Browsing by Author เทพิกา รอดสการ

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2 to 15 of 15 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
15THE CONSTRUCTION OF A MODEL OF INSTRUCTIONAL MANAGEMENTAND PROTECTION OF CHINESE TRADITIONAL MUSICIN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS UNDER THE PERSPECTIVEOF WESTERN MUSIC HEGEMONYNA ZHANG; NA ZHANG; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
17DEVELOPMENT OF A CURRICULUM FOR ELDERLY CARE FOR UNDERGRADUATE MUSIC EDUCATION STUDENTS IN SICHUAN PROVINCE, CHINAWEI XU; WEI XU; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
17THE DEVELOPMENT OF THE MUiC LEARNING MANAGEMENT MODELFOR AUTISTIC CHIDRENPEMIKA KASETSOMBOON; เปมิกา เกษตรสมบูรณ์; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
19A DEVELOPMENT OF A MODEL FOR LEARNING EAR TRAINING OF SAW DUANG PLAYERS IN A HIGHER EDUCATIONVEERAWAT SENCHANTICHAI; วีรวัฒน์ เสนจันทร์ฒิไชย; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
8The Dynamics of Laopan Solo for Khim of Luang Pradit Phairoh (Sorn Silapabanleng)ROMMANEE RUEANCHANG; รมณีย์ เรือนช้าง; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
24MUSIC IDENTITY OF JENPOB JOBKRABUANWAN BY LUNG TUNG SONG.CHAYANAN CHAISAART; ชญานันท์ ไชยสอาด; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
21ORGAN PLAYING IN THE THAI ENSEMBLE WITH ORGAN OF THE VAJARODOM BANDSUPAKARN PIMPISARN; ศุภกาญจ์ พิมพิสาร; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
8PRINCIPLES OF SAW-U VARIATION IN KRUENGSAI, KRUENGSAI PICHAWA AND PIPAT MAINUAM ENSEMBLE BY KRU LERKIAT MAHAVINIJCHAIMONTRITHANAKORN NAMWONG; ธนกร นามวงษ์; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
17SONG OF HOLY PAGODA,WORSHIP OF THE GREAT EIGHT LANNA LANDS CREATION PROJECTANUWAT BISSURI; อนุวัฒน์ บิสสุริ; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
14A STUDY ABOUT CULTURAL REPRODUCTION PROCESS VIA PRODUCTION PROCESS SAW DUANG FROM ARTIFICIAL MATERIAL (RESIN) OF KRU JAKKREE MONGKOLWORRAPRAT TONGLOR; วรปรัชญ์ ทองหล่อ; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
21A STUDY OF FACTORS INFLUENCING EXISTENCE SHADOW PLAYS IN SUPHANBURI PROVENCESTARARAT RUNGANOTHUYKUN; ธารารัตน์ รุ่งอโณทัยกุล; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
16A STUDY OF NORTHERN AND CENTRAL THAI MUSIC INTERRACTION AFTER PRINCESS CONSORT DARA RASMI'S RETURNING TO CHINAG MAINUTTHAWOOT UN-OKDANG; ณัฐวุฒิ อุ่นอกแดง; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
18 A STUDY OF MUSICAL CULTURERAL REPRODUCTION IN MUSICFOR SHADOW PLAY “NONG DIEOW LUK THUNG WATTANATHAMW”, NAKHON SI THAMMARAT PROVINCEANUSIT BUNVONG; อนุสิทธิ์ บุญวงศ์; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
16A STUDY ON ETHNICITY CONCEPTUALIZATION  IN THE TRADITIONAL THAI DIALECT SONGSNUNTHIKA NATEETHRON; ณันทิกา นทีธร; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th