Browsing by Subject Administrative and support service activities

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 12 to 31 of 48 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
8FACTOR OF WORK ENVIRONMENT AND WORK HAPPINESS RELATED TO ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEES IN DEPARTMENT OF DISASTER PREVENTION AND MITIGATION, BANGKOKNATTHAKARN JONGWIMANSIN; ณัฐกานต์ จงวิมาณสินธุ์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING TO GOODS PURCHASING BEHAVIOR THROUGH THE SHOPEE LIVE BROADCAST CHANNEL OF PEOPLE IN BANGKOKTHIRADA CHAIPHUEK; ถิรดา ไชยเผือก; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
15FACTORS AFFECTING WORK EFFICIENCY OF GENERATION Y IN ORGANIZATIONS AFTER THE COVID-19 PANDEMICTHANYAPORN WISRIYA; ธันยพร วิศรียา; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
21FACTORS INFLUENCING EMPLOYEE RESIGNATION IN BANGKOK AREA AFTER THE COVID-19 PANDEMICKHORAPHAT RAKDET; กรภัทร รักเดช; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
21FACTORS OF WORKING FROM HOME AND INTRINSIC MOTIVATION OF EMPLOYEES AFFECTING WORK FROM HOME PERFORMANCE OF PRIVATE COMPANY EMPLOYEES IN BANGKOKKITTI MEENATTHIP; กิตติ มีเนตรทิพย์; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
21FACTORS RELATING TO CUSTOMER LOYALTYON USING FITNESS FIRST IN BANGKOK METROPOLITAN AREAVEERIYA NANA; วีริยา นานา; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
15FACTORS RELATING TO ORGANIZATIONAL LOYALTY OF THE EMPLOYEES IN AN ARCHITECT COMPANY IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPUNCHARAT BANNAPANYA; ปุญชรัสมิ์ บรรณปัญญา; Phutip Meethavornkul; ภูธิป มีถาวรกุล; Srinakharinwirot University; Phutip Meethavornkul; ภูธิป มีถาวรกุล; phutip@swu.ac.th; phutip@swu.ac.th
19THE INFLUENCE OF FLEXIBLE WORKING AND PERFORMANCE EFFICIENCY EFFECTING TO WORK-LIFE BALANCE AND LIVING DURING COVID-19 PANDEMIC SITUATION OF WORKING PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATANAPORN SOPAPON; ธนาภรณ์ โสภาพล; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
21THE INFLUENCE OF TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND ORGANIZATIONAL CLIMATE ON EMPLOYEE CREATIVITY OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKPHUNRAWEE SITTHIRAT; พรรณรวี สิทธิรัตน์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
19THE INFLUENCES OF HIGH-PERFORMANCE ORGANIZATIONAL DESIGN FACTORSTOWARD ORGANIZATIONAL OUTCOMES AMONG WORKING POPULATIONIN BANGKOK METROPOLIS AND MUNICIPALITIESPARANPORNRAS GEWATTHANIN; ภรัณพรรัสมิ์ จิวัตธนิน; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19INFLUENCES OF ORGANIZATIONAL CULTURE AND QUALITY OF WORKING FACTORS TOWARD ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIORS AMONG SPIRIT DISTILLERY COMPANIES STAFFS IN BANGKOK AND MUNICIPALITIES AREACHONTICHA JARITNGAM; ชลธิชา จริตงาม; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
21INFLUENCES OF INFLUENCERS' CHARACTERISTICS AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION TOWARD CONSUMERS' PURCHASING BEHAVIORSOF POWDER SUPPLEMENTS IN BANGKOK ANTHIKA VACHIRAKHUANKHAN; อัญธิกา วชิรเขื่อนขันธ์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
8INFORMATION PERCEPTION AND MARKETING FACTORS AFFECTING TO CONSUMER BEHAVIOR OF 7-ELEVEN APPLICATION IN BANGKOKPATSARAPORN PUNSAWAD; ภัสราภรณ์ พูลสวัสดิ์; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
27INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION (IMC) AND E-SERVICE QUALITY FACTORS AFFECTING DECISION TO USED MYMO APPLICATION BY GSBOF GENERATION X AND Y IN BANGKOKPONGKAN YIEMWATTANA; ปองกานต์ เยี่ยมวัฒนา; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
21JOB CHARACTERISTICS AND MOTIVATION ASSOCIATED WITH WORKING EFFICIENCY AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEESIN BUSINESS SERVICES ALLIANCE CO.,LTDPATTANAN HOMMAN; พัทธนันท์ หอมแม้น; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
8JOB MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT ASSOCIATEDWITH WORKING EFFICIENCY OF EMPLOYEES IN TREASURY DEPARTMENTKRITTIYA CHINDET; กฤตติยา ชินเดช; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
19JOB SPECIFICATION OF THE AGRICULTURAL COOPERATIVESBOARD OF DIRECTORSPATTAMA SATANAI; ปัทมา ซาตะนัย; Kanrawee Wichaipa; กานต์รวี วิชัยปะ; Srinakharinwirot University; Kanrawee Wichaipa; กานต์รวี วิชัยปะ; kanrawee@swu.ac.th; kanrawee@swu.ac.th
21LEADERSHIP FOR PROMOTE CREATIVITY AT THE WORK   OF CIVIL SERVANTS MINISTRY OF PUBLIC HEALTHTHUNCHANOK MAIRATTANACHAICHARN; ธัญชนก ใหม่รัตนไชยชาญ; Petcharat Saisombut; เพ็ชรัตน์ ไสยสมบัติ; Srinakharinwirot University; Petcharat Saisombut; เพ็ชรัตน์ ไสยสมบัติ; petcharatsa@swu.ac.th; petcharatsa@swu.ac.th
16LESSONS LEARNED ON THE SOLID WASTE MANAGEMENT PROCESS OFBAN RANG PHLAP COMMUNITY, KRAP YAI SUBDISTRICT,BANPONG DISTRICT, RATCHABURI PROVINCE PITCHAYADA PICHAYAWARACHOTI; ภิชญาดา พิชญะวรโชติ; Chulasak Channarong; จุลศักดิ์ ชาญณรงค์; Srinakharinwirot University; Chulasak Channarong; จุลศักดิ์ ชาญณรงค์; chulasak@swu.ac.th; chulasak@swu.ac.th
15LIFESTYLES RELATING TO BUYING BEHAVIOR OF FACIAL SUNSCREEN PRODUCTS AMONG CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKARNRAWEE PONGPANICH; กานต์รวี พงษ์พานิช; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th