Browsing by Subject ความพึงพอใจ

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 39  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
8AN INVESTIGATION OF RELATIONSHIPS AMONG SERVICE QUALITY,CUSTOMER ATTITUDES AND CUSTOMER SATISFACTION IN BANKING SECTOR:A CASE STUDY OF BUALUANG EXCLUSIVE BANGKOK BANK IN SILOMKWANTA CHUAMUANGPHAN; ขวัญตา เชื้อเมืองพาน; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
19BRAND EQUITY AND SERVICE MARKETING MIX FACTORS INFLUENCING ON THE CUSTOMER SATISFACTION AND BRAND LOYALTY OF SHABU BUFFET RESTAURANT IN CENTRAL THE DEPARTMENT STORE IN BANGKOK METROPOLITAN AREARUETHAIRIT THONGKRONBOONYAWAT; ฤทัยริทธิ์ ทองกรบุณยวัทน์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18BRAND EQUITY PERCEPTION, SATISFACTION TOWARD SERVICE MARKETING MIX  AFFECTING CUSTOMER LOYALTY FOR USING KERRY EXPRESS  IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAMESA RADCHAROEN; เมษา ราษฎร์เจริญ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21BRAND IMAGE MARKETING MIX FACTOR AND COMPLAINT ARE INFLUENCING THE LOYALTY OF AGODA WEBSITE FROM CONSUMER IN BANGKOK CHOMPUNOT TERMPRAYOON; ชมพูนท เติมประยูร; INTAKA PIRIYAKUL; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
16THE COMPARISON OF LEARNING ACHIEVEMENT IN THAI MUSIC GENRES BETWEEN MULTIMEDIA PROGARMMED LESSONS AND TRADITIONAL TEACHING METHOD  OF GRADE 7 STUDENTS AT MAKKASANPITTAYA SCHOOLCHAINARONG SUKTHANOM; ชัยณรงค์ สุขถนอม; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
17COMPARISON OF LLM PERFORMANCE WITH CUSTOMER SERVICE STAFFTANAPORN PINYOYING; ธนพร ภิญโญยิ่ง; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
24A COMPARISON OF TOURISM SATISFACTION IN PHETCHABURI PROVINCE, THAILAND OF THAI TOURISTS: DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS AND TOURIST BEHAVIORNAPAVUT PINPRAYONG; ณพวุฒิ ปิ่นประยงค์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
21CUSTOMER SATISFACTION REGARDING THE INTERNET BANKING SERVICES OF THANACHART BANKTANYAWAT THAICHAREON; ธันยวัฒน์ ไทยเจริญ; NAK GULID; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
24DESIGN AND DEVELOPMENT OF LINE APPLICATION PLATFORM FOR GANGNAM CLINIC PRODUCT AND SERVICETHANAKIJ SUWANNAKETKARN; ธนากฤต สุวรรณเกษการ; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
24DEVELOPMENT OF FINGERING EXERCISES  FOR PLAYING THE VIOLIN BY APPLYING SUZUKI CONCEPTS FOR BEGINNERS.PAKANOK CHUMTONG; พกนก ชุมทอง; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; Srinakharinwirot University; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; chanick@swu.ac.th; chanick@swu.ac.th
16E-SERVICE QUALITY, PERCEIVED VALUE, SERVICE USAGE BEHAVIOR AND SATISFACTION OF DIGITAL COMICS APPLICATIONSPIMNUSORN TAWEEWATTANANON; พิมพ์นุสร ทวีวัฒนานนท์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
30EFFECTS OF STEM  PROBLEM-BASED LEARNING EMPHASIZING CRITICAL THINKING PROCESS ON DESIGNING SOLUTION COMPETENCIES  ACHIEVEMENT AND LEARNING SATISFACTION OF SEVENTH GRADE STUDENTSANUSARA PUMPIKUL; อนุสรา พุ่มพิกุล; Pinit Khumwong; พินิจ ขำวงษ์; Srinakharinwirot University. Science Education Center
27THE EVIDENT FACTORS INFLUENCING PASSENGER’S DECISION OF AIR CONDITIONED BUS AT SERVICE BUS TERMINAL IN BANGKOKARRIRAT SEETHAP; อารีรัตน์ ศรีทับ; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING CHINESE TOURISTS' DECISIONS TO RETURN TO TRAVEL AGAIN IN BANGKOKTANCHANOK PUANGMANEE; ธัญชนก พวงมณี; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING THE SATISFACTION OF GENERATION Y CONCERTGOERSWIPADA SIRIMEKA; วิภาดา ศิริเมฆา; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
27FACTORS INFLUENCING THE MANAGEMENT SATISFACTION IN A PROPERTY MANAGEMENT COMPANY IN A RESIDENTIAL BUILDING PROJECTIN BANGKOK METROPOLIS AND VICINITYWARANGKANA KORNSIRIPAKAKUL; วรางคณา กรสิริภัคกุล; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
21FACTORS RELATED TO BUDDHISM LOYALTY OF THAI BUDDHISTS SURAT PAKNOI; สุรัตน์ พักน้อย; INTAKA PIRIYAKUL; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17THE INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND CONTENT MARKETINGON SATISFACTION AND BRAND LOYALTY TOWARD NETFLIX VIDEO STREAMING SERVICE OF GENERATION Y USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKWANCHANOK POOKMAITREE; ขวัญชณก ผูกไมตรี; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27MARKETING MIX FACTORS (7Ps) AFFECTING SATIFACTION USING DONGKI MALL SHOPPING CENTER THONGLORKRITSALUCK CHUMDOKPAI; กฤษลักษณ์ ชุ่มดอกไพร; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL CULTURE ASSOCIATEDWITH WORKING EFFICIENCY AND SATISFACTION OF EMPLOYEESIN BANK OF AYUDHYA PUBLIC COMPANY LIMITED (HEAD OFFICE)SARUNTORN TUNTIPARAKUL; ศรัณญ์ธร ตันติปาลกุล; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society