Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 341-350 of 465 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
19EXECUTIVE WELFARE AND FRINGE BENEFIT OF SCHOOL AFFECTING QUALITY OF WORK LIFE OF TEACHERS UNDER THE CONGREGATION OF THE SISTERS OF THE SACRED HEART OF JESUS OF BANGKOKSASITHORN KOOWIRAT; ศศิธร คู่วิรัตน์; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
16DEVELOPMENT OF IMPORTED WESTERN SNACK STORE ON FACEBOOKPATIPHAN SANTIVAROTAI; ปฏิภาณ สันติวโรทัย; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; Srinakharinwirot University; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; saowaluck@swu.ac.th; saowaluck@swu.ac.th
21DESIGN AND DEVELOPMENT FOR LINE OFFICIAL ACCOUNT OF FOOTBALL CLUB PT PRACHUAP FCKAEOKLAO LIMARUNRAK; แก้วเกล้า ลิ้มอรุณรักษ์; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
21DEVELOPING SUSTAINABLE AGRICULTURAL TOURISM ROUTE BY USING BCG MODEL IN KHLONG KHUEAN SUB-DISTRICT, CHACHOENGSAO PROVINCECHUTIKARN NAKNOPPAKHUN; ชุติกาญจน์ นาคนพคุณ; Angsumalin Jamnongchob; อังสุมาลิน จำนงชอบ; Srinakharinwirot University; Angsumalin Jamnongchob; อังสุมาลิน จำนงชอบ; angsumalin@swu.ac.th; angsumalin@swu.ac.th
21PRODUCT AND ACTIVITY DEVELOPMENT FOR PROMOTING CULTURAL TOURISM THROUGH THE PARTICIPATION OF KHEK NOY VILLAGE, PHETCHABUN PROVINCESURAPONG PERMPOL; สุรพงษ์ เพิ่มพล; Saranya Srithong; ศรัญญา ศรีทอง; Srinakharinwirot University; Saranya Srithong; ศรัญญา ศรีทอง; saranya@swu.ac.th; saranya@swu.ac.th
21GUIDELINES FOR SUSTAINABLE TOURISM MANAGEMENT OF OH POI MARKET, RATCHABURI PROVINCEBUSARAKHUM KLANNAMTHIP; บุษราคัม กลั่นน้ำทิพย์; Unchun Tuntates; อัญชัญ ตัณฑเทศ; Srinakharinwirot University; Unchun Tuntates; อัญชัญ ตัณฑเทศ; unchun@swu.ac.th; unchun@swu.ac.th
21INFLUENCES OF INFLUENCERS' CHARACTERISTICS AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION TOWARD CONSUMERS' PURCHASING BEHAVIORSOF POWDER SUPPLEMENTS IN BANGKOK ANTHIKA VACHIRAKHUANKHAN; อัญธิกา วชิรเขื่อนขันธ์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19INFLUENCES OF ATTITUDE FACTORS AND ELECTRONIC SERVICE QUALITY PERCEPTION TOWARD THE USAGE  BEHAVIOR OF "THE ONE" APPLICATIONCHANANYA THONGTHAWAT; ชนัญญา ทองธวัช; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING THE ADOPTION INTENTION OF TIKTOK APPLICATIONBENJAMART MUNGOUNKLANG; เบญจมาศ มุ่งอุ่นกลาง; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th
19EDUCATION OF FARE COLLECTORS SERVICE QUALITYOF THE BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY (BMTA)JIDAPA TABTIM; จิดาภา ทับทิม; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th