Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 291-300 of 409 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
...
27
28
29
30
31
32
33
...
41
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
8
FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION FOR MENSTRUAL CUP AMONG FEMALE CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLIS
APATCHADA CHAVENGCHUTIRAT
;
อาภัชฎา เชวงชุติรัตน์
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
27
SOCIAL RESPONSIBILITY AND CREATING SHARED VALUES THAT AFFECT SUSTAINABILITY OF A LEADING BEVERAGE MANUFACTURING ORGANIZATION IN THAILAND
SARAWADEE YAMNGARM
;
ศราวดี แย้มงาม
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
27
AN OPEN INNOVATION THAT AFFECTS THE SERVICE QUALITYOF A COMMERCIAL BANK IN BANGKOK.
RUNGRUDEE SAETANG
;
รุ่งฤดี แซ่ตั้ง
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
8
THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOK
KANOKRAT UABHAIBOOL
;
กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
8
A STUDY OF WORK MOTIVATION AND WORKING ENVIRONMENT ARE RELATED TO CREATIVE BEHAVIOR FOR WORKING OF GENERATION-Y IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
JANEJIRA THIANWICHIT
;
เจนจิรา เทียนวิจิตร
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
8
THE INFLUENCE OF THE ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP PERCEPTION AND EMPLOYEE WORKING SKILL ON TEAMWOEK EFFICIENCY
SIREAM KOMKAM
;
สิเรียม คมขำ
;
Natinee Thanajaro
;
ณัฐินี ฐานะจาโร
;
Srinakharinwirot University
;
Natinee Thanajaro
;
ณัฐินี ฐานะจาโร
;
natinee@swu.ac.th
;
natinee@swu.ac.th
21
INFLUENCES OF INFLUENCERS' CHARACTERISTICS AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION TOWARD CONSUMERS' PURCHASING BEHAVIORSOF POWDER SUPPLEMENTS IN BANGKOK
ANTHIKA VACHIRAKHUANKHAN
;
อัญธิกา วชิรเขื่อนขันธ์
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
19
INFLUENCES OF ATTITUDE FACTORS AND ELECTRONIC SERVICE QUALITY PERCEPTION TOWARD THE USAGE BEHAVIOR OF "THE ONE" APPLICATION
CHANANYA THONGTHAWAT
;
ชนัญญา ทองธวัช
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
16
FACTORS AFFECTING THE ADOPTION INTENTION OF TIKTOK APPLICATION
BENJAMART MUNGOUNKLANG
;
เบญจมาศ มุ่งอุ่นกลาง
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
Srinakharinwirot University
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
warinrampai@swu.ac.th
;
warinrampai@swu.ac.th
19
EDUCATION OF FARE COLLECTORS SERVICE QUALITYOF THE BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY (BMTA)
JIDAPA TABTIM
;
จิดาภา ทับทิม
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
Discover
Subject
41
Marketing and advertising
31
Other service activities
30
การตัดสินใจซื้อ
28
Administrative and support servic...
27
คุณค่าตราสินค้า
23
Service quality
20
การตัดสินใจ
19
Motivation
19
รูปแบบการดำเนินชีวิต
19
แรงจูงใจ
.
next >
Date issued
23
2022
2
2020
3
2019