Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 22 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
8
THE USE OF INFORMATION IN THE CREATION OF FINE ARTS BY FINE AND APPLIED ARTS STUDENTS IN PUBLIC UNIVERSITIES
NAPHAPHAT OMEE
;
ณปภัช โอมี
;
Sasipimol Prapinpongsakorn
;
ศศิพิมล ประพินพงศกร
;
Srinakharinwirot University
;
Sasipimol Prapinpongsakorn
;
ศศิพิมล ประพินพงศกร
;
sasipimol@swu.ac.th
;
sasipimol@swu.ac.th
8
THE USE AND PROBLEMS IN USING CULTURAL HERITAGE INFORMATIONBY THE NATIONAL LIBRARY OF THAILAND
SUPAKITI MUSIRACH
;
สุภกิติ มุสิราช
;
Sasipimol Prapinpongsakorn
;
ศศิพิมล ประพินพงศกร
;
Srinakharinwirot University
;
Sasipimol Prapinpongsakorn
;
ศศิพิมล ประพินพงศกร
;
sasipimol@swu.ac.th
;
sasipimol@swu.ac.th
8
MANAGEMENT OF PUBLIC RELATIONS TO CREATE THE IMAGEOF THE ROYAL THAI POLICE
JIDAPA PHAOHARUHANSA
;
จิดาภา เผ่าหฤหรรษ์
;
Preechaya Nakfon
;
ปรีชญาณ์ นักฟ้อน
;
Srinakharinwirot University
;
Preechaya Nakfon
;
ปรีชญาณ์ นักฟ้อน
;
preechayan@swu.ac.th
;
preechayan@swu.ac.th
8
BEHAVIOR IN USING PERSONAL PROTECTIVE EQUIPMENT FOR PREVENT GETTING INFECTED AND SPREADING OF NOVAL CORONAVIRUS 2019 (COVID-19) OF CONSUMERS LIVING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PHONLACHA RUNGRUANGPAISALSUK
;
พลชา รุ่งเรืองไพศาลสุข
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
kanyakit@swu.ac.th
;
kanyakit@swu.ac.th
8
FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION ON JD CENTRAL APPLICATIONIN BANGKOK
THAMAN SOMBATCHAROEN
;
ธามัน สมบัติเจริญ
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
8
4C'S STRATEGY FACTORS RELATED TO PURCHASING DECISIONSON COLLAGEN SUPPLEMENTS PRODUCTOF GENERATION-Y IN BANGKOK
PRAPASINEE MANNGARN
;
ประภาสินี หมั่นงาน
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
8
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMER BUYING DECISION OF MIZUMI FACIAL SUNSCREEN IN BANGKOK
PONGSAKORN LUENGPAIROJ
;
พงศกร เหลืองไพโรจน์
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
8
THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOK
KANOKRAT UABHAIBOOL
;
กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
8
THE INFLUENCE OF THE ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP PERCEPTION AND EMPLOYEE WORKING SKILL ON TEAMWOEK EFFICIENCY
SIREAM KOMKAM
;
สิเรียม คมขำ
;
Natinee Thanajaro
;
ณัฐินี ฐานะจาโร
;
Srinakharinwirot University
;
Natinee Thanajaro
;
ณัฐินี ฐานะจาโร
;
natinee@swu.ac.th
;
natinee@swu.ac.th
8
ATTITUDE BRAND IMAGE AND WORD OF MOUTH ARE RELATED TO THE DECISION TO BUY BRAND NAME BAGS OF GENERATION Y IN BANGKOK METROPOLITAN
TEERISARA LEKKRUASUWAN
;
ธีริศรา เล็กเครือสุวรรณ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
Discover
Subject
12
Social Sciences
8
Arts and Humanities
6
Business
3
Marketing and advertising
3
Religion
2
Information use
2
Psychology
2
Social media
2
การตัดสินใจซื้อ
2
การใช้สารสนเทศ
.
next >