Browsing by Subject Other service activities

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 63  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
8ASTROLOGICAL FORECASTING BEHAVIOR OF CONSUMERS VIA E-COMMERCE INTHAILANDSOPITA POLSA; โสภิตา พลสา; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
8ATTRIBUTES OF INNOVATION AND MEDIA EXPOSURE INFLUENCING DECISIONTO USED MWA onMobile APPLICATIONPAWEENPHOL SAISEUB; ปวีณพล สายสืบ; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19THE CAUSAL RELATIONSHIP MODEL AND EFFECTIVENESS OF A WORK PASSION STRENGTHENING PROGRAM FOR COMMUNITY DEVELOPMENT VOLUNTEERSSAMATTAPHONG KHAJOHNMANEE; สมรรถพงศ์ ขจรมณี; Sudarat Tuntivivat; สุดารัตน์ ตันติวิวัทน์; Srinakharinwirot University; Sudarat Tuntivivat; สุดารัตน์ ตันติวิวัทน์; sudarattu@swu.ac.th; sudarattu@swu.ac.th
19THE CAUSAL RELATIONSHIP MODEL AND EFFECTIVENESS OF AN AUTHENTIC LEADERSHIP ENHANCING PROGRAM FOR COMMUNITY DEVELOPMENT VOLUNTEER LEADERSMUEANFAN NAKORNTHAP; เหมือนฝัน นาครทรรพ; Sudarat Tuntivivat; สุดารัตน์ ตันติวิวัทน์; Srinakharinwirot University; Sudarat Tuntivivat; สุดารัตน์ ตันติวิวัทน์; sudarattu@swu.ac.th; sudarattu@swu.ac.th
8THE CAUSAL STRUCTURAL RELATIONSHIP MODEL OF EMPLOYEE ENGAGEMENT AND EFFECT OF EMPLOYEE ENGAGEMENT DEVELOPMENT PROGRAM ON SUBJECTIVE WELL-BEING OF COMMUNITY HOSPITALS' EMPLOYEESUWAT TANAKORNNUWAT; สุวัฒน์ ธนกรนุวัฒน์; Dusadee Intraprasert; ดุษฎี อินทรประเสริฐ; Srinakharinwirot University; Dusadee Intraprasert; ดุษฎี อินทรประเสริฐ; dusadee@swu.ac.th; dusadee@swu.ac.th
8CHRISTIAN HAGIOGRAPHIES AND TALE TYPE IN UDOMSARN MAGAZINEATIWIT SIENGKIW; อติวิชญ์ เซี่ยงคิ้ว; Panupong Udomsilp; ภาณุพงศ์ อุดมศิลป์; Srinakharinwirot University; Panupong Udomsilp; ภาณุพงศ์ อุดมศิลป์; panupong@swu.ac.th; panupong@swu.ac.th
16CODE OF ETHICS AND RESPONSIBILITIES FOR PROFESSIONAL STATE AUDIT AND QUALITY OF AUDITORS TO THE QUALITY OF AUDIT WORK OF THE AUDITORS IN STATE AUDIT OFFICE OF THE KINGDOM OF THAILANDSUPAPORN PHOLSAEN; สุภาพร พลแสน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
24A COMPARISON OF TOURISM SATISFACTION IN PHETCHABURI PROVINCE, THAILAND OF THAI TOURISTS: DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS AND TOURIST BEHAVIORNAPAVUT PINPRAYONG; ณพวุฒิ ปิ่นประยงค์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
19CONJOINT ANALYSIS IN THE DECISION-MAKING FOR CHOOSING CAFE IN BANGKOK METROPOLISPITCHAON KASICHEEVIN; พิชชาอร กสิชีวิน; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th
19CONSUMER PERCEPTION UPON SERVICE QUALITY AND MARKETING PROMOTION INFLUENCE PURCHASE INTENTION ON ELECTRIC VEHICLESIN BANGKOK METROPOLITAN REGIONLIUQING XU; Liuqing Xu; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
21COVID-19 VACCINE MANAGEMENT AND MYTH OF CURRENT THAI POLITICSTHANAPAT SERTSRI; ธนภัทร เสริฐศรี; Jaruwan Kampetch; จารุวรรณ ขำเพชร; Srinakharinwirot University; Jaruwan Kampetch; จารุวรรณ ขำเพชร; jaruwank@swu.ac.th; jaruwank@swu.ac.th
8CREATIVE TOURISM ACTIVITIES DEVELOPMENT FOR CULTURAL CONSERVATION OF URAK LAWOI ETHNIC GROUP ON LANTA ISLAND, KRABI PROVINCE THANAWADEE PINPRACHANAN; ธนาวดี ปิ่นประชานันท์; Jutatip Junead; จุฑาธิปต์ จันทร์เอียด; Srinakharinwirot University; Jutatip Junead; จุฑาธิปต์ จันทร์เอียด; jutatipj@swu.ac.th; jutatipj@swu.ac.th
19THE DECISION-MAKING OF GENERATION Y IN CHOOSING A NAIL SALON IN BANGKOK: CONJOINT ANALYSIS  YAMONPORN SUWANNARAT; ยมลพร สุวรรณรัตน์; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th
27DESIGN AND DEVELOPMENT FOR ORDER & INVENTORYPENGUINTORY APPLICATIONKAWINTRA BANGLUANG; กวินทรา บางหลวง; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
24DESIGN AND DEVELOPMENT OF AN APPLICATION PROTOTYPE FOR THE KETOGENIC BUSINESSCHANTISA KLINSUKHON; ฉันทิสา กลิ่นสุคนธ์; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; Srinakharinwirot University; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; saowaluck@swu.ac.th; saowaluck@swu.ac.th
19DEVELOPMENT OF AN ELECTRONIC BOOK ON BOAT RACING TRADITIONS IN THAI CULTURE FOR CHINESE STUDENTS IN YUNNAN PROVINCE YANRONG PAN; YANRONG PAN; Panupong Udomsilp; ภาณุพงศ์ อุดมศิลป์; Srinakharinwirot University; Panupong Udomsilp; ภาณุพงศ์ อุดมศิลป์; panupong@swu.ac.th; panupong@swu.ac.th
8DRAG QUEEN : IDENTITY AND VALUE TO PERSONAL AND SOCIAL DEVELOPMENTCHOTIKA PATTAMAPORN; โชติกา ปัทมาภรณ์; Pitchayanee Poonpol; พิชญาณี พูนพล; Srinakharinwirot University; Pitchayanee Poonpol; พิชญาณี พูนพล; pitchayanee@swu.ac.th; pitchayanee@swu.ac.th
16E-SERVICE QUALITY, PERCEIVED VALUE, SERVICE USAGE BEHAVIOR AND SATISFACTION OF DIGITAL COMICS APPLICATIONSPIMNUSORN TAWEEWATTANANON; พิมพ์นุสร ทวีวัฒนานนท์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
19EDUCATION OF FARE COLLECTORS SERVICE QUALITYOF THE BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY (BMTA)JIDAPA TABTIM; จิดาภา ทับทิม; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
15EFFECTIVE MOTIVATION OF THE DECISION TO ENROLL IN VOCATIONAL CERTIFICATE IN THONBURI COMMERCIAL COLLEGESARUNRAT ISSARANGKUL NA AYUTTHAYA; ศรัณย์รัตน์ อิศรางกูร ณ อยุธยา; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th