Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 2101-2110 of 2684 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
19NEGOTIATING STRATEGIES BETWEEN THE SOCIAL STRUCTURES AND MOTHERS OF CHILDREN WITH DISABILITIES PARINUT CHAIYANICH; ปริณุต ไชยนิชย์; Pharichai Daoudom; ปริชัย ดาวอุดม; Srinakharinwirot University; Pharichai Daoudom; ปริชัย ดาวอุดม; pharichai@swu.ac.th; pharichai@swu.ac.th
21THE EFFECTS OF ACCEPTANCE AND COMMITMENT THERAPY ON MEANING IN LIFE AMONG FIRST-YEAR UNIVERSITY STUDENTSLEELANUCH HAPUTPONG; ลีลานุช หาพุฒพงษ์; Jitra Dudsdeemaytha; จิตรา ดุษฎีเมธา; Srinakharinwirot University; Jitra Dudsdeemaytha; จิตรา ดุษฎีเมธา; jitra@swu.ac.th; jitra@swu.ac.th
19THE INFLUENCE OF FLEXIBLE WORKING AND PERFORMANCE EFFICIENCY EFFECTING TO WORK-LIFE BALANCE AND LIVING DURING COVID-19 PANDEMIC SITUATION OF WORKING PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATANAPORN SOPAPON; ธนาภรณ์ โสภาพล; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
19SECURITY AND WORKING ENVIRONMENT RELATING TOADMINISTRATIVE STAFF'S HAPPINESS IN WORKINGAT THE PERMANENT SECRETARY, MINISTRY OF PUBLIC HEALTHMEENA BUALOYLERT; มีนา บัวลอยเลิศ; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
21STORYTELLING MARKETING, PERCEIVED BRAND EQUITY AND SOCIAL ENTERPRISE PURCHASING DECISION: CASE STUDY OF BRAND DOI KHAMNATDANAI SATSANIT; ณัฐดนัย สาทสนิท; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
19CONSUMER PERCEPTION UPON SERVICE QUALITY AND MARKETING PROMOTION INFLUENCE PURCHASE INTENTION ON ELECTRIC VEHICLESIN BANGKOK METROPOLITAN REGIONLIUQING XU; Liuqing Xu; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
19FACTORS BASED ON AISAS MODEL INFLUENCINGCONSUMER PURCHASE INTENTION ON TIKTOK IN BANGKOK UNDER COVID-19 PANDEMIC BACKGROUNDHUI ZHOU; HUI ZHOU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
19FACTORS INFLUENCING CHINESE CONSUMERS' DECISION TO BUY LATEX PILLOWS FROM THAILAND   YING LIU; YING LIU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
19BRAND EQUITY, PERCEPTION FACTORS, INFLUENCERS ON SOCIAL MEDIA INFLUENCING PURCHASING DECISION AND THE BRAND LOYALTY OF PHUKET TOURISTS.PHONPHEN SRATHONGKLAT; พรเพ็ญ สระทองกลัด; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21FACTORS RELATING TO CUSTOMER LOYALTYON USING FITNESS FIRST IN BANGKOK METROPOLITAN AREAVEERIYA NANA; วีริยา นานา; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th