Browsing by Author Srinakharinwirot University

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 62 to 81 of 1070 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
8BEHAVIOR IN USING PERSONAL PROTECTIVE EQUIPMENT FOR PREVENT GETTING INFECTED AND SPREADING OF NOVAL CORONAVIRUS 2019 (COVID-19) OF CONSUMERS LIVING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPHONLACHA RUNGRUANGPAISALSUK; พลชา รุ่งเรืองไพศาลสุข; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
27THE BEHAVIOR OF NON-REGISTERED POPULATION FOR CHOOSINGTHE ACCOMMODATION IN BANGKOK (CASE STUDY : CONDOMINIUM)MARUT KLUDCHAROEN; มรุต กลัดเจริญ; Nattaya Prapaipanich; ณัฐญา ประไพพานิช; Srinakharinwirot University; Nattaya Prapaipanich; ณัฐญา ประไพพานิช; nattayapr@swu.ac.th; nattayapr@swu.ac.th
8BEHAVIORAL FINANCIAL AND LOAN REPAYMENT PLAN ON STUDENT LOAN FUND OF THAILAND: CASE STUDY IN BORROWER'S PIBULSONGKRAM RAJABHAT UNIVERSITY ATTAPHON JOHNJUN; อรรถพล จรจันทร์; Adul Supanut; อดุลย์ ศุภนัท; Srinakharinwirot University; Adul Supanut; อดุลย์ ศุภนัท; adulsu@swu.ac.th; adulsu@swu.ac.th
15BEHAVIORS OF PLAYING ACTIVE VIDEO GAMES DURING THE COVID-19 PANDEMIC AND INJURIES AMONG GAMERSPORNMUNIN NIYOM; พรมุนินทร์ นิยม; Nutcharee Senakham; นุชรี เสนาคำ; Srinakharinwirot University; Nutcharee Senakham; นุชรี เสนาคำ; nutcharee@swu.ac.th; nutcharee@swu.ac.th
15THE BIOCOMPATIBILITY OF BLUE LIGHT ACTIVATED HYALURONIC ACID HYDROGEL WITH MOUSE OSTEOBLASTIC CELL LINEPUTHITA LEEWISUTTHIKUL; พุธิตา ลีวิสุทธิกุล; Sorasun Rungsiyanonte; สรสัณห์ รังสิยานนท์; Srinakharinwirot University; Sorasun Rungsiyanonte; สรสัณห์ รังสิยานนท์; sorasun@swu.ac.th; sorasun@swu.ac.th
8THE BIOCOMPATIBILITY OF L929 FIBROBLAST AND HYALURONIC ACID BASED HYDROGEL POLYMERIZED BY BLUE LIGHTTANAKAN JIVACHAROEN; ธนกันต์ จิวะเจริญ; Sorasun Rungsiyanonte; สรสัณห์ รังสิยานนท์; Srinakharinwirot University; Sorasun Rungsiyanonte; สรสัณห์ รังสิยานนท์; sorasun@swu.ac.th; sorasun@swu.ac.th
21BIODIVERSITY-BASED PARTICIPATORY TOURISM MANAGEMENT TO STRENGTHEN THE COMMUNITY ECONOMY: A CASE STUDY OF SOIL LEGEND OF THE SPECIAL AREA DEVELOPMENT ADMINISTRATIVE ORGANIZATION.FOR SUSTAINABLE TOURISM (PUBLIC ORGANIZATION) SPECIAL AREA 7, ANCIENT U-THONG CITY SUPHANBURI PROVINCEPONGSATORN CHAWAKITCHAREON; พงศธร เชาวกิจเจริญ; Cholvit Jearajit; ชลวิทย์ เจียรจิตต์; Srinakharinwirot University; Cholvit Jearajit; ชลวิทย์ เจียรจิตต์; cholvit@swu.ac.th; cholvit@swu.ac.th
16BIOLOGICAL FUNCTION OF GLY-CYS-RICH REGION AND PRO-ARG-RICH REGIONOF CRUSTINS FROM WHITELEG SHRIMPTHASSANEE SRISOOK; ทัศนีย์ ศรีสุข; Suchao Donpudsa; สุเชาวน์ ดอนพุดซา; Srinakharinwirot University; Suchao Donpudsa; สุเชาวน์ ดอนพุดซา; suchao@swu.ac.th; suchao@swu.ac.th
19BOUNDARY CONTROL OF FLEXIBLE BEAMSNIPON BOONKUMKRONG; นิพนธ์ บุญคุ้มครอง; Pichai Asadamongkon; พิชัย อัษฎมงคล; Srinakharinwirot University; Pichai Asadamongkon; พิชัย อัษฎมงคล; pichaias@swu.ac.th; pichaias@swu.ac.th
15BRAND DESIGN AND COMMUNICATION FOR RAPO PLANT DRINKING STRAWSSIRIKORN CHUAYCHOO; สิริกร ช่วยชู; Benjawan Arukaroon; เบญจวรรณ อารักษ์การุณ; Srinakharinwirot University; Benjawan Arukaroon; เบญจวรรณ อารักษ์การุณ; benjawanar@swu.ac.th; benjawanar@swu.ac.th
27BRAND EQUITY AFFECTING CONSUMERS' PURCHASE INTENTIONOF UNIQLO BRAND PRODUCTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREASARUNYA RAKSASRI; ศรัญญา รักษาศรี; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
8BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREAARADA TUANCHAEM; อารดา ต่วนชะเอม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
16BRAND EQUITY AND SERVICE QUALITY AFFECTING SERVICE USAGE DECISIONS AT CAFÉ AMAZON IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAJIRATCHA PONLAMUANG; จิรัฌชา พลเมือง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
19BRAND EQUITY, PERCEPTION FACTORS, INFLUENCERS ON SOCIAL MEDIA INFLUENCING PURCHASING DECISION AND THE BRAND LOYALTY OF PHUKET TOURISTS.PHONPHEN SRATHONGKLAT; พรเพ็ญ สระทองกลัด; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
8BRANDING AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FOR CULTURAL TOURISM IN LAMPHUN PROVINCENOPPADON CHUMPUVILAD; นพดล ชุมภูวิลาส; Kritchanat Santawee; กฤชณัท แสนทวี; Srinakharinwirot University; Kritchanat Santawee; กฤชณัท แสนทวี; kritchanat@swu.ac.th; kritchanat@swu.ac.th
19BUSINESS INTELLIGENCE TECHNOLOGY APPLICATIONFOR INSIGHT DATA ANALYSIS OF RETAIL BUSINESSES THAMOLWAN THIRAUMPORNKUL; ธมลวรรณ ธีระอัมพรกุล; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; Srinakharinwirot University; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; nuwee@swu.ac.th; nuwee@swu.ac.th
8CAR DAMAGE CLASSIFICATION USING DEEP LEARNINGTHANUS BENJAANUARCHA; ธนัช เบญจอนุอาชา; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; Srinakharinwirot University; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; waraporn@swu.ac.th; waraporn@swu.ac.th
24CAREER RESILIENCE BUILDING PROCESS OF TAXI DRIVER CAREER IN BANGKOK SARUNTHORN WONGWAN; ศรัณย์ธร วงวาน; Sumate Noklang; สุเมษย์ หนกหลัง; Srinakharinwirot University; Sumate Noklang; สุเมษย์ หนกหลัง; sumaten@swu.ac.th; sumaten@swu.ac.th
8THE CAUSAL EFFECT OF AUTHENTIC LEADERSHIPON EMPLOYEE PERFORMANCE IN LOGISTICS COMPANYWITH POSITIVE PSYCHOLOGICAL CAPITAL AS A MEDIATORNICHAKORN CHAIWISIT; ณิชากร ชัยวิศิษฐ์; Amaraporn Surakarn; อมราพร สุรการ; Srinakharinwirot University; Amaraporn Surakarn; อมราพร สุรการ; amaraporns@swu.ac.th; amaraporns@swu.ac.th
16CAUSAL FACTORS INFLUENCING TEAM EFFECTIVENESS IN SCHOOLS UNDERTHE SECONDARY EDUCATION SERVICE AREA OFFICE CHONBURI RAYONGNATTHAYA BOONYALIT; ณัฐธยาน์ บุญฤทธิ์; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; Srinakharinwirot University; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; jantarat@swu.ac.th; jantarat@swu.ac.th