Browsing by Subject Arts and Humanities

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 363 to 382 of 386 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
8UNVEILING THE RELATIONSHIP BETWEEN THE GRIT OF THAI ENGLISH LANGUAGE LEARNERS, ENGAGEMENT, AND LANGUAGE ACHIEVEMENT IN AN ONLINE SETTINGJETTAPOL KIATKEEREE; เจตพล เกียรติคีรี; Sugunya Ruangjaroon; สุกัญญา เรืองจรูญ; Srinakharinwirot University; Sugunya Ruangjaroon; สุกัญญา เรืองจรูญ; sugunya@swu.ac.th; sugunya@swu.ac.th
27USAGE OF INFOGRAPHICS TO DEMONSTRATE CORONAVIRUS DISEASE FOR CONCEPTUAL UNDERSTANDING AMONG CHINESE LEARNERSQIAN QIAN GUO; QIAN QIAN GUO; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; Srinakharinwirot University; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; supak@swu.ac.th; supak@swu.ac.th
16USAGE OF INFOGRAPHICS TO DEMONSTRATE THAI RICE CULTURAL PRACTICESFOR CONCEPTUAL UNDERSTANDING AMONG VIETNAMESE LEARNERSWONGSAKORN SRIRAKAEW; วงศกร ศรีระแก้ว; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
27USAGE OF INFOGRAPHICS TO DEMONSTRATE THE PRACTICESOF THE EASTERN ECONOMIC CORRIDOR PROJECTFOR CONCEPTUAL UNDERSTANDING AMONG CHINESE LEARNERSLIBO LU; LIBO LU; Nition Pornumpaisakul; นิธิอร พรอำไพสกุล; Srinakharinwirot University; Nition Pornumpaisakul; นิธิอร พรอำไพสกุล; nition@swu.ac.th; nition@swu.ac.th
27USAGE OF INFOGRAPHICS TO DEMONSTRATE THE SIGNIFICANCE OF THE MOON IN THAI CULTURE AND PRACTICE FOR DEVELOPING CONCEPTUAL UNDERSTANDING AMONG CHINESE LEARNERSLUPING BI; LUPING BI; Nition Pornumpaisakul; นิธิอร พรอำไพสกุล; Srinakharinwirot University; Nition Pornumpaisakul; นิธิอร พรอำไพสกุล; nition@swu.ac.th; nition@swu.ac.th
8USAGE OF INFOGRAPHICS TO DEMONSTRATE YAOWARAT  PRACTICES FOR CONCEPTUAL UNDERSTANDING AMONG CHINESE LEARNERSYAN ZHENG; Yan Zheng; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; Srinakharinwirot University; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; supak@swu.ac.th; supak@swu.ac.th
8THE USE OF INFORMATION IN THE CREATION OF FINE ARTS BY FINE AND APPLIED ARTS STUDENTS IN PUBLIC UNIVERSITIESNAPHAPHAT OMEE; ณปภัช โอมี; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th
8USE OF LEGAL INFORMATION BY THE LEGAL OFFICERSIN THE OFFICE OF THE JUDICIARYPREECHAYA NUMWAT; ปรีชญา นามวัฒน์; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th
14USE OF RHETORICAL FIGURES IN ADVERTISINGFOR SEARCH ENGINE OPTIMIZATION: META DESCRIPTIONNUNTHAPATH THAFU; นันทภัทร ทาฟู; Watthana Suksiripakonchai; วรรธนะ สุขศิริปกรณ์ชัย; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
16USERS' EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS TOWARD SERVICES PROVIDEDAT COVID-19 VACCINATION CENTERS IN BANGKOK AREASIKARIN LERKSIRIKORNKULL; ศิครินทร์ ฤกษ์สิริกรกุล; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
18USE OF DRAMA ACTIVITIES TO ENCOURAGE COEXISTENCE IN CULTURAL DIVERSITY AMONG ETHNIC STUDENTS AT CASE SUKSASONGKROH MAE CHAN SCHOOL IN MAE CHAN DISTRICT, CHIANG RAI PROVINCESORAYA WONGPIPAN; โสรยา วงศ์พิพันธ์; Porawan Pattayanon; ปรวัน แพทยานนท์; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
8USING CONTENT-BASED INSTRUCTION TO ENHANCE THE COLLOCATION COMPETENCE OF HIGH SCHOOL STUDENTSADISAK KITTIVORAWIT; อดิศักดิ์ กิตติวรวิทย์; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; Srinakharinwirot University; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; usaporn@swu.ac.th; usaporn@swu.ac.th
16USING DIGITAL PROJECT-BASED LEARNING TO ENHANCE EFL STUDENTS' ENGLISH SPEAKING SKILLSATTAPORN PRATUMCHAT; อรรถพร ประทุมชาติ; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
16USING ELECTRONIC MIND MAPPING TO ENHANCEEFL HIGH SCHOOL STUDENTS' CRITICAL READING SKILLSSUP MONLIANG; ศุภร์ มนต์เลี้ยง; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; Srinakharinwirot University; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; anusarad@swu.ac.th; anusarad@swu.ac.th
21USING ENGLISH SONGS TO ENHANCE LEARNERS' RECOGNITION OF LINKING SOUNDSSUPISAN FUEKFON; สุพิสัณห์ ฝึกฝน; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; Srinakharinwirot University; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; narathip@swu.ac.th; narathip@swu.ac.th
15USING MOBILE GAMES TO ENHANCE ENGLISH VOCABULARY KNOWLEDGE:A CASE STUDY OF THAI EMPLOYEES IN AN INTERNATIONAL WORKPLACENICHAKAN HORPHET; ณิชกานต์ ห่อเพชร; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
18USING MOVIES IN DEVELOPING THAI STUDENTS' PRONUNCIATION OF ENGLISH FINAL SOUNDSKITTIPAS SRIHA; กิตติภาส ศรีหะ; Phnita Kulsirisawad; พณิตา กุลสิริสวัสดิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
14USING PROBLEM-BASED LEARNING STRATEGY TO ENHANCE EFLSTUDENTS' SPEAKING FLUENCYANUTSARA CHOOCHANA; อนุสรา ชูชนะ; Phnita Kulsirisawad; พณิตา กุลสิริสวัสดิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
27USING QUEST ANALYSIS METHOD TO IMPROVE MATTAYOMSUKSA 3 STUDENTS’ CRITICAL READING SKILLNISIT PHONDECHSATAPORN; นิสิต ผลเดชสถาพร; Anchalee Jansem; อัญชลี จันทร์เสม; Srinakharinwirot University; Anchalee Jansem; อัญชลี จันทร์เสม; anchalej@swu.ac.th; anchalej@swu.ac.th
30VISUAL ARTS DESIGN TEACHING MODALITY WITH INFORMATIONMEDIA AND TORANCE'S THEORY OF CREATIVE FOR DEVELOPINGCREATIVITY IN SECONDARY SCHOOL STUDENTS KHOMSUN WAICHALAD; คมสันต์ ไวฉลาด; Lertsiri Bovornkitti; เลิศศิริร์ บวรกิตติ; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts