Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 41-50 of 68 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
...
2
3
4
5
6
7
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
19
UX RESEARCH FOR DEVELOPMENT ORDER MANAGEMENT SYSTEM (OMS)
NUTTHA LOHAJOTI
;
ณัฏฐา โลหะโชติ
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
19
MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREA
JANYAPORN BUBPHAN
;
จรรยพร บุบผัน
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
21
COGNITIVE AND ATTITUDE TOWARD MARKETING MIXS AFFECTING INTENSION TO BUY OF BLUE LIGHT PROTECTION SUNSCREEN OF CONSUMERS IN BANGKOK
BENJAPORN PRISREE
;
เบญจพร ไพรศรี
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
21
PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES AFFECTING BUYING DECISIONS TOWARD SMART WATCHES AMONG EXERCISE CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RATTANARUK CHATKAEWWORAWONG
;
รัตนรักษ์ ฉัตรแก้ววรวงศ์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
19
E-SERVICE QUALITY, AND MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER'S PERSPECTIVES AFFECTING THE SATISFACTION FOR LINE AGENCY PARTNER OF ONLINE MERCHANTS GENERATION Y
NUTTHAPONG JUMPASRI
;
ณัฐพงศ์ จำปาศรี
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
21
PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY TOWARDS CORPORATE IMAGE OF THE GOVERNMENT SAVINGS BANK
DONYAPORN DEACHARUN
;
ดลยพร เดชอรัญ
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
21
IOT DEVICE IDENTIFICATION USING NETWORK TRAFFIC ANALYSIS
NUTTAPOL ITTINIRUNDORN
;
ณัฐพนธ์ อิทธินิรันดร
;
Sophon Mongkolluksamee
;
โสภณ มงคลลักษมี
;
Srinakharinwirot University
;
Sophon Mongkolluksamee
;
โสภณ มงคลลักษมี
;
sophon@swu.ac.th
;
sophon@swu.ac.th
21
APPLICATION OF GEOINFORMATICS SYSTEM FOR ANALYSIS OF WATER DEMAND OF AGRICULTURAL CROPS IN LAM SAM LAI RESERVOIR PROJECT AREA, NAKHON RATCHASIMA PROVINCE
KUNAKORN HOMKHAOW
;
คุณากร หอมขาว
;
Chudech Losiri
;
ชูเดช โลศิริ
;
Srinakharinwirot University
;
Chudech Losiri
;
ชูเดช โลศิริ
;
chudech@swu.ac.th
;
chudech@swu.ac.th
8
ONLINE SOCIAL MEDIA LITERACY SKILLS OF UNDERGRADUATES IN AUTONOMOUS UNIVERSITIES IN BANGKOK
SIRIKARN JANWITCHANO
;
ศิริกาญจน์ จันทร์วิชโน
;
Vipakorn Vadhanasin
;
วิภากร วัฒนสินธุ์
;
Srinakharinwirot University
;
Vipakorn Vadhanasin
;
วิภากร วัฒนสินธุ์
;
vipakorn@swu.ac.th
;
vipakorn@swu.ac.th
8
USING BEHAVIOR AND INFORMATION EVALUATION SKILL BASED ON ONLINESOCIAL MEDIA OF THE ELDERLY IN BANGKOK
PIYADA RACHPIBOON
;
ปิยดา ราชพิบูลย์
;
Sumattra Saenwa
;
ศุมรรษตรา แสนวา
;
Srinakharinwirot University
;
Sumattra Saenwa
;
ศุมรรษตรา แสนวา
;
sumattra@swu.ac.th
;
sumattra@swu.ac.th
Discover
Subject
20
Business
19
Social Sciences
14
Arts and Humanities
14
Computer Science
10
Computer science
8
Marketing and advertising
6
Machine Learning
6
การเรียนรู้ของเครื่อง
5
Psychology
4
การตัดสินใจซื้อ
.
next >
Date issued
22
2022