Browsing by Author Rasita Sangboonnak

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 20 to 32 of 32 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
15MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLISANGKAWAN DEELERT; อังควรรณ ดีเลิศ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
19MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE  USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREAJANYAPORN BUBPHAN; จรรยพร บุบผัน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
17MARKETING MIX FACTORS AFFECTING DECISIONS TO PURCHASE FOOD FRANCHISE BUSINESS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASASIPIM PHUANGSUKEE; ศศิพิมพ์ พ่วงสุขี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX THAT AFFECTS THE SATISFACTIONOF PEOPLE WHO HAVE VISITED FLOWER GARDENS IN THAILANDTIPWIPAPAT CHUMTHISONG; ทิพย์วิภาพัช ชุมไธสงค์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
20MOTIVATION AFFECTING THE PERFORMANCE EFFICIENCY OF PRACTITIONER LEVELS IN SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY PRASANMIT IN BANGKOKKORNKANOK PORNPRADIT; กรกนก พรประดิษฐ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15MOTIVATIONAL FACTORS AFFECTING BUYING BEHAVIOR OF ELECTRONIC BOOKS IN BANGKOK METROPOLIS AREAKITTAYA CHOKPIPAT; กฤตยา โชคพิพัฒน์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES AFFECTING BUYING DECISIONS TOWARD SMART WATCHES AMONG EXERCISE CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARATTANARUK CHATKAEWWORAWONG; รัตนรักษ์ ฉัตรแก้ววรวงศ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
24PURCHASING DECISION OF BANGKOK CONSUMERS IN TIKTOK APPLICATIONWARINTHORN JAIKLA; วรินธร ใจกล้า; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
30SERVICE MARKETING MIX, SERVICE QUALITY AND LlFESTYLE QUALITY AND SERVICE USAGE OF VIEWING INDEPENDENT FILMS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAVANRASA JANTASOPON; วรรณรสา จันทโสภณ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14SERVICE QUALITY AFFECTING DECISIONS TO USE DOMESTIC LOW-COST AIRLINES : CASE STUDY OF NOK AIRWERAYA TAYANUWAT; วีรยา ทยานุวัฒน์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION TO CHOOSING PET CAFÉ(LITTLE ZOO CAFÉ)NAPHAT SAKDINAKEADTIKUN; ณภัทร ศักดินาเกียรติกุล; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27SERVICE QUALITY AND THAILAND POST IMAGE INFLUENCING SERVICE DECISION MAKING OF THAILAND POST IN BANGKOKSUPAPICH SIMAJARN; ศุภาพิชญ์ สิมาจารย์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
27WEBSITES QUALITY AND MARKETING MIXED FACTORS AFFECTING TOURISTS’ DECISION TO THE HOTEL SERVICE’S PURCHASING TRENDS TOWARDSTHE ONLINE SERVICE LERLERD WANGEAKSAKUL; เลอเลิศ หวังเอกสกุล; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society