Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 171-180 of 3061 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
19STREET FOOD CONSUMPTION BEHAVIOR OF TOURISTSSUPHATTANA TACHOCHALALAI; สุพัฒนา เตโชชลาลัย; Suppanunta Romprasert; ศุภนันทา ร่มประเสริฐ; Srinakharinwirot University. School of Economics and Public Policy
17THE RESTORATION OF ANCIENT NORA FOR ENTERTAINMENT IN PHATTHALUNGJHAKKRAWAT PHETRUEANG; จักรวัฒน์ เพ็ชรเรือง; Kittikorn Nopudomphan; กิตติกรณ์ นพอุดมพันธุ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
17MARKETING MIX FACTORS AND LIFESTYLES INFLUENCING THE PURCHASE BEHAVIOR OF ORGANIC VEGETABLES OF CONSUMERS IN BANGKOKDONGKMON PETPAPUN; ดวงกมล เพชรประพันธ์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17THE CASE STUDY OF FACTORS AFFECTING ORGANIZATION EFFECTIVENESS BUSINESS DEVELOPMENT GROUP'S HEADQUARTER THE VIRIYAH INSURANCE PUBLIC COMPANY LIMITEDTOSAPON PAMDEE; ทศพล เพิ่มดี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21STUDY AND DEVELOPMENT OF GAME APPLICATION FOR PUBLICIZE CULTURAL TOURISM. : CASE STUDY OF NAKHON RATCHASIMA PROVINCE.WILAWAN WATCHARINRAT; วิลาวัณย์ วัชรินทร์รัตน์; KORAKLOD KUMSOOK; กรกลด คำสุข; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
21 APPLICATION OF FISCAL INSTRUMENTS FOR  THE UTILIZATION OF IDLE LAND  IN THAILANDANGKANA THANANUPAPPUN; อังคณา ธนานุภาพพันธุ์; Chompoonuh Permpoonwiwat; ชมพูนุท เพิ่มพูนวิวัฒน์; Srinakharinwirot University. School of Economics and Public Policy
19PERSONAL, SOCIAL AND ENVIRONMENTAL FACTORS RELATED TO THE SELF-CARE BEHAVIOR OF NON-COMMUNICABLE DISEASES AMONG THE ELDERLY IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANAHATHAI KRAISORNSAWAT; ณหทัย ไกรสรสวัสดิ์; Wichuda Kijtorntham; วิชุดา กิจธรธรรม; Srinakharinwirot University. INSTITUTE OF RESEARCH IN BEHAVIORAL SCIENCE
21CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, MOTIVATION AND SATISFACTION IN CHILLED READY MEAL FOOD AT BANGKOK METROPOLISKRISSANA MANPRAGOB; กฤษณา หมั่นประกอบ; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17SERVICE MARKETING MIX AND BRAND EQUITY RELATING TO CONSUMERS’PURCHASING DECISION IN MACAROON AT LADUREE SHOP IN BANGKOK METROPOLITAN AREAWICHAI YHUNKRATOK; วิชัย ยุ่นกระโทก; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17CUSTOMER’S SERVICE USAGE BEHAVIOR AT SMEs COFFEE SHOP IN BANGKOK METROPOLITAN AREABUDSAYARAK NUGSEANG; บุษญารักษ์ นักเสียง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society