Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 290 to 309 of 464 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
15MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLISANGKAWAN DEELERT; อังควรรณ ดีเลิศ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18MARKETING COMMUNICATIONS, ATTITUDES, AND FUNDRAISING MODEL AFFECTING FUNDING INTENTIONS FOR STARTUP BUSINESSES BY THE CROWDFUNDING OF FUNDED PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAKHAMPON PINIJKITYANGKUN; กำพล พินิจกิตยางกูร; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21MARKETING MIX 4Es AND APPLICATION TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING REPURCHASE INTENTION TREND OF FOOD DELIVERY SERVICES CUSTOMER IN BANGKOK METROPOLITANNAPATPORN LAIPRASERT; ณภัทร์พร ไหลประเสริฐ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
19MARKETING MIX 4Es AND MOTIVATION AFFECTING THE DECISIONS OF THAI TOURISTS ON TRAVELING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAINTOUCH OEUSOONTHORNWATTANA; อินทัช เอื้อสุนทรวัฒนา; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX AND LIFESTYLE FACTORS AFFECTING PURCHASINGBEHAVIORS OF SUPALAI CONDOMINIUMS IN COVID -19SAKUNDEE RUKNISAI; สกุนดี รักนิสัย; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
19MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE  USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREAJANYAPORN BUBPHAN; จรรยพร บุบผัน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18MARKETING MIX AND MOTIVATION INFLUENCING DECISIONS TO BUY DHC BRAND DIETARY SUPPLEMENTS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASARISA HARDSINE; สาริศา หาดทราย; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16MARKETING MIX AND PERCEIVED RISKS RELATED TO DECISION TO BUY USED CARS IN BANGKOKTORRANICH PHUKSEE; ธรณิช ผูกสี; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
18MARKETING MIX AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE AFFECTING CONSUMER BUYING DECISIONS ON FASHION PRODUCTS FROM ONLINE APPLICATIONS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA WARANYA SANTIBOOT; วรัญญา สันติบุตร; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18THE MARKETING MIX AND THE QUALITY OF INFORMATION SYSTEMS RELATED TO THE ACCEPTANCE OF MOBILE BANKING TECHNOLOGY OF KRUNGTHAI BANK CUSTOMER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARINRAPAT CHOTJARUWATTANA; ริญญ์รภัส โชติจารุวัชร์ธนะ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27MARKETING MIX FACTORS (7Ps) AFFECTING SATIFACTION USING DONGKI MALL SHOPPING CENTER THONGLORKRITSALUCK CHUMDOKPAI; กฤษลักษณ์ ชุ่มดอกไพร; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MARKETING MIX FACTORS AFFECTING DECISIONS TO PURCHASE FOOD FRANCHISE BUSINESS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASASIPIM PHUANGSUKEE; ศศิพิมพ์ พ่วงสุขี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21MARKETING MIX FACTORS AND DECISIONS TO INVEST IN OMNIBUS ACCOUNTS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.NOPPAWAN CHANTARACHIT; นพวรรณ จันทรชิต; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17MARKETING MIX FACTORS AND LIFESTYLES INFLUENCING THE PURCHASE BEHAVIOR OF ORGANIC VEGETABLES OF CONSUMERS IN BANGKOKDONGKMON PETPAPUN; ดวงกมล เพชรประพันธ์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16MARKETING MIX FACTORS AND ONLINE MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING DECISIONS TO BUY NESTLE COFFEE MACHINES AND CAPSULES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANOPPHARAT RATTANAPILAM; นพรัตน์ รัตนปิลัมธน์; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; yeeyeah1977@yahoo.com; yeeyeah1977@yahoo.com
21MARKETING MIX FACTORS RELATED TO CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF LUXURY CAT PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.BUSSARAPORN RUANG-UTTAMANUN; บุษราภรณ์ เรืองอุตมานันท์; Thitinan Chankoson; ธิตินันธุ์ ชาญโกศล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18MARKETING MIX FACTORS RELATED TO CUSTOMER DECISION-MAKING ON SELECTING ORGANIZATIONS TO CONDUCT TRAINING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATANASAK KAMNOTNAE; ธนศักดิ์ กำหนดแน่; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX FACTORS RELATED WITH THE DECISION BEHAVIOR TO PURCHASE LOW RISE CONDOMINIUM OF PRUKSA REAL ESTATE PUBLIC COMPANY LIMITED.KOMGRIT KAMOLSIRI; คมกริช กมลศิริ; Paiboon Archarunkroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27MARKETING MIX FACTORS RELATER TO COUSUMER DECISION MAKINGIN ACCUMULATED LIFE INSURANCE POLICY OF GENERATION Y IN BANGKOKWARANYA SIANGCHAKSAI; วรัญญา เสียงจักรสาย; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
8MARKETING MIX FOR THAI TOURISTS TO PARTICIPATE IN TRADE FAIRS AND EXHIBITIONS, BANGKOK METROPOLISTHANUTCHAPORN PECHLOME; ธนัชพร เพชรล้อม; Usanee Watcharaphaisankul; อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล; Srinakharinwirot University; Usanee Watcharaphaisankul; อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล; usaneeph@swu.ac.th; usaneeph@swu.ac.th