Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1399 to 1418 of 2656 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
16FACTORS AFFECTING WILLINGNESS TO PAY FOR VIOLENT CRIME REDUCTION CASE STUDY RAPE AND SEXUAL HARASSMENTSALIN SUNTIPUNPITAK; สลิล สันติพันธ์พิทักษ์; Peera Tangtammaruk; พีระ ตั้งธรรมรักษ์; Srinakharinwirot University; Peera Tangtammaruk; พีระ ตั้งธรรมรักษ์; peerat@swu.ac.th; peerat@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING WORK EFFICIENCY OF A STATE ENTERPRISE EMPLOYEESWISSANU KITTIPONGWARAKARN; วิษณุ กิตติพงศ์วรการ; Shawanluck Kunathikornkit; ชวัลลักษณ์ คุณาธิกรกิจ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15FACTORS AFFECTING WORK EFFICIENCY OF GENERATION Y IN ORGANIZATIONS AFTER THE COVID-19 PANDEMICTHANYAPORN WISRIYA; ธันยพร วิศรียา; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING WORKING-AGE CUSTOMERS' BUYING DECISION ON BADMINTON RACKETS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPONKRIT HUNKAO; พลกฤต หุ่นเก่า; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
17FACTORS AFFECTING ONLINE REPURCHASING INTENTIONS FOR TRAVEL INSURANCECHAITOUCH AKKARAPANNAGOON; ชัยธัช อัครปัณณกูร; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS AND ATTITUDE AFFECTING INTENTION TO TAX E-FILING AT BANGKOK AREA REVENUE OFFICE 25MATHUMON JINAKUL; มธุมน จินากุล; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
18FACTORS ASSOCIATED WITH BEHAVIORAL TREND OF USING MOBILE PHONE SHOP APPLICATION SERVICES, KASIKORN BANK COMPANY LIMITED (K PLUS SHOP) IN BANGKOK METROPOLIS.LAORKAN SRISAI; ละออคันธ์ ศรีใส; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19FACTORS BASED ON AISAS MODEL INFLUENCINGCONSUMER PURCHASE INTENTION ON TIKTOK IN BANGKOK UNDER COVID-19 PANDEMIC BACKGROUNDHUI ZHOU; HUI ZHOU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
21FACTORS EFFECTING OF CUSTOMER USAGE BEHAVIOR OF KERRY EXPRESS IN BANGKOK AND METROPOLITAN REGION AREAKATANCHALEE TANKAMRAT; กตัญชลี ตันแขมรัตน์; PAIBOON ARCHARUNKROJ; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
8 FACTORS INFLUENCE THE APPLICATION OF EVIDENCE-BASED PRACTICE IN PHYSICAL THERAPY ASSESSMENT OF PEOPLE WITH STROKE: THE USE OF STROKE REHABILITATION ASSESSMENT OF MOVEMENT (STREAM)THANAPOOM CHAWSUANMUNGJAROEN; ธนภูมิ ชาวสวนมุ่งเจริญ; Rumpa Boonsinsukh; รัมภา บุญสินสุข; Srinakharinwirot University; Rumpa Boonsinsukh; รัมภา บุญสินสุข; rumpa@swu.ac.th; rumpa@swu.ac.th
19FACTORS INFLUENCING CHINESE CONSUMERS' DECISION TO BUY LATEX PILLOWS FROM THAILAND   YING LIU; YING LIU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
16FACTORS INFLUENCING CONSUMER BEHAVIOR TREND TOWARDS PURCHASING DECISION OF CRAFT BEER IN BANGKOK METROPOLITANAPASSARA ARSASANA; อาภัสรา อาสาสะนา; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8FACTORS INFLUENCING CUSTOMER DECISIONS WHO CHOSE TO USE EXPRESS DELIVERY IN BANGKOKTAPANEE KEAWSANENANI; ฐาปนี แก้วเสน่ห์ใน; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
8FACTORS INFLUENCING CUSTOMER'S PURCHASE DECISION OF FINE JEWELRY IN BANGKOK METROPOLISNAPATSAWAN SUWANAKIRI; นภัสวรรณ สุวรรณคีรี; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
17THE FACTORS INFLUENCING CUSTOMERS BEHAVIOR IN CHOOSING SERVICE OF LOW COST AIRLINESPILAILUK KRAIRAT; พิไลลักษณ์ ไกรรัตน์; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8FACTORS INFLUENCING DEBT OF FIRST JOBBERS WORKINGIN PRIVATE COMPANIESMARISA SAKULWATTANA; มาริสา สกุลวัฒนา; Cholvit Jearajit; ชลวิทย์ เจียรจิตต์; Srinakharinwirot University; Cholvit Jearajit; ชลวิทย์ เจียรจิตต์; cholvit@swu.ac.th; cholvit@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING DECISION-MAKING ON BOOKING ACCOMMODATIONS VIA AIRBNB AMONG EMPLOYEES WORKING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAWISANU IMKUMNERD; วิษณุ อิ่มกำเหนิด; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS INFLUENCING DONATION BEHAVIOR: A CASE STUDY IN BANGKOK KASAMA MANMAI; กษมา หมั่นหมาย; Peera Tangtammaruk; พีระ ตั้งธรรมรักษ์; Srinakharinwirot University; Peera Tangtammaruk; พีระ ตั้งธรรมรักษ์; peerat@swu.ac.th; peerat@swu.ac.th
21FACTORS INFLUENCING EMPLOYEE RESIGNATION IN BANGKOK AREA AFTER THE COVID-19 PANDEMICKHORAPHAT RAKDET; กรภัทร รักเดช; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
16FACTORS INFLUENCING FINANCIAL FREEDOMOF MILLENNIALS IN BANGKOKPIMNARA SABRUEANGRIN; พิมพ์นารา ทรัพย์เรืองริน; Santi Termprasertsakul; สันติ เติมประเสริฐสกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society