Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Business
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 400 to 419 of 464
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
20
SATISFACTION BRAND IMAGE TOOLS ON LOYALTY TOWARDS THAI SMILE AIRWAYS
PLOYPAPAT ARIYAKAMOLRAT
;
พลอยปภัส อริยะกมลรัตน์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20
SATISFACTION ON SERVICE MARKETING MIX TOWARDS IKEA'S CUSTOMER BRAND LOYALTY IN BANGKOK AND SUBURBANING AREA
JUTHAMAT CHANGJAIKLA
;
จุฑามาศ ช้างใจกล้า
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
SATISFACTION WITH SOUTH KOREAN SINGERS AMONG SUBSCRIBERS VIA THE INTERNET IN THAILAND
KAMOLMAS SRIYAPHOM
;
กมลมาศ ศรียาพรหม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
2019
SATISFACTION WITH SERVICE QUALITY IN PERSONAL FINANCIAL PLANNING BY FINANCIAL INSTITUTIONS RELATED TO CUSTOMER SERVICE USAGE BEHAVIOR TRENDS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NAPATPORN THANAKISSOOVISIT
;
นภัทร์พร ธนากิจสุวิสิฐ
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
SCENE DESIGN BUSINESS FOR E-COMMERCE:A CASE STUDY OF KAYA SUEA PHA NUM KAONGAN DEE TEE SUD FACEBOOK FANPAGE
THAPANEE JUNHIRUN
;
ฐาปณีย์ จันทร์หิรัญ
;
Noppadol Inchan
;
นพดล อินทร์จันทร์
;
Srinakharinwirot University. College of Social Communication Innovation
19
SECURITY AND WORKING ENVIRONMENT RELATING TOADMINISTRATIVE STAFF'S HAPPINESS IN WORKINGAT THE PERMANENT SECRETARY, MINISTRY OF PUBLIC HEALTH
MEENA BUALOYLERT
;
มีนา บัวลอยเลิศ
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
18
SELECTING THE KEY FEATURES OF MOBILE BANKINGFOR SMALL AND MEDIUM BANKS
MAYUREE CHITCHAROENRUNGROJN
;
มยุรี จิตเจริญรุ่งโรจน์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
SERVICE MARKETING MIX AND BRAND EQUITY RELATING TO CONSUMERS’PURCHASING DECISION IN MACAROON AT LADUREE SHOP IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
WICHAI YHUNKRATOK
;
วิชัย ยุ่นกระโทก
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8
SERVICE MARKETING MIX AND LIFESTYLE PATTERNS RELATINGTO CONSUMER'S USAGE SERVICE ON GENERATION YIN JAPANESE RESTAURANTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
KESINEE CHAROENKITTIPORN
;
เกศินี เจริญกิตติพร
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
Srinakharinwirot University
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
jarin@swu.ac.th
;
jarin@swu.ac.th
19
SERVICE MARKETING MIX AND LOYALTY THAT ARE RELATED TO THE TREND OF BUYING BEHAVIOR OF HONDA CIVIC CARS OF HONDA CAR USERS IN BANGKOK
JULADIS SURABOTSOPON
;
จุลดิศ สุรบถโสภณ
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
SERVICE MARKETING MIX FACTORS RELATING TO ONLINE FOOD ORDERING BEHAVIORS VIA FOODPANDA OF CUSTOMERS IN BANGKOK AREA
VIRIYA JUNTONG
;
วิริยา จันทร์ทอง
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
SERVICE MARKETING MIX RELATING TO CONSUMERS’ BEHAVIOR ON AEON CREDIT CARD IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
NATTAPON KAEWPLOY
;
ณัฐพล แก้วพลอย
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30
SERVICE MARKETING MIX, SERVICE QUALITY AND LlFESTYLE QUALITY AND SERVICE USAGE OF VIEWING INDEPENDENT FILMS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
VANRASA JANTASOPON
;
วรรณรสา จันทโสภณ
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30
SERVICE MARKETING MIX, SERVICE QUALITY AND SOCIAL FACTORS INFLUENCING DECISION-MAKING ON SERVICE USAGE OF FITNESS CENTER USERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PRACH SIRIBAL
;
ปราชญ์ ศิริบาล
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
SERVICE MARKETING MIX, QUALITY OF SERVICE, NURSING HOME CHOOSING BEHAVIOR AND NURSING HOME MANAGEMENT IN BANGKOK METROPOLITAN AREA.
RAPEEPAT CHORNSAWAT
;
ระพีพัฒน์ ช้อนสวัสดิ์
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
SERVICE MARKETING MIX AND BRAND EQUITY INFLUENCING THE POST PURCHASE BEHAVIOR OF CONSUMERS OF ORGANIC PRODUCTS AT THE ALL ABOUT YOU SHOP IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PATCHARAPA CHERNKWANSRI
;
พัชราภา เชิญขวัญศรี
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
SERVICE QUALITY AFFECTING DECISIONS TO USE DOMESTIC LOW-COST AIRLINES : CASE STUDY OF NOK AIR
WERAYA TAYANUWAT
;
วีรยา ทยานุวัฒน์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
SERVICE QUALITY AND SERVICE MARKETING MIX RELATING TO THAI TOURIST’ USAGE SERVICE BEHAVIOR ON RESORTS HOTEL ACCOMMODATION IN HUA HIN DISTRICT,PRACHUAP KHIRI KHAN PROVINCE
PAWINEE HANRAK
;
ภาวิณี หาญรักษ์
;
NAK GULID
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
SERVICE QUALITY AND THAILAND POST IMAGE INFLUENCING SERVICE DECISION MAKING OF THAILAND POST IN BANGKOK
SUPAPICH SIMAJARN
;
ศุภาพิชญ์ สิมาจารย์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
16
SERVICE QUALITY,BRAND IMAGE AND SWITCHING COSTS INFLUENCING CUSTOMER SATISFACTION AND CUSTOMER LOYALTY OF EXPATRIATESON HEALTH INSURANCE SERVICES IN THAILAND
PATCHARIN AUTAYANSUTI
;
พัชรินทร์ อุทยานสุทธิ
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society