Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 29 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8DEVELOPMENT OF A TRAINING CURRICULUM TO ENHANCE YOUTH AGRICULTURAL ENTREPRENEURSHIP CHARACTERISTICS FOR AGRICULTURAL SCIENCE STUDENTSSAKSAKE PACHARADIT; สักก์เสก พัชรดิฐ; Marut Patphol; มารุต พัฒผล; Srinakharinwirot University; Marut Patphol; มารุต พัฒผล; marutp@swu.ac.th; marutp@swu.ac.th
8THE EFFECT OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ATTITUDE TOWARDS ONLINEPURCHASE BEHAVIOR INTENTION OF GOODS (VEGETABLE AND FRUIT)IN BANGKOKKWANSIRI SUNTONTUMKUN; ขวัญศิริ สุนทรธรรมกุล; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
8RELATIOSHIPS BETWEEN PERCIEVED SERVICE QUALITY, PERCEPTION,BEHAVIORAL INTENTION TOWARD TOURIST ATTRACTIONS MUSEUM IN NAKHONPHATHOMTANADECH MAHACHIRAPHAT; ธนเดช มหาจิราภัทร์; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
8BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREAARADA TUANCHAEM; อารดา ต่วนชะเอม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
8SERVICE MARKETING MIX AND LIFESTYLE PATTERNS RELATINGTO CONSUMER'S USAGE SERVICE ON GENERATION YIN JAPANESE RESTAURANTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA KESINEE CHAROENKITTIPORN; เกศินี เจริญกิตติพร; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
8FACTORS INFLUENCING CUSTOMER DECISIONS WHO CHOSE TO USE EXPRESS DELIVERY IN BANGKOKTAPANEE KEAWSANENANI; ฐาปนี แก้วเสน่ห์ใน; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
8ASTROLOGICAL FORECASTING BEHAVIOR OF CONSUMERS VIA E-COMMERCE INTHAILANDSOPITA POLSA; โสภิตา พลสา; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
8DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND RELIABILITYOF APPLICATION RELATING TO CONSUMER'S BUYING BEHAVIORON APPLICATION SHOPEE OF GENERATION Y IN RAYONG PROVINCETAKSAPORN POLDONGNOK; ทักษพร พลดงนอก; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
8CONSUMERS' SPENDING BEHAVIORS AT SHOPPING CENTERSIN BANGKOK AREA UNDER COVID-19 OUTBREAKSOPAMAS KOHKEAO; โสภามาศ เกาะแก้ว; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
8INFLUENCES OF SERVICE QUALITY PERCEPTION AND REFERENCE GROUP TOWARD CONSUMERS' INTENTION TO USE 7-ELEVEN DELIVERY APPLICATION PHIRAKARN PHUMKAEW; พีรกานต์ พุ่มแก้ว; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th