Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Bodhivijjalaya College
College of Creative Industry
College of Social Communication Innovation
Faculty of Agricultural Product Innovation and Technology
Faculty of Business administration for society
Faculty of Dentistry
Faculty of Economics
Faculty of Education
Faculty of Engineering
Faculty of Environmental Culture and Ecotourism
Faculty of Fine Arts
Faculty of Health Science
Faculty of Humanities
Faculty of Medicine
Faculty of Nursing
Faculty of Pharmacy
Faculty of Physical Education
Faculty of Physical Therapy
Faculty of Science
Faculty of Social Sciences
Graduate School
Innovative Learning Center
Institute of Research in Behavioral Science
International College for Sustainability Studies
School of Economics and Public Policy
Science Education Center
The Education and Psychological Test Bureau
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 28 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
8
RELATIOSHIPS BETWEEN PERCIEVED SERVICE QUALITY, PERCEPTION,BEHAVIORAL INTENTION TOWARD TOURIST ATTRACTIONS MUSEUM IN NAKHONPHATHOM
TANADECH MAHACHIRAPHAT
;
ธนเดช มหาจิราภัทร์
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatm@swu.ac.th
;
nattapatm@swu.ac.th
27
QUALITY OF WORK LIFE AND JOB CHARACTERISTICS ASSOCIATED WITH FRINGE BENEFITS SATISFACTION OF EMPLOYEES IN BANGKOK BANK PUBLIC COMPANY LIMITED, CORPORATE BANKING DEPARTMENT
THITIYA DATHPISUTTITUM
;
ธิติยา เดชพิสุทธิธรรม
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
27
CONSUMER DECISION BEHAVIOUR OF USING ESSO GAS STATIONSIN BANGKOK METROPOLITAN
KANRAVEE SUNGWAN
;
กานต์รวี สังวาลย์
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
Srinakharinwirot University
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
phetcharat@swu.ac.th
;
phetcharat@swu.ac.th
8
BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ARADA TUANCHAEM
;
อารดา ต่วนชะเอม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
27
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION (IMC) AND E-SERVICE QUALITY FACTORS AFFECTING DECISION TO USED MYMO APPLICATION BY GSBOF GENERATION X AND Y IN BANGKOK
PONGKAN YIEMWATTANA
;
ปองกานต์ เยี่ยมวัฒนา
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
8
INFORMATION PERCEPTION AND MARKETING FACTORS AFFECTING TO CONSUMER BEHAVIOR OF 7-ELEVEN APPLICATION IN BANGKOK
PATSARAPORN PUNSAWAD
;
ภัสราภรณ์ พูลสวัสดิ์
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
Srinakharinwirot University
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
jarin@swu.ac.th
;
jarin@swu.ac.th
27
SOCIAL RESPONSIBILITY AND CREATING SHARED VALUES THAT AFFECT SUSTAINABILITY OF A LEADING BEVERAGE MANUFACTURING ORGANIZATION IN THAILAND
SARAWADEE YAMNGARM
;
ศราวดี แย้มงาม
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
27
AN OPEN INNOVATION THAT AFFECTS THE SERVICE QUALITYOF A COMMERCIAL BANK IN BANGKOK.
RUNGRUDEE SAETANG
;
รุ่งฤดี แซ่ตั้ง
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
21
INFLUENCES OF INFLUENCERS' CHARACTERISTICS AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION TOWARD CONSUMERS' PURCHASING BEHAVIORSOF POWDER SUPPLEMENTS IN BANGKOK
ANTHIKA VACHIRAKHUANKHAN
;
อัญธิกา วชิรเขื่อนขันธ์
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
21
ADVERTISING BY FAMOUS PEOPLE , LIFESTYLE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE THAT AFFECTS ONLINE CONSUMER BEHAVIOR AND DECISION TO BUY FASHION PRODUCTS THROUGH ONLINE NETWORKS INSTAGRAM OF UNDERGRADUATE IN BANGKOK
WARUMPORN PUNIN
;
วรัมพร ปั้นอินทร์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
Discover
Subject
2
ความตั้งใจซื้อ
2
คุณภาพการบริการ
2
ประสิทธิภาพการทำงาน
2
พฤติกรรมการซื้อ
2
รูปแบบการดำเนินชีวิต
1
Advertising by famous people
1
Architecture
1
Beauty industry
1
Behavioral intention
1
Brand advocacy
.
< previous
next >
Date issued
3
2022