Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Loyalty
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 11 of 11
Issue Date
Title
Author(s)
16
DIGITAL MARKETING COMMUNICATION AND CUSTOMER JOURNEY MODEL RELATING TO LOYALTY IN ONLINE SHOPPING VIA ROBINSON WEBSITE
WICHAI NORADEE
;
วิชัย นรดี
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
FACTORS AFFECTING LOYALTY AND CUSTOMER PERCEIVED VALUEAT COFFEE SHOPS OPERATED BY THE HEARING IMPAIREDIN BANGKOK AREA AND MUNICIPALITIES
TANATCHAPORN JINDA
;
ธนัชพร จินดา
;
Karnrawee Anuntaakarakul
;
กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
FACTORS AFFECTING USER LOYALTYIN USING THE SERVICE OF BANGKOK YOUTH CENTRE (THAI-JAPAN)
PUSANA KANOKSUB
;
ภูษณะ กนกทรัพย์
;
Wipongchai Rongkhankaew
;
วิพงษ์ชัย ร้องขันแก้ว
;
Srinakharinwirot University
;
Wipongchai Rongkhankaew
;
วิพงษ์ชัย ร้องขันแก้ว
;
wipongchai@swu.ac.th
;
wipongchai@swu.ac.th
21
FACTORS RELATED TO BUDDHISM LOYALTY OF THAI BUDDHISTS
SURAT PAKNOI
;
สุรัตน์ พักน้อย
;
INTAKA PIRIYAKUL
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
27
THE INFLUENCE OF HOTEL SERVICE QUALITY AND HOTEL IMAGE ON THE LOYALTY OF GUESTS STAYING AT THREE-STAR HOTELS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SAOWAPHAK SRIPAORAYA
;
เสาวภาคย์ ศรีเปารยะ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND GOOD PHARMACY PRACTICES AFFECTING THE CUSTOMER'S LOYALTY OF STAND-ALONE DRUGSTORE IN BANGKOK METROPOLIS
SUPACHA RODJIT
;
สุภชา รอดจิตต์
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
27
LOYALTY TOWARDS KRUNGTHAI BANK MORTGAGE LOAN SERVICESOF CUSTOMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
JANTAKARN TANCHAROEN
;
จันทกานต์ ตันเจริญ
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
PERCEIVED QUALITY AND SATISFACTION AFFECTING LOYALTYOF KRUNGTHAI NEXT APPLICATION USERS IN BANGKOK
CHIRAPHAT MANEECHOT
;
จีรภัทร มณีโชติ
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
varintra@swu.ac.th
;
varintra@swu.ac.th
18
THE RELATIONSHIP BETWEEN ELECTRONIC SERVICE QUALITYAND THE LOYALTY OF NETFLIX STREAMING USERS
THANYATORN PINYOPANITCHAKARN
;
ธัญญธร ภิญโญพาณิชย์การ
;
Thitinan Chankoson
;
ธิตินันธุ์ ชาญโกศล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
RELATIONSHIP BETWEEN QUALITY OF WORK LIFE AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT ON EMPLOYEE LOYALTY TO THE CORPORATE DEPARTMENTS OF COMMERCIAL BANKS
YAPAPAN CHAROENCHANSA
;
ญภาภัญ เจริญชันษา
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
SERVICE MARKETING MIX AND LOYALTY THAT ARE RELATED TO THE TREND OF BUYING BEHAVIOR OF HONDA CIVIC CARS OF HONDA CAR USERS IN BANGKOK
JULADIS SURABOTSOPON
;
จุลดิศ สุรบถโสภณ
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society