Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 2811-2820 of 3061 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
24PERSONAL FACTORS AND ACADEMIC ADMINISTRATION FACTORS AFFECTING TEACHER'S ACTIVE LEARNING MANAGEMENT COMPETENCIES UNDERTHE SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE NONTHABURITANASUCHAPORN MINGKHWAN; ธนสุชาพร มิ่งขวัญ; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; Srinakharinwirot University; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; jantarat@swu.ac.th; jantarat@swu.ac.th
24LOW - FREQUENCY MAGNETIC FIELD MITIGATION TECHNIQUES IN UNDERGROUND POWER SYSTEMSSUKALAPHAT LAMKITJA; ศุกลพรรษ ล่ามกิจจา; Vuttipon Tarateeraseth; วุฒิพล ธาราธีรเศรษฐ์; Srinakharinwirot University; Vuttipon Tarateeraseth; วุฒิพล ธาราธีรเศรษฐ์; vuttipon@swu.ac.th; vuttipon@swu.ac.th
24FACTOR ANALYSIS OF ORGANIZATIONS REGARDING INTELLIGENCE IN SCHOOL THE SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE BANGKOK 2AUKSARAPUK SITTIPORNRATTANAMANEE; อักษราภัค สิทธิพรรัตนมณี; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; Srinakharinwirot University; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; jantarat@swu.ac.th; jantarat@swu.ac.th
24STUDY GUIDELINES FOR RECOVERY OF LEARNING LOSS FOR SECONDARY SCHOOL  STUDENTS AFTER THE EPIDEMIC OF CORONAVIRUS DISEASE 2019 (COVID-19) IN THE NEXT NORMAL SITUATIONRAJIT PUMPRUEK; รจิต พุ่มพฤกษ์; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
24INNOVATIVE LEADERSHIP OF SCHOOL ADMINISTRATORS AFFECTING EDUCATIONAL INNOVATOR OF TEACHERS UNDER THE OFFICE OF BANGKOK SECONDARY EDUCATION SERVICE AREA 2CHALOEMPHON DEESAWAT; เฉลิมพล ดีสวัสดิ์; Theeraphab Phetmalhkul; ธีระภาพ เพชรมาลัยกุล; Srinakharinwirot University; Theeraphab Phetmalhkul; ธีระภาพ เพชรมาลัยกุล; theeraphab@swu.ac.th; theeraphab@swu.ac.th
24DIGITAL TRANSFORMATION LEADERSHIP OF ADMINISTRATORS AFFECTING TO SCHOOL EFFECTIVENESSNARUNET RUANGPISARN; นฤเนตร เรืองไพศาล; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
24ACADEMIC LEADERSHIP IN THE 21ST CENTURY AFFECTING THE INCLUSIVE EDUCATION MANAGEMENT IN SCHOOLS UNDER THE AUTHORITY OF THE BANGKOK METROPOLITAN ADMINISTRATIONSASIKARN AWVIGITKUL; ศศิกาญจน์ อ่าววิจิตรกุล; Theeraphab Phetmalhkul; ธีระภาพ เพชรมาลัยกุล; Srinakharinwirot University; Theeraphab Phetmalhkul; ธีระภาพ เพชรมาลัยกุล; theeraphab@swu.ac.th; theeraphab@swu.ac.th
24STUDY OF EDUCATIONAL INSTITUTION ADMINISTRATION GUIDELINES TO ENHANCE MORALITY AND TRANSPARENCY ACCORDING TO THE FRAMEWORK FOR INTEGRITY AND TRANSPARENCY ASSESSMENT LEVEL AA PATHUM THANI PRIMARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE 2NATTAPAT JINASUY; ณัฐภัทร จินาสุย; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
24THE IMPACT OF INTERPERSONAL RELATIONSHIP, SELF EFFICACY AND EMOTIONAL REGULATION ON PSYCHOLOGICAL WELL - BEING AMONG CHINESE COLLEGE STUDENTSDANDAN ZHANG; DanDan Zhang; Asama Campiranon; อสมา คัมภิรานนท์; Srinakharinwirot University; Asama Campiranon; อสมา คัมภิรานนท์; asama@swu.ac.th; asama@swu.ac.th
24THE MODEL OF DEVELOPING VISUAL ARTS UP SKILLS FOR A NON-CREDENTIAL ART TEACHER IN PRIMARY SCHOOL GRADE 4-6DOME KLAYSANG; โดม คล้ายสังข์; Nuttida Pujeeb; ณัฐธิดา ภู่จีบ; Srinakharinwirot University; Nuttida Pujeeb; ณัฐธิดา ภู่จีบ; nuttida@swu.ac.th; nuttida@swu.ac.th