Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author Srinakharinwirot University
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 712 to 731 of 1070
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
19
THE LIFESTYLE AND TRUST INFLUENCING DECISION MAKING ON ORDERING FOOD VIA THE Robinhood APPLICATION AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SUNISA SAEMAO
;
สุนิสา แซ่เหมา
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
15
LIFESTYLES RELATING TO BUYING BEHAVIOR OF FACIAL SUNSCREEN PRODUCTS AMONG CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
KARNRAWEE PONGPANICH
;
กานต์รวี พงษ์พานิช
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
27
LIFESTYLES RELATING TO THE VALUE OF COLOR STONES BANGLE FROMTHE PERSPECTIVE OF WEARERS WHO LIVE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
TIRAJITTREE JANGKUM
;
ถิรจิตรี แจ้งขำ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
16
LIFESTYLES, INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND CONSUMERS' PURCHASE INTENTION OF SELF-HEATING FOOD
CHOLLADA RODLAEW
;
ชลลดา รอดแล้ว
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
supinyad@swu.ac.th
;
supinyad@swu.ac.th
19
LIFESTYLE AND MOTIVATIONS AFFECTING CONSUMER ON WATCHINGGAMES STREAMING IN THAILAND
NITRADEE KAOUDOM
;
นิตย์รดี เก้าอุดม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
15
THE LOCAL CHOIR DEVELOPMENT IN SOUTHERN JIANGXI IN A CULTURAL ECOLOGY DIMENSION
SIYING CAI
;
SIYING CAI
;
Surasak Jamnongsarn
;
สุรศักดิ์ จำนงค์สาร
;
Srinakharinwirot University
;
Surasak Jamnongsarn
;
สุรศักดิ์ จำนงค์สาร
;
surasakja@swu.ac.th
;
surasakja@swu.ac.th
16
A LONG-TERM EFFECT OF WEARING A REUSABLE MASKWHILE RUNNING EXERCISE ON BLOOD GAS LEVELS IN ADULTS
DECHA CHINAKSORN
;
เดชา ชินอักษร
;
Sonthaya Sriramatr
;
สนธยา สีละมาด
;
Srinakharinwirot University
;
Sonthaya Sriramatr
;
สนธยา สีละมาด
;
sonthase@swu.ac.th
;
sonthase@swu.ac.th
19
MACHINE LEARNING APPROACH TO PREDICT E-COMMERCE CUSTOMER SATISFACTION SCORE
PONGTHANIN WANGKIAT
;
พงศ์ธนิน หวังเกียรติ
;
Chantri Polprasert
;
จันตรี ผลประเสริฐ
;
Srinakharinwirot University
;
Chantri Polprasert
;
จันตรี ผลประเสริฐ
;
chantri@swu.ac.th
;
chantri@swu.ac.th
15
MACHINE LEARNING MODEL FOR FORECASTING PARTICULATE MATTER CONCENTRATION (PM 2.5)
KOJCHARAT NARUPATPAJONG
;
กชรัตน์ นฤพัฒน์ผจง
;
Napa Sae-Bae
;
นภา แซ่เบ๊
;
Srinakharinwirot University
;
Napa Sae-Bae
;
นภา แซ่เบ๊
;
napasa@swu.ac.th
;
napasa@swu.ac.th
15
MACHINE LEARNING TECHNIQUES FOR WATER QUALITY CLASSIFICATION AND WATER QUALITY INDEX FORECASTING OF THAILAND'S RIVERS
KEEREELUK SIRIKARIN
;
คีรีลักษณ์ ศิริคะรินทร์
;
Subhorn Khonthapagdee
;
ศุภร คนธภักดี
;
Srinakharinwirot University
;
Subhorn Khonthapagdee
;
ศุภร คนธภักดี
;
subhorn@swu.ac.th
;
subhorn@swu.ac.th
15
MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLIS
ANGKAWAN DEELERT
;
อังควรรณ ดีเลิศ
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
21
MANAGEMENT MODEL OF MEDIUM AGRIBUSINESS FOR SUSTAINABILITY
SAOWANEE WILEPANA
;
เสาวณี วิเลปะนะ
;
Tannikarn Soonsinpai
;
ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย
;
Srinakharinwirot University
;
Tannikarn Soonsinpai
;
ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย
;
tannikarn@swu.ac.th
;
tannikarn@swu.ac.th
8
MANAGEMENT OF PUBLIC RELATIONS TO CREATE THE IMAGEOF THE ROYAL THAI POLICE
JIDAPA PHAOHARUHANSA
;
จิดาภา เผ่าหฤหรรษ์
;
Preechaya Nakfon
;
ปรีชญาณ์ นักฟ้อน
;
Srinakharinwirot University
;
Preechaya Nakfon
;
ปรีชญาณ์ นักฟ้อน
;
preechayan@swu.ac.th
;
preechayan@swu.ac.th
27
MANAGEMENT OF SPECIAL FUNDAMENTAL EDUCATION PROGRAMSIN ANGTHONG PROVINCE
SIRIKARN THIPPHAKDEE
;
สิริกานต์ ทิพย์ภักดี
;
Taweesil Koolnaphadol
;
ทวีศิลป์ กุลนภาดล
;
Srinakharinwirot University
;
Taweesil Koolnaphadol
;
ทวีศิลป์ กุลนภาดล
;
taweesil@swu.ac.th
;
taweesil@swu.ac.th
21
MARKETING MIX 4Es AND APPLICATION TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING REPURCHASE INTENTION TREND OF FOOD DELIVERY SERVICES CUSTOMER IN BANGKOK METROPOLITAN
NAPATPORN LAIPRASERT
;
ณภัทร์พร ไหลประเสริฐ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
19
MARKETING MIX AND LIFESTYLE FACTORS AFFECTING PURCHASINGBEHAVIORS OF SUPALAI CONDOMINIUMS IN COVID -19
SAKUNDEE RUKNISAI
;
สกุนดี รักนิสัย
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
19
MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREA
JANYAPORN BUBPHAN
;
จรรยพร บุบผัน
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
16
MARKETING MIX AND PERCEIVED RISKS RELATED TO DECISION TO BUY USED CARS IN BANGKOK
TORRANICH PHUKSEE
;
ธรณิช ผูกสี
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
16
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE DECISION-MAKING PROCESS TOWARD ATTEDING THAI PREMIER LEAGUE IN SUPHANBURI CENTRAL STADIUM AMONG SUPHANBURI FC FANS
PARAMIN PLODPAI
;
ปารามินทร์ ปลอดภัย
;
Saravudh Chaivichit
;
สราวุธ ชัยวิชิต
;
Srinakharinwirot University
;
Saravudh Chaivichit
;
สราวุธ ชัยวิชิต
;
saravudh@swu.ac.th
;
saravudh@swu.ac.th
16
MARKETING MIX FACTORS AND ONLINE MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING DECISIONS TO BUY NESTLE COFFEE MACHINES AND CAPSULES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NOPPHARAT RATTANAPILAM
;
นพรัตน์ รัตนปิลัมธน์
;
PICHAI PUSUMPUN
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
PICHAI PUSUMPUN
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
yeeyeah1977@yahoo.com
;
yeeyeah1977@yahoo.com