Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 75 to 94 of 464 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
20DECISION MAKING AMONG CONSUMERS REGARDING NETFLIX SERVICE USAGE IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKAMAITORN RIEWPUNGUL; กมัยธร ริ้วพันกุล; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
2019THE DECISION TO CHOOSE THE CAR HIRE PURCHASE  LOANS  SERVICE OF 5 LEADING COMMERCIAL BANKS  IN THAILAND  SUKHUMAN BHUMMAPHAN; สุขุมาลย์ ภุมมาพันธุ์; Thitinan Chankoson; ธิตินันธุ์ ชาญโกศล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19DECISION TO STUDY FOR A BACHELOR'S DEGREE AT THE THAI-NICHI INSTITUTE OF TECHNOLOGY CHUTINAN JEAMJIRASET; ชุตินันท์ เจียมจิระเศรษฐ์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19THE DECISION-MAKING OF GENERATION Y IN CHOOSING A NAIL SALON IN BANGKOK: CONJOINT ANALYSIS  YAMONPORN SUWANNARAT; ยมลพร สุวรรณรัตน์; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th
16DECISIONS TO CONSUME PLANT-BASED MEAT PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA NOPPAWAN NURAT; นพวรรณ นุรัตน์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
21DESIGN AND DEVELOPMENT FOR LINE OFFICIAL ACCOUNT OF FOOTBALL CLUB PT PRACHUAP FCKAEOKLAO LIMARUNRAK; แก้วเกล้า ลิ้มอรุณรักษ์; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
27DESIGN AND DEVELOPMENT FOR ORDER & INVENTORYPENGUINTORY APPLICATIONKAWINTRA BANGLUANG; กวินทรา บางหลวง; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
15DESIGN AND DEVELOPMENT OF DRIP COFFEE EXTRACTION PRODUCTS FROM RATTAN MATERIAL.KITTIPAT WATANANUSORN; กิตติพัฒน์ วัฒนานุสรณ์; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
8DESIGN WEB APPLICATION PROTOTYPE FOR THE BILLBOARDBUSINESS ON TUK-TUK­­­ : CASE STUDY OF THAI FAN CLUBPREFERENCE MODELS FOR THAI AND KOREAN IDOL PERFORMERSRATCHAYA SIRIPHAN; รัชยา ศิริพันธุ์; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; Srinakharinwirot University; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; saowaluck@swu.ac.th; saowaluck@swu.ac.th
16DESIGNING A BUSINESS MATCHING APPLICATION BETWEEN FILM STUDENTS AND THE MEDIA INDUSTRYCHITTANAN PANKAEO; จิตรตานันท์ ปานแก้ว; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
16DESIGNING THAI FASHION BRAND -A CASE STUDYOF OUTFITS FOR CAT LOVERS IN THAILANDWORAYA SRISOONTORN; วรยา ศรีสุนทร; Benjawan Arukaroon; เบญจวรรณ อารักษ์การุณ; Srinakharinwirot University. College of Social Communication Innovation
19DETERMINATION TO LIVE IN A CASHLESS SOCIETY AMONG OF CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPARNNAPA CHAKORNPRADIT; ปานนภา ชาครประดิษฐ์; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21DEVELOPING SUSTAINABLE AGRICULTURAL TOURISM ROUTE BY USING BCG MODEL IN KHLONG KHUEAN SUB-DISTRICT, CHACHOENGSAO PROVINCECHUTIKARN NAKNOPPAKHUN; ชุติกาญจน์ นาคนพคุณ; Angsumalin Jamnongchob; อังสุมาลิน จำนงชอบ; Srinakharinwirot University; Angsumalin Jamnongchob; อังสุมาลิน จำนงชอบ; angsumalin@swu.ac.th; angsumalin@swu.ac.th
8DEVELOPMENT OF A TRAINING CURRICULUM TO ENHANCE YOUTH AGRICULTURAL ENTREPRENEURSHIP CHARACTERISTICS FOR AGRICULTURAL SCIENCE STUDENTSSAKSAKE PACHARADIT; สักก์เสก พัชรดิฐ; Marut Patphol; มารุต พัฒผล; Srinakharinwirot University; Marut Patphol; มารุต พัฒผล; marutp@swu.ac.th; marutp@swu.ac.th
16DEVELOPMENT OF IMPORTED WESTERN SNACK STORE ON FACEBOOKPATIPHAN SANTIVAROTAI; ปฏิภาณ สันติวโรทัย; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; Srinakharinwirot University; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; saowaluck@swu.ac.th; saowaluck@swu.ac.th
16DEVELOPMENT OF SOUVENIR-JEWELRY PRODUCT FROM CULTURAL CAPITAL BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUEBOONSITA SOPAKANEE; บุญสิตา โศภาคนี; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
10DIGITAL BANKING STIMULATION PLATFORM FOR ELDERLY PEOPLE.WASUTORN TEACHAWITOON; วสุธร เตชวิทูล; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University. College of Social Communication Innovation
8DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND RELIABILITYOF APPLICATION RELATING TO CONSUMER'S BUYING BEHAVIORON APPLICATION SHOPEE OF GENERATION Y IN RAYONG PROVINCETAKSAPORN POLDONGNOK; ทักษพร พลดงนอก; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
18DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING THE PURCHASING DECISIONS OF NISSAN ECO CARS OF CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASIRIWAN WONGAPAI; ศิริวรรณ วงศ์อภัย; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION EFFECTINGTO THE PURCHASING DECISION ON APPAREL FASHIONIN THE PERIOD OF COVID-19THITAPORN SOONTORNSATIT; ฐิตาภรณ์ สุนทรสถิตย์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th