Browsing by Subject Marketing and advertising

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 13 to 32 of 55 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
16E-SERVICE QUALITY, PERCEIVED VALUE, SERVICE USAGE BEHAVIOR AND SATISFACTION OF DIGITAL COMICS APPLICATIONSPIMNUSORN TAWEEWATTANANON; พิมพ์นุสร ทวีวัฒนานนท์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
19THE EFFECT OF SUPPLY CHAIN SUSTAINABILITY UNDER UN GLOBAL COMPACT CONCEPT ON STAFF PERCEPTION OF BUSINESS SUSTAINABILITY : A CASE STUDY OF A FOREIGN LOGISTICS COMPANY OPERATING IN THAILANDAKKARAPON SON-IAM; อัครภณ สนเอี่ยม; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
15EFFECTIVE MOTIVATION OF THE DECISION TO ENROLL IN VOCATIONAL CERTIFICATE IN THONBURI COMMERCIAL COLLEGESARUNRAT ISSARANGKUL NA AYUTTHAYA; ศรัณย์รัตน์ อิศรางกูร ณ อยุธยา; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
16THE EFFECTS OF COMMUNICATION OF ONLINE TRAVEL INFLUENCERSTOWARD BUYING DECISION OF ELECTRONIC PRODUCTPHANSA SRATHONGDOI; พรรษา สระทองโดย; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
16ELECTRONIC WORD OF MOUTH, PERCEPTION OF PRODUCT ATTRIBUTES AND CUSTOMERS’ PURCHASE INTENTION OF SAMSUNG FOLDABLE SMARTPHONERATTANAPORN YODTHONG; รัตนาภรณ์ ยอดทอง; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
21ELECTRONICS WORD-OF-MOUTH, SOCIAL MEDIA INFLUENCERS, AND ATTITUDES TOWARD SOCIAL MEDIA INFLUENCERS INFLUENCING PURCHASING DECISION AND BRAND EQUITY ON THAI FACIAL SKINCARE OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKANANYA NAKSRI; อนัญญา นาคศรี; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
27THE EVIDENT FACTORS INFLUENCING PASSENGER’S DECISION OF AIR CONDITIONED BUS AT SERVICE BUS TERMINAL IN BANGKOKARRIRAT SEETHAP; อารีรัตน์ ศรีทับ; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
27FACTORS AFFECTING CONSUMERS' INVESTMENT INTENTION AND TENDENCY OF USAGE SERVICE ON ROBO-ADVISOR IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPERAWAT NUDSOONGVONG; พีรวัส นัดสูงวงศ์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING ELECTRICAL MACHINES PURCHASING INTENTION ON ONLINE MARKETPLACE.SUJIRA INTARACHOM; สุจีรา อินทรโฉม; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMERS REGISTRATION DECISIONFOR WeTV APPLICATION IN BANGKOK METROPOLITAN AREA JIRAPORN RANGUBTOOK; จิราภรณ์ ระงับทุกข์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING THE ADOPTION INTENTION OF TIKTOK APPLICATIONBENJAMART MUNGOUNKLANG; เบญจมาศ มุ่งอุ่นกลาง; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING TO GOODS PURCHASING BEHAVIOR THROUGH THE SHOPEE LIVE BROADCAST CHANNEL OF PEOPLE IN BANGKOKTHIRADA CHAIPHUEK; ถิรดา ไชยเผือก; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
15FACTORS AFFECTING WATCHING MOVIES ON STREAMING SYSTEMOF UNDERGRADUATE STUDENTS IN BANGKOKNATCHANON KANJANAWONG; ณัฐชนน กาญจนวงศ์; Pilan Poonyaprapha; ปิลันลน์ ปุณญประภา; Srinakharinwirot University; Pilan Poonyaprapha; ปิลันลน์ ปุณญประภา; pilan@swu.ac.th; pilan@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING WORKING-AGE CUSTOMERS' BUYING DECISION ON BADMINTON RACKETS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPONKRIT HUNKAO; พลกฤต หุ่นเก่า; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19FACTORS INFLUENCING CHINESE CONSUMERS' DECISION TO BUY LATEX PILLOWS FROM THAILAND   YING LIU; YING LIU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
21FACTORS INFLUENCING INTENTION TO USE PHUEAKHUN LOAN SERVICE OF GOVERNMENT SAVINGS BANK IN PATHUM THANI PROVINCEPRANCHANIN SANGSAENGSAI; ปราณชนิน สังข์แสงใส; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
8FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION FOR MENSTRUAL CUP AMONG FEMALE CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLISAPATCHADA CHAVENGCHUTIRAT; อาภัชฎา เชวงชุติรัตน์; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
8FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION ON JD CENTRAL APPLICATIONIN BANGKOKTHAMAN SOMBATCHAROEN; ธามัน สมบัติเจริญ; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
19FACTORS INFLUENCING THE PURCHASING DECISION OF COLD DISH JAPANESE FOODS AT THE CONVENIENCE STORES OF WORKING AGE CONSUMERSIN BANGKOK AND PERIMETERPIPAK JAROONLAKKANA; พิภักดิ์ จรูญลักษณ์คนา; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
16THE FACTORS INFLUENCING THE SOJU ALCOHOLIC BEVERAGE CONSUMTION BEHAVIOR TREND IN BANGKOK METROPOLITAN AREATANPHAN MUNGSONG; แทนพันธุ์ เมืองซอง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th