Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Business
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 290 to 309 of 464
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
15
MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLIS
ANGKAWAN DEELERT
;
อังควรรณ ดีเลิศ
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
18
MARKETING COMMUNICATIONS, ATTITUDES, AND FUNDRAISING MODEL AFFECTING FUNDING INTENTIONS FOR STARTUP BUSINESSES BY THE CROWDFUNDING OF FUNDED PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
KHAMPON PINIJKITYANGKUN
;
กำพล พินิจกิตยางกูร
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
MARKETING MIX 4Es AND APPLICATION TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING REPURCHASE INTENTION TREND OF FOOD DELIVERY SERVICES CUSTOMER IN BANGKOK METROPOLITAN
NAPATPORN LAIPRASERT
;
ณภัทร์พร ไหลประเสริฐ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
19
MARKETING MIX 4Es AND MOTIVATION AFFECTING THE DECISIONS OF THAI TOURISTS ON TRAVELING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
INTOUCH OEUSOONTHORNWATTANA
;
อินทัช เอื้อสุนทรวัฒนา
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
MARKETING MIX AND LIFESTYLE FACTORS AFFECTING PURCHASINGBEHAVIORS OF SUPALAI CONDOMINIUMS IN COVID -19
SAKUNDEE RUKNISAI
;
สกุนดี รักนิสัย
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
19
MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREA
JANYAPORN BUBPHAN
;
จรรยพร บุบผัน
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
18
MARKETING MIX AND MOTIVATION INFLUENCING DECISIONS TO BUY DHC BRAND DIETARY SUPPLEMENTS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SARISA HARDSINE
;
สาริศา หาดทราย
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
MARKETING MIX AND PERCEIVED RISKS RELATED TO DECISION TO BUY USED CARS IN BANGKOK
TORRANICH PHUKSEE
;
ธรณิช ผูกสี
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
18
MARKETING MIX AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE AFFECTING CONSUMER BUYING DECISIONS ON FASHION PRODUCTS FROM ONLINE APPLICATIONS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
WARANYA SANTIBOOT
;
วรัญญา สันติบุตร
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
THE MARKETING MIX AND THE QUALITY OF INFORMATION SYSTEMS RELATED TO THE ACCEPTANCE OF MOBILE BANKING TECHNOLOGY OF KRUNGTHAI BANK CUSTOMER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RINRAPAT CHOTJARUWATTANA
;
ริญญ์รภัส โชติจารุวัชร์ธนะ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
MARKETING MIX FACTORS (7Ps) AFFECTING SATIFACTION USING DONGKI MALL SHOPPING CENTER THONGLOR
KRITSALUCK CHUMDOKPAI
;
กฤษลักษณ์ ชุ่มดอกไพร
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING DECISIONS TO PURCHASE FOOD FRANCHISE BUSINESS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SASIPIM PHUANGSUKEE
;
ศศิพิมพ์ พ่วงสุขี
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
MARKETING MIX FACTORS AND DECISIONS TO INVEST IN OMNIBUS ACCOUNTS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
NOPPAWAN CHANTARACHIT
;
นพวรรณ จันทรชิต
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17
MARKETING MIX FACTORS AND LIFESTYLES INFLUENCING THE PURCHASE BEHAVIOR OF ORGANIC VEGETABLES OF CONSUMERS IN BANGKOK
DONGKMON PETPAPUN
;
ดวงกมล เพชรประพันธ์
;
Karnrawee Anuntaakarakul
;
กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
MARKETING MIX FACTORS AND ONLINE MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING DECISIONS TO BUY NESTLE COFFEE MACHINES AND CAPSULES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NOPPHARAT RATTANAPILAM
;
นพรัตน์ รัตนปิลัมธน์
;
PICHAI PUSUMPUN
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
PICHAI PUSUMPUN
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
yeeyeah1977@yahoo.com
;
yeeyeah1977@yahoo.com
21
MARKETING MIX FACTORS RELATED TO CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF LUXURY CAT PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
BUSSARAPORN RUANG-UTTAMANUN
;
บุษราภรณ์ เรืองอุตมานันท์
;
Thitinan Chankoson
;
ธิตินันธุ์ ชาญโกศล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18
MARKETING MIX FACTORS RELATED TO CUSTOMER DECISION-MAKING ON SELECTING ORGANIZATIONS TO CONDUCT TRAINING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
TANASAK KAMNOTNAE
;
ธนศักดิ์ กำหนดแน่
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
MARKETING MIX FACTORS RELATED WITH THE DECISION BEHAVIOR TO PURCHASE LOW RISE CONDOMINIUM OF PRUKSA REAL ESTATE PUBLIC COMPANY LIMITED.
KOMGRIT KAMOLSIRI
;
คมกริช กมลศิริ
;
Paiboon Archarunkroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
MARKETING MIX FACTORS RELATER TO COUSUMER DECISION MAKINGIN ACCUMULATED LIFE INSURANCE POLICY OF GENERATION Y IN BANGKOK
WARANYA SIANGCHAKSAI
;
วรัญญา เสียงจักรสาย
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
8
MARKETING MIX FOR THAI TOURISTS TO PARTICIPATE IN TRADE FAIRS AND EXHIBITIONS, BANGKOK METROPOLIS
THANUTCHAPORN PECHLOME
;
ธนัชพร เพชรล้อม
;
Usanee Watcharaphaisankul
;
อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Usanee Watcharaphaisankul
;
อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล
;
usaneeph@swu.ac.th
;
usaneeph@swu.ac.th