Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 274 to 293 of 464 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
18KEY SUCCESS FACTORS IN EMPLOYEE'S PERFORMANCEOF SOFTWARE PRODUCTION COMPANYWIPAWAN JUNTALERT; วิภาวัลย์ จันทะเลิศ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18KNOWLEDGE MANAGEMENT AND ORGANIZATIONAL CLIMATE RELATEDTO ORGANIZATIONAL LEARNING AMONG EMPLOYEESIN PHILLIP SECURITIES (THAILAND) PUBLIC COMPANY LIMITEDCHALATORN SANGTHANOM; ชลาธร แสงถนอม; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17LEADERSHIP AND HAPPY ORGANIZATION ASSOCIATED WITH EMPLOYEE COMMITMENT AND WORKING EFFICIENCY OF EMPLOYEES IN CREDIT CARD DIVISION AT BANGKOK BANK PUBLIC COMPANY LIMITED (HEAD OFFICE)   KIATIPONG SIRINIPAWONG; เกียรติพงศ์ ศิรินิภาวงศ์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19LIFE INSURANCE AND CONSUMER BEHAVIOR VIA THE LAND AND HOUSES BANK IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATARNTHIP SUKUNTA; ธารทิพย์ สุกันทะ; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18LIFESTYLE AND SERVICE QUALITY AFFECTING THE BRAND LOYALTY OF CUSTOMERS OF TRAIN NIGHT MARKET RATCHADATASAWAN TANCHAROEN; ทสวรรณ ตันเจริญ; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19THE LIFESTYLE AND TRUST INFLUENCING DECISION MAKING ON ORDERING FOOD VIA THE Robinhood APPLICATION AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREASUNISA SAEMAO; สุนิสา แซ่เหมา; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
14LIFESTYLE FACTORS AFFECTING SERVICE USAGE BEHAVIORAT TOO FAST TOO SLEEP AMONG CONSUMERSIN BANGKOK METROPOLITAN AREASIPHAKORN THADATEERAKUL; สิปปกร ธาดาธีระกุล; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19THE LIFESTYLE RELATED TO SATISFACTION WITH THE 7PS SERVICE MARKETING MIX IN CO-WORKING SPACE SERVICES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANATTHA KERDCHUEN; ณัฏฐา เกิดชื่น; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16LIFESTYLE, PRODUCT QUALITY AND CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF COUNTER BRAND FACIAL SKINCARE FOR LGBT CUSTOMERS IN BANGKOKCHANAPORN KLINHOM; ชนาภรณ์ กลิ่นหอม; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18LIFESTYLES AND THE MARKETING MIX RELATED TO THE PURCHASING DECISIONS OF HONDA CIVIC CARS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAWORAKORN KULSUMRONG; วรกร กุลสำโรง; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15LIFESTYLES RELATING TO BUYING BEHAVIOR OF FACIAL SUNSCREEN PRODUCTS AMONG CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKARNRAWEE PONGPANICH; กานต์รวี พงษ์พานิช; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19LIFESTYLES RELATING TO BUYING BEHAVIOR OF PRUNE AND BERRY BEVERAGE OF "BRAND VITA" AMONG FEMALE CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREAJIRATAR MONMOAH; จิรฐา มั่นเหมาะ; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27LIFESTYLES RELATING TO THE VALUE OF COLOR STONES BANGLE FROMTHE PERSPECTIVE OF WEARERS WHO LIVE IN BANGKOK METROPOLITAN AREATIRAJITTREE JANGKUM; ถิรจิตรี แจ้งขำ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
16LIFESTYLES, INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND CONSUMERS' PURCHASE INTENTION OF SELF-HEATING FOODCHOLLADA RODLAEW; ชลลดา รอดแล้ว; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
19LIFESTYLE AND MOTIVATIONS AFFECTING CONSUMER ON WATCHINGGAMES STREAMING IN THAILANDNITRADEE KAOUDOM; นิตย์รดี เก้าอุดม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
27LOYALTY TOWARDS KRUNGTHAI BANK MORTGAGE LOAN SERVICESOF CUSTOMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAJANTAKARN TANCHAROEN; จันทกานต์ ตันเจริญ; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLISANGKAWAN DEELERT; อังควรรณ ดีเลิศ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18MARKETING COMMUNICATIONS, ATTITUDES, AND FUNDRAISING MODEL AFFECTING FUNDING INTENTIONS FOR STARTUP BUSINESSES BY THE CROWDFUNDING OF FUNDED PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAKHAMPON PINIJKITYANGKUN; กำพล พินิจกิตยางกูร; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21MARKETING MIX 4Es AND APPLICATION TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING REPURCHASE INTENTION TREND OF FOOD DELIVERY SERVICES CUSTOMER IN BANGKOK METROPOLITANNAPATPORN LAIPRASERT; ณภัทร์พร ไหลประเสริฐ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
19MARKETING MIX 4Es AND MOTIVATION AFFECTING THE DECISIONS OF THAI TOURISTS ON TRAVELING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAINTOUCH OEUSOONTHORNWATTANA; อินทัช เอื้อสุนทรวัฒนา; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society