Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-50 of 136 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8DEVELOPMENT OF AN ENHANCEMENT PROGRAM TO PROMOTE THE GROWTH MINDSET OF STUDENT TEACHERS IN PRIVATE UNIVERSITYSARANYU PONGPRASERTSIN; ศรัญญู พงศ์ประเสริฐสิน; Jitra Dudsdeemaytha; จิตรา ดุษฎีเมธา; Srinakharinwirot University; Jitra Dudsdeemaytha; จิตรา ดุษฎีเมธา; jitra@swu.ac.th; jitra@swu.ac.th
8EFFECTS OF IMPLEMENTING HEALTH EDUCATION PROGRAM USING PROTECTION MOTIVATION THEORY FOR PERSONAL HEALTH BEHAVIORS OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS IN BORDER PATROL POLICE SCHOOLSSUKRITTA KANBANJONG; สุกฤตา การบรรจง; Puntasiri Khamthoon; พันธสิริ คำทูล; Srinakharinwirot University; Puntasiri Khamthoon; พันธสิริ คำทูล; puntasiri@swu.ac.th; puntasiri@swu.ac.th
8READINESS FOR ORGANIZING ACADEMIC RECREATIONAL CAMPSIN EXTRALARGE SCHOOLS:THE SECONDARY EDUCATIONALSERVICE AREA OFFICE 1PICHANON SRIPON; พิชชานนท์ ศรีพล; Tanormsak Senakham; ถนอมศักดิ์ เสนาคำ; Srinakharinwirot University; Tanormsak Senakham; ถนอมศักดิ์ เสนาคำ; tanormsa@swu.ac.th; tanormsa@swu.ac.th
8EFFECTS OF BEHAVIOR MODELLING TRAINING PROGRAM ON TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP OF RECREATION LEADERSHIP STUDENTSPRAPASHORN CHANAROJ; ประภัสสร ชนะโรจน์; Sumate Noklang; สุเมษย์ หนกหลัง; Srinakharinwirot University; Sumate Noklang; สุเมษย์ หนกหลัง; sumaten@swu.ac.th; sumaten@swu.ac.th
8AN INVESTIGATION OF RELATIONSHIPS AMONG SERVICE QUALITY,CUSTOMER ATTITUDES AND CUSTOMER SATISFACTION IN BANKING SECTOR:A CASE STUDY OF BUALUANG EXCLUSIVE BANGKOK BANK IN SILOMKWANTA CHUAMUANGPHAN; ขวัญตา เชื้อเมืองพาน; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
8BEHAVIOR IN USING PERSONAL PROTECTIVE EQUIPMENT FOR PREVENT GETTING INFECTED AND SPREADING OF NOVAL CORONAVIRUS 2019 (COVID-19) OF CONSUMERS LIVING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPHONLACHA RUNGRUANGPAISALSUK; พลชา รุ่งเรืองไพศาลสุข; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
8FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURCHASE PRODUCTS FROM GRABMART OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKCHONPHATSORN LERTSIRITHANAKUL; ชลภัสสรณ์ เลิศศิริธนะกุล; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
8SOCIAL MEDIA GREEN MARKET AND SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION OF THE CAFE SERVICE NAKHON PATHOM PROVINCE  JIRAPAT WANNAMONTHA; จิราพัชร วรรณมณฑา; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
8MOTIVATION, TRUST, AND CHARACTERISTIC OF SOCIAL COMMERCE INFLUENCING PURCHASING DECISIONS OF GEN-Y CONSUMERS ON APPARELS OVER FACEBOOK LIVE IN THAILANDSUPANIDA LAKSUKTHOM; สุภนิดา หลากสุขถม; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
8FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION ON JD CENTRAL APPLICATIONIN BANGKOKTHAMAN SOMBATCHAROEN; ธามัน สมบัติเจริญ; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th