Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 22 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8THE USE OF INFORMATION IN THE CREATION OF FINE ARTS BY FINE AND APPLIED ARTS STUDENTS IN PUBLIC UNIVERSITIESNAPHAPHAT OMEE; ณปภัช โอมี; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th
8THE USE AND PROBLEMS IN USING CULTURAL HERITAGE INFORMATIONBY THE NATIONAL LIBRARY OF THAILANDSUPAKITI MUSIRACH; สุภกิติ มุสิราช; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th
8MANAGEMENT OF PUBLIC RELATIONS TO CREATE THE IMAGEOF THE ROYAL THAI POLICEJIDAPA PHAOHARUHANSA; จิดาภา เผ่าหฤหรรษ์; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; preechayan@swu.ac.th; preechayan@swu.ac.th
8BEHAVIOR IN USING PERSONAL PROTECTIVE EQUIPMENT FOR PREVENT GETTING INFECTED AND SPREADING OF NOVAL CORONAVIRUS 2019 (COVID-19) OF CONSUMERS LIVING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPHONLACHA RUNGRUANGPAISALSUK; พลชา รุ่งเรืองไพศาลสุข; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
8FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION ON JD CENTRAL APPLICATIONIN BANGKOKTHAMAN SOMBATCHAROEN; ธามัน สมบัติเจริญ; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
84C'S STRATEGY FACTORS RELATED TO PURCHASING DECISIONSON COLLAGEN SUPPLEMENTS PRODUCTOF GENERATION-Y IN BANGKOKPRAPASINEE MANNGARN; ประภาสินี หมั่นงาน; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
8INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMER BUYING DECISION OF MIZUMI FACIAL SUNSCREEN IN BANGKOKPONGSAKORN LUENGPAIROJ; พงศกร เหลืองไพโรจน์; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
8THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOKKANOKRAT UABHAIBOOL; กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
8THE INFLUENCE OF THE ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP PERCEPTION AND EMPLOYEE WORKING SKILL ON TEAMWOEK EFFICIENCYSIREAM KOMKAM; สิเรียม คมขำ; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; Srinakharinwirot University; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; natinee@swu.ac.th; natinee@swu.ac.th
8ATTITUDE BRAND IMAGE AND WORD OF MOUTH ARE RELATED TO THE DECISION TO BUY BRAND NAME BAGS OF GENERATION Y IN BANGKOK METROPOLITANTEERISARA LEKKRUASUWAN; ธีริศรา เล็กเครือสุวรรณ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th