Browsing by Author Surasak Jamnongsarn

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)
21THE IDENTITY OF MUSIC IN LAMTAT FOLKSONG BY SRINUAL KHAM-ARD, NATIONAL ARTISTTEEKAPAT SONTINUCH; ฑีฆภัส สนธินุช; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
15THE LOCAL CHOIR DEVELOPMENT IN SOUTHERN JIANGXI IN A CULTURAL ECOLOGY DIMENSIONSIYING CAI; SIYING CAI; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
16MUSIC AND THE CONSTRUCTION OF TAI PHAKE ETHNIC IDENTITY IN ASSAM STATE,INDIAPAVINEE TEERAVUT; ภาวิณี ธีรวุฒิ; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
16NATIONALIST CONCEPTS IN SONGS: CASE STUDY OF PROF. DR. UDHIS NARKSWASDITAWATCHAI SRISUNG; ธวัฒน์ชัย ศรีสังข์; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
21THE PARADIGM OF PROTOTYPICAL KHAEN PATTERN BY SOMBAT SIMLANUTTHAPOL DEEKUM; ณัฐพล ดีคำ; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
21SACRED MUSIC IN TIBETAN VAJRAYANA BUDDHISMRUAMSAK JIEMSAK; รวมศักดิ์ เจียมศักดิ์; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
16THE STUDY OF MUSIC FOR DIKIR RIAP PERFORMANCE FOR DAWUD HEADMAN BAND OF SAI KONG DIN TAISAHAPARP SRISA-ARDRAK; สหภาพ ศรีสอาดรักษ์; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
17A STUDY OF MUSICAL UNIQUENESS OF KHONG WONG YAI MELODY IN PLENG REUNG TAO THONGSINAM KLAYWONG; สีน้ำ คล้ายวงศ์; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
15A STUDY OF THE PHILOSOPHICAL  IMPLICATIONS AND FUNCTIONSOF  HAN BUDDHIST MUSIC FROM THE  PERSPECTIVEOF THE THREE REALMS  OF MUSICLE DAI; LE DAI; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
14STUDY OF THE TRANSMISSION OF TAI YAI CULTUREIN THAILAND THROUGH MUSIC , CASE STUDY OF TAWEESAK NAWKAMSORATHAN PUAKDEE; สรธัญ พวกดี; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
27STUDY OF THE WISDOM OF THAI MUSIC MASTERS AND SUSTAINABLE SUCCESS IN THE THAI MUSIC PROFESSION . NATHATAI PONGPITAK; ณัฐหทัย พงศ์พิทักษ์; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
15A STUDY OF SUFISM PHILOSOPHY TO THE CREATION OF MUSIC FORM AND PERFORMANCE IN SEMA RITUAL, MEVLEVI ORDER OF ANATOLIAPARINYA PANNOPPHA; ปริญญา ปานนพภา; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
30THESIS TITLE: THE IMPACT OF PHIBUN’S NATIONALIST POLICY:A CASE STUDY OF PHLENG RABAM CHUMNUM PHAO THAIPONGTHEP TAMMUANGPAK; พงษ์เทพ ตามเมืองปัก; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts