Browsing by Author Srinakharinwirot University

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 716 to 735 of 1070 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
19LIFESTYLE AND MOTIVATIONS AFFECTING CONSUMER ON WATCHINGGAMES STREAMING IN THAILANDNITRADEE KAOUDOM; นิตย์รดี เก้าอุดม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
15THE LOCAL CHOIR DEVELOPMENT IN SOUTHERN JIANGXI IN A CULTURAL ECOLOGY DIMENSIONSIYING CAI; SIYING CAI; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
16A LONG-TERM EFFECT OF WEARING A REUSABLE MASKWHILE RUNNING EXERCISE ON BLOOD GAS LEVELS IN ADULTSDECHA CHINAKSORN; เดชา ชินอักษร; Sonthaya Sriramatr; สนธยา สีละมาด; Srinakharinwirot University; Sonthaya Sriramatr; สนธยา สีละมาด; sonthase@swu.ac.th; sonthase@swu.ac.th
19MACHINE LEARNING APPROACH TO PREDICT E-COMMERCE CUSTOMER SATISFACTION SCOREPONGTHANIN WANGKIAT; พงศ์ธนิน หวังเกียรติ; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; Srinakharinwirot University; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; chantri@swu.ac.th; chantri@swu.ac.th
15MACHINE LEARNING MODEL FOR FORECASTING PARTICULATE MATTER CONCENTRATION (PM 2.5)KOJCHARAT NARUPATPAJONG; กชรัตน์ นฤพัฒน์ผจง; Napa Sae-Bae; นภา แซ่เบ๊; Srinakharinwirot University; Napa Sae-Bae; นภา แซ่เบ๊; napasa@swu.ac.th; napasa@swu.ac.th
15MACHINE LEARNING TECHNIQUES FOR WATER QUALITY CLASSIFICATION AND WATER QUALITY INDEX FORECASTING OF THAILAND'S RIVERSKEEREELUK SIRIKARIN; คีรีลักษณ์ ศิริคะรินทร์; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; Srinakharinwirot University; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; subhorn@swu.ac.th; subhorn@swu.ac.th
15MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLISANGKAWAN DEELERT; อังควรรณ ดีเลิศ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21MANAGEMENT MODEL OF MEDIUM AGRIBUSINESS FOR SUSTAINABILITYSAOWANEE WILEPANA; เสาวณี วิเลปะนะ; Tannikarn Soonsinpai; ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย; Srinakharinwirot University; Tannikarn Soonsinpai; ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย; tannikarn@swu.ac.th; tannikarn@swu.ac.th
8MANAGEMENT OF PUBLIC RELATIONS TO CREATE THE IMAGEOF THE ROYAL THAI POLICEJIDAPA PHAOHARUHANSA; จิดาภา เผ่าหฤหรรษ์; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; preechayan@swu.ac.th; preechayan@swu.ac.th
27MANAGEMENT OF SPECIAL FUNDAMENTAL EDUCATION PROGRAMSIN ANGTHONG PROVINCESIRIKARN THIPPHAKDEE; สิริกานต์ ทิพย์ภักดี; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
21MARKETING MIX 4Es AND APPLICATION TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING REPURCHASE INTENTION TREND OF FOOD DELIVERY SERVICES CUSTOMER IN BANGKOK METROPOLITANNAPATPORN LAIPRASERT; ณภัทร์พร ไหลประเสริฐ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
19MARKETING MIX AND LIFESTYLE FACTORS AFFECTING PURCHASINGBEHAVIORS OF SUPALAI CONDOMINIUMS IN COVID -19SAKUNDEE RUKNISAI; สกุนดี รักนิสัย; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
19MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE  USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREAJANYAPORN BUBPHAN; จรรยพร บุบผัน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
16MARKETING MIX AND PERCEIVED RISKS RELATED TO DECISION TO BUY USED CARS IN BANGKOKTORRANICH PHUKSEE; ธรณิช ผูกสี; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
16MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE DECISION-MAKING PROCESS TOWARD ATTEDING THAI PREMIER LEAGUE IN SUPHANBURI CENTRAL STADIUM AMONG SUPHANBURI FC FANS PARAMIN PLODPAI; ปารามินทร์ ปลอดภัย; Saravudh Chaivichit; สราวุธ ชัยวิชิต; Srinakharinwirot University; Saravudh Chaivichit; สราวุธ ชัยวิชิต; saravudh@swu.ac.th; saravudh@swu.ac.th
16MARKETING MIX FACTORS AND ONLINE MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING DECISIONS TO BUY NESTLE COFFEE MACHINES AND CAPSULES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANOPPHARAT RATTANAPILAM; นพรัตน์ รัตนปิลัมธน์; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; yeeyeah1977@yahoo.com; yeeyeah1977@yahoo.com
27MARKETING MIX FACTORS RELATER TO COUSUMER DECISION MAKINGIN ACCUMULATED LIFE INSURANCE POLICY OF GENERATION Y IN BANGKOKWARANYA SIANGCHAKSAI; วรัญญา เสียงจักรสาย; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
8MARKETING MIX FOR THAI TOURISTS TO PARTICIPATE IN TRADE FAIRS AND EXHIBITIONS, BANGKOK METROPOLISTHANUTCHAPORN PECHLOME; ธนัชพร เพชรล้อม; Usanee Watcharaphaisankul; อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล; Srinakharinwirot University; Usanee Watcharaphaisankul; อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล; usaneeph@swu.ac.th; usaneeph@swu.ac.th
19MARKETING MIX THAT AFFECTS THE SATISFACTIONOF PEOPLE WHO HAVE VISITED FLOWER GARDENS IN THAILANDTIPWIPAPAT CHUMTHISONG; ทิพย์วิภาพัช ชุมไธสงค์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
8THE MARKETING PLAN FOR PLASTIC WOVEN BAGBY KOH KRET HOUSEWIFE GROUP, NONTHABURIWALAIKORN KANLAI; วลัยกร ก้านลาย; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; Srinakharinwirot University; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; tisiruk@swu.ac.th; tisiruk@swu.ac.th