Browsing by Author ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 7 to 23 of 23 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
21FACTORS EFFECTING OF CUSTOMER USAGE BEHAVIOR OF KERRY EXPRESS IN BANGKOK AND METROPOLITAN REGION AREAKATANCHALEE TANKAMRAT; กตัญชลี ตันแขมรัตน์; PAIBOON ARCHARUNKROJ; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18FACTORS RELATED TO PURCHASING BEHAVIOR OF LED LAMPSFOR ENERGY SAVING OF INDUSTRIAL FACTORIESIN SAMUT SAKHON PROVINCEJUTHARAD RUNGRUENGBUNCHERD; จุฑารัตน์ รุ่งเรืองบรรเจิด; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17FACTORS RELATING TO THE EFFECTIVENESS OF MEDICAL REPRESENTATIVES IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPICHAYAPORN SATHAPORNWACHANA; พิชญาภรณ์ สถาพรวจนา; Paiboon Archarunkroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19GAME PURCHASE DECISION BEHAVIORS VIA STEAM APPLICATION IN THAILAND DURING COVID SITUATIONNARONGTHAPE THAMATASANANONT; ณรงค์เทพ ธรรมทัศนานนท์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
21THE INFLUENCE OF TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND ORGANIZATIONAL CLIMATE ON EMPLOYEE CREATIVITY OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKPHUNRAWEE SITTHIRAT; พรรณรวี สิทธิรัตน์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
19INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND PRODUCT MIXED FACTORS AFFECTING CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF HUAWEI SMART PHONES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATITIMA PONGPANTONG; ฐิติมา พงษ์พานทอง; PAIBOON ARCHARUNKROJ; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27LOYALTY TOWARDS KRUNGTHAI BANK MORTGAGE LOAN SERVICESOF CUSTOMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAJANTAKARN TANCHAROEN; จันทกานต์ ตันเจริญ; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX FACTORS RELATED WITH THE DECISION BEHAVIOR TO PURCHASE LOW RISE CONDOMINIUM OF PRUKSA REAL ESTATE PUBLIC COMPANY LIMITED.KOMGRIT KAMOLSIRI; คมกริช กมลศิริ; Paiboon Archarunkroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX RELATED WITH HERBAL BALM BUYING BEHAVIOROF CHINESE TOURISTSNICHA THEERATAWATKUL; ณิชา ธีรธวัชกุล; Paiboon Archarunkroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8MARKETING MIX FACTORS EFFECTING THE DECISION IN USING BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY ELECTRONIC CARD OF THE BMTA BUS USERS IN CHATUCHAK, BANGKOKJITTRA DUANGTAKAEW; จิตตรา ดวงตาแก้ว; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
21MOTIVATION AND MARKETING MIX FACTORS RELATING TO SMARTPHONE PURCHASING BEHAVIOR VIA AIS ONLINE STORE WEBSITE OF CONSUMERS IN BANGKOK.CHONLADA AEWNOW; ชลดา เอี้ยวน้าว; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
17MOTIVATION AND MARKETING MIX CORRELATINGWITH PURCHASING BEHAVIOR OF MC JEANSIN BANGKOK METROPOLITANADUN WONGSOMSRI; อดุลย์ วงษ์สมศรี; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MOTIVATION AT WORK AFFECTING JOB ENGAGEMENT AMONG EMPLOYEES OF MULTINATIONAL COMPANIES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA: CASE STUDY OF THE PETCHBURI ROAD, ASOKE, RATCHADAPISEK AND RAMA NINE AREA                 USAWADEE BOONHOON; อุษาวดี บุญหุ่น; Paiboon Archarunkroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19PRODUCT FACTORS AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION RELATING TO CONSUMER’S PURCHASING BEHAVIOR OF  ORGANIC  VEGETABLES FROM LEMONFARM IN BANGKOK METROPOLISUSSANEE KOOLAMARD; อุษณีษ์ กุลมาศ; Paiboon Archarunkroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19PRODUCT FACTORS RELATED TO CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF THAI - DENMARK MILK PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPATTANEE SUEBSAWANG; ภัทร์ธนี สืบสว่าง; Paiboon Archarunkroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16RELATIONSHIP BETWEEN BRAND EQUITY AND CONSUMER’S PURCHASING BEHAVIOR TREND OF PIECE OF MIND’S WEARING APPAREL ON INSTAGRAMCHANYA WICHAYAMETAKUL; ชัญญา วิชญเมธากุล; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18SERVICE MARKETING MIX FACTORS RELATING TO ONLINE FOOD ORDERING BEHAVIORS VIA FOODPANDA OF CUSTOMERS IN BANGKOK AREA VIRIYA JUNTONG; วิริยา จันทร์ทอง; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society