Browsing by Author Supada Sirikutta

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 37 to 45 of 45 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
16SERVICE USAGE DECISIONS ON MOBILE BANKING APPLICATIONS AMONG PRIVATE EMPLOYEES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA KORNKARN RAKBANKERD; กรกานต์ รักบ้านเกิด; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16SERVICES QUALITY INFLUENCES THE NAIL SPA' SERVICE USAGE DECISIONOF GEN Y CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAARAYA LIMTHAWEESOMKIAT; อารยา ลิมทวีสมเกียรติ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18SOCIAL ENTERPRISE OPERATIONS OF SAN PALANG ENTERPRISE COMPANY LIMITED'S EFFECTING TO PTT GROUP SUSTAINABLILITYCHADAPORN MAHAWONGNANT; ชฎาพร มหาวงศ์นันท์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21STORYTELLING MARKETING, PERCEIVED BRAND EQUITY AND SOCIAL ENTERPRISE PURCHASING DECISION: CASE STUDY OF BRAND DOI KHAMNATDANAI SATSANIT; ณัฐดนัย สาทสนิท; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND BEHAVIOR AFFECTING DECISION MAKING TOWARDS USING APPLICATION GRAB FOR GENERATION C IN BANGKOKCHUTINANT CHEAWPANICH; ชุตินันท์ เชี่ยวพานิชย์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15TECHNOLOGY PERCEPTION AFFECTING SERVICE INTENTION CONSUMER'S USAGE VIA QR CODE IN BANGKOK METROPOLITAN AREADUANGPORN RATSINTHORN; ดวงพร รัดสินทร; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19TECHNOLOGY PERCEPTION AND ONLINE CONSUMER BEHAVIOR TOWARD SERVICE INTENTION OF GSB METAVERSE  IN BANGKOK METROPOLITAN AREACHANAWEE BUATANG; ชนวีร์ บัวแตง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16TOURISM ELEMENTS AND MOTIVATION AFFECTING THE TRAVELING INTENTIONS OF THAI TOURISTS TOWARDS TEMPLE TOURS  IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREADUANGJAI RUDEESARTHIT; ดวงใจ ฤดีสถิต; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14WORD OF MOUTH AND PRODUCT FACTOR INFLUENCINGCONSUMERS’ BUYING DECISION ON CALCIUM SUPPLEMENTARY PRODUCTIN BANGKOK METROPOLITAN AREANICHAPA JONGPRAKAITONG; ณิชาภา จงประกายทอง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society