Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 101-110 of 258 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
19DEVELOPMENT OF 8th GRADE STUDENTS' SCIENTIFIC ARGUMENTATION SKILLS THROUGH ARGUMENT-DRIVEN INQUIRY WITH HIGHER ORDER QUESTIONS IN ENERGY RESOURCES TOPICTANYARAT SUWANNATRAI; ธัญญารัตน์ สุวรรณไตรย์; Theerapong Sangpradit; ธีรพงษ์ แสงประดิษฐ์; Srinakharinwirot University; Theerapong Sangpradit; ธีรพงษ์ แสงประดิษฐ์; theerapong@swu.ac.th; theerapong@swu.ac.th
21SCIENCE LAB ACTIVITIES IN THE SCIENCE MUSEUM USING INQUIRYAND STORYLINE APPROACH FOR ENHANCING SCIENCE LEARNING MOTIVATIONOF THAI CHILDRENPHATTRAPORN THONGKESORN; ภัทราพร ทองเกษร; Chanyah Dahsah; จรรยา ดาสา; Srinakharinwirot University; Chanyah Dahsah; จรรยา ดาสา; chanyah@swu.ac.th; chanyah@swu.ac.th
19ANALYSIS OF CREDIT CARD DEBT DEFAULT RISK ANALYSIS BY USING MACHINE LEARNING ALGORITHMKRUEWAN NETPHANA; เครือวัลย์ เนตรพนา; Sirisup Laohakiat; ศิริสรรพ เหล่าหะเกียรติ; Srinakharinwirot University; Sirisup Laohakiat; ศิริสรรพ เหล่าหะเกียรติ; sirisup@swu.ac.th; sirisup@swu.ac.th
21MODEL TO ENHANCE THE POTENTIAL OF COMPUTER ENGINEERINGSTUDENTS IN ARTIFICIAL INTELLIGENCECASE STUDY: THREE PUBLIC UNIVERSITIES IN BANGKOKNATHAWUT SUKSOMANAT; ณัฐวุฒิ สุขโสมนัส; Poom Moolsilpa; ภูมิ มูลศิลป์; Srinakharinwirot University; Poom Moolsilpa; ภูมิ มูลศิลป์; poom@swu.ac.th; poom@swu.ac.th
21EFFECTS OF INTEGRATED PHYSICAL EDUCATION ACTIVITIES USING LEARNING ON FUNDAMENTAL MOVEMENT OF PRESCHOOL CHILDRENWACHIRAPORN NGAMPRADIT; วชิราภรณ์ งามประดิษฐ์; Sathin Prachanban; สาธิน ประจันบาน; Srinakharinwirot University; Sathin Prachanban; สาธิน ประจันบาน; sathin@swu.ac.th; sathin@swu.ac.th
21INFLUENCING FACTORS OF USER LOYALTY OF TAEKWONDO UNDER THE SPORTS ASSOCIATION OF 3 SOUTHERN BORDER PROVINCESSUPPARAT KEAWKAEW; ศุภรัสมิ์ เขี้ยวแก้ว; Saravudh Chaivichit; สราวุธ ชัยวิชิต; Srinakharinwirot University; Saravudh Chaivichit; สราวุธ ชัยวิชิต; saravudh@swu.ac.th; saravudh@swu.ac.th
19THE DEVELOPMENT OF A LEARNING CENTER MODEL BASED ON THE CHANTA EDUCATION TO PROMOTE LIFE SKILLS IN THE DIGITAL ERA OF THE PRIMARY SCHOOL GRADE 3 AT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY PILAIPORN WANGSAPTAWEE; พิไลพร หวังทรัพย์ทวี; Nutteerat Pheeraphan; นัทธีรัตน์ พีระพันธุ์; Srinakharinwirot University; Nutteerat Pheeraphan; นัทธีรัตน์ พีระพันธุ์; nutteerat@swu.ac.th; nutteerat@swu.ac.th
21POLICY PROPOSALS RELATED TO THE FUTUREOF MATHEMATICS EDUCATION IN THAILANDPAWANRAT WATTANA; ปวันรัตน์ วัฒนะ; Rungtiwa Yamrung; รุ่งทิวา แย้มรุ่ง; Srinakharinwirot University; Rungtiwa Yamrung; รุ่งทิวา แย้มรุ่ง; rungtiwa@swu.ac.th; rungtiwa@swu.ac.th
19A STUDY OF MATHEMATICS LEARNING ACHIEVEMENTAND DISCIPLINE OF MATTHAYOMSUKSA 3 STUDENTS THROUGHTHE FLIPPED CLASSROOM UNDERTHE CONCEPT ACTIVE LEARNING APPROACHNITHI DUMRONGCHAYAKUL; นิธิ ดำรงชยกุล; Sunisa Sumirattana; สุณิสา สุมิรัตนะ; Srinakharinwirot University; Sunisa Sumirattana; สุณิสา สุมิรัตนะ; sunisasu@swu.ac.th; sunisasu@swu.ac.th
19EFFECTS OF LEARNING BASED ON REALISTIC MATHEMATICS EDUCATION TO MATHEMATICAL CONNECTION ABILITY AND ATTITUDE TOWARDS MATHEMATICS OF PRATHOMSUKSA FIVE STUDENTSSIRAPRAPA SUNTRONNUN; ศิรประภา สุนทรนันท์; Sunisa Sumirattana; สุณิสา สุมิรัตนะ; Srinakharinwirot University; Sunisa Sumirattana; สุณิสา สุมิรัตนะ; sunisasu@swu.ac.th; sunisasu@swu.ac.th