Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 321-330 of 465 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
...
30
31
32
33
34
35
36
...
47
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
27
FACTORS AFFECTING CONSUMERS' INVESTMENT INTENTION AND TENDENCY OF USAGE SERVICE ON ROBO-ADVISOR IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
PERAWAT NUDSOONGVONG
;
พีรวัส นัดสูงวงศ์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
8
FACTORS INFLUENCING CUSTOMER'S PURCHASE DECISION OF FINE JEWELRY IN BANGKOK METROPOLIS
NAPATSAWAN SUWANAKIRI
;
นภัสวรรณ สุวรรณคีรี
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
8
FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION FOR MENSTRUAL CUP AMONG FEMALE CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLIS
APATCHADA CHAVENGCHUTIRAT
;
อาภัชฎา เชวงชุติรัตน์
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
27
SOCIAL RESPONSIBILITY AND CREATING SHARED VALUES THAT AFFECT SUSTAINABILITY OF A LEADING BEVERAGE MANUFACTURING ORGANIZATION IN THAILAND
SARAWADEE YAMNGARM
;
ศราวดี แย้มงาม
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
27
AN OPEN INNOVATION THAT AFFECTS THE SERVICE QUALITYOF A COMMERCIAL BANK IN BANGKOK.
RUNGRUDEE SAETANG
;
รุ่งฤดี แซ่ตั้ง
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
8
THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOK
KANOKRAT UABHAIBOOL
;
กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
8
A STUDY OF WORK MOTIVATION AND WORKING ENVIRONMENT ARE RELATED TO CREATIVE BEHAVIOR FOR WORKING OF GENERATION-Y IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
JANEJIRA THIANWICHIT
;
เจนจิรา เทียนวิจิตร
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
8
THE INFLUENCE OF THE ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP PERCEPTION AND EMPLOYEE WORKING SKILL ON TEAMWOEK EFFICIENCY
SIREAM KOMKAM
;
สิเรียม คมขำ
;
Natinee Thanajaro
;
ณัฐินี ฐานะจาโร
;
Srinakharinwirot University
;
Natinee Thanajaro
;
ณัฐินี ฐานะจาโร
;
natinee@swu.ac.th
;
natinee@swu.ac.th
8
A STUDY OF EDUCATIONAL INNOVATIVE ORGANIZATION FOR SECONDARY SCHOOLS WHICH AWARDED FROM OFFICE OF THE BASIC EDUCATION QUALITY AWARDS
NATPAPAT SAKUNPATRADA
;
ณัฐปภัสร์ สกุลพัฒน์รดา
;
Jantarat Phutiar
;
จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์
;
Srinakharinwirot University
;
Jantarat Phutiar
;
จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์
;
jantarat@swu.ac.th
;
jantarat@swu.ac.th
8
IDENTITY DESIGN OF BEAUTY INFLUENCERS IN SOCIAL MEDIA
PEVARA ARJHARNWONG
;
ปีย์วรา อาจหาญวงศ์
;
Noppadol Inchan
;
นพดล อินทร์จันทร์
;
Srinakharinwirot University
;
Noppadol Inchan
;
นพดล อินทร์จันทร์
;
noppadoli@swu.ac.th
;
noppadoli@swu.ac.th
Discover
Subject
46
Marketing and advertising
34
Other service activities
31
การตัดสินใจซื้อ
28
Administrative and support servic...
28
คุณค่าตราสินค้า
23
Service quality
21
Social Sciences
21
ส่วนประสมทางการตลาด
20
Information and communication
20
การตัดสินใจ
.
next >
Date issued
29
2022
3
2020
4
2019
2
2018