Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 3741-3750 of 3848 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
16FACTORS RELATED TO RESIGNATION INTENTION OF SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY’S OPERATION STAFFNAPATH PUNTONG; ณภัทร พันธุ์ทอง; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING GENERATION Y'S DECISION TO CHOOSE THE GREEN TEA CAFE IN BANGKOKNICHAREE LAYPAYUK; ณิชารีย์ ลายพยัคฆ์; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
18THE PURCHASING DECISION PROCESS OF COSMETICS WITH A MALE ARTIST AS A PRESENTER IN BANGKOK AREANATHAORN MAHANTAPALANON; ณฐอร มหันตพลานนท์; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
18PURCHASE DECISIONS OF GENERATION Y CONSUMERS ON BEAUTY PRODUCTS THROUGH TIKTOK REVIEWSKANYAWART PROMSUPSRI; กัญญาวาท พร้อมทรัพย์ศรี; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
18THE RELATIONSHIP BETWEEN MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL LOYALTY ASSOCIATED WITH WORKING OF EFFICIENCY AND THE ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEES IN OFFICE OF PROVINCIAL COMMERCIAL AFFAIRSNATCHAREE ANONGRUK; ณัชชารี อนงค์รักษ์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
18THE RELATIONSHIP BETWEEN WORK MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT ON JOB PERFORMANCE OF EMPLOYEES IN MERLIN GROUP HOTELSNATTHAPHOOM WAEWSANGA; ณัฐภูมิ แววสง่า; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING AMULETS JEWELRY PURCHASING DECISION THROUGH E-MARKETPLACE IN BANGKOK METROPOLITAN AREACHANAMON PHANBURA; ชนมน พันธ์บุระ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING THE DECISION TO LIVE IN CASHLESS SOCIETY OF CUSTOMER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATHANYATHIP SAMUDJIT; ธัญทิพ สมุดจิตร; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING THE GROWTH OF ENTREPRENEURS IN THAILAND: CASE STUDY OF ENTREPRENEURS RECEIVING GOVERNMENT SUPPORTKANJANAPORN BURANAKARN; กัญจนพร บูรณากาญจน์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18INFLUENCING FACTORS OF VIDEO CONTENT FOR MARKETING COMMUNICATION  RESPONSE TO VIDEO POSTS ON FACEBOOK OF FAST FOOD BRANDS.CHONTICHA SOMABUT; ชลธิชา โสมาบุตร; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th