Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author อินทกะ พิริยะกุล
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 11 to 19 of 19
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
21
INFLUENCE OF BRAND IMAGE AND SATISFACTION TO THE LOYALTY OF ZARA CUSTOMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHOMPOONUCH SOMBOONPORN
;
ชมภูนุช สมบูรณ์พร
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
THE INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND SATISFACTION AFFECTING CONSUMERS BRAND LOYALTY ON S-Pure IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SUPISARA KETKLUD
;
ศุภิสรา เกตุกลัด
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING BUYING DECISION OF CONSUMERS STARBUCK COFFEE IN BANGKOK METROPOLIS
BUSSARAKUM PETCHJUMRUS
;
บุศราคัม เพชรจำรัส
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8
OPTIMIZING FACEBOOK LIVE CLOTHING SALES CONTENT
WARAPORN MAPANKRUA
;
วราภรณ์ มาปันเครือ
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
20
SATISFACTION BRAND IMAGE TOOLS ON LOYALTY TOWARDS THAI SMILE AIRWAYS
PLOYPAPAT ARIYAKAMOLRAT
;
พลอยปภัส อริยะกมลรัตน์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
SELECTING THE KEY FEATURES OF MOBILE BANKINGFOR SMALL AND MEDIUM BANKS
MAYUREE CHITCHAROENRUNGROJN
;
มยุรี จิตเจริญรุ่งโรจน์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
THE STUDY OF CUSTOMER JOURNEY OF K-POP GOODS MARKET : CASE OF PHYSICAL ALBUM MARKET ON TWITTER
KANYANUT HUTTHASOTHANA
;
กัญญาณัฏฐ์ หัฏฐะโสธนะ
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
TOURISM DESIGN IN CHIANG SAEN DISTRICT,CHIANG RAI BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE
PIMCHANOK VIERRA
;
พิมพ์ชนก เวียร์รา
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
VIDEO CONTENT ANALYSIS OF MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING TO RESPONSES VIDEO POST ON FACEBOOK FANPAGE BRAND COSMETICS.
NANNAPHAS PHUSAP
;
นันท์นภัส ภู่ทรัพย์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society