Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 271-280 of 472 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
19WORK ENVIRONMENT AND MOTIVATION  ASSOCIATED  WITH WORK​ EFFICIENCY AND HAPPINESS OF EMPOLYEES  IN​ PRIVATE HOSPITAL IN BANGKOK​ METROPOLITAN AREAPHANACHARDA TAIRIAN; ภาณัฐชดา ต่ายเรียน; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21AN ANALYSIS OF THE INSTRUCTION USED IN ENGLISH TEACHING AS A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOMS  AT THE UNIVERSITY LEVEL IN THAILANDLIKHASIT SUWANNATRAI; ลิขสิทธิ์ สุวรรณไตรย์; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; Srinakharinwirot University; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; narathip@swu.ac.th; narathip@swu.ac.th
27USAGE OF INFOGRAPHICS TO DEMONSTRATE THE PRACTICESOF THE EASTERN ECONOMIC CORRIDOR PROJECTFOR CONCEPTUAL UNDERSTANDING AMONG CHINESE LEARNERSLIBO LU; LIBO LU; Nition Pornumpaisakul; นิธิอร พรอำไพสกุล; Srinakharinwirot University; Nition Pornumpaisakul; นิธิอร พรอำไพสกุล; nition@swu.ac.th; nition@swu.ac.th
27USAGE OF INFOGRAPHICS TO DEMONSTRATE CORONAVIRUS DISEASE FOR CONCEPTUAL UNDERSTANDING AMONG CHINESE LEARNERSQIAN QIAN GUO; QIAN QIAN GUO; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; Srinakharinwirot University; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; supak@swu.ac.th; supak@swu.ac.th
27USAGE OF INFOGRAPHICS TO DEMONSTRATE THE SIGNIFICANCE OF THE MOON IN THAI CULTURE AND PRACTICE FOR DEVELOPING CONCEPTUAL UNDERSTANDING AMONG CHINESE LEARNERSLUPING BI; LUPING BI; Nition Pornumpaisakul; นิธิอร พรอำไพสกุล; Srinakharinwirot University; Nition Pornumpaisakul; นิธิอร พรอำไพสกุล; nition@swu.ac.th; nition@swu.ac.th
8ENHANCING EFL LEARNERS' ENGLISH READING ABILITY BY USING VISUAL THINKING STRATEGIESAPHICHAYA SEETHONGSUK; อภิชญา สีทองสุก; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; supapoy@swu.ac.th; supapoy@swu.ac.th
8THE EFFECTS OF A SHADOWING TECHNIQUE ON THAI EFL SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ LISTENING SKILLSNAYADA THONGMAK; ณญาดา ทองมาก; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; supapoy@swu.ac.th; supapoy@swu.ac.th
8JAMIESON’S PERSUASIVE ELEMENTS OF ENGLISH SUBTITLES ON THAI TRAVEL VLOGSTHANAWARNKAMOL SALEE; ฐนวรรณกมล สาลี; Aranya Srijongjai; อรัญญา ศรีจงใจ; Srinakharinwirot University; Aranya Srijongjai; อรัญญา ศรีจงใจ; aranya@swu.ac.th; aranya@swu.ac.th
8USING CONTENT-BASED INSTRUCTION TO ENHANCE THE COLLOCATION COMPETENCE OF HIGH SCHOOL STUDENTSADISAK KITTIVORAWIT; อดิศักดิ์ กิตติวรวิทย์; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; Srinakharinwirot University; Usaporn Sucaromana; อุสาห์ภรณ์ สุขารมณ์; usaporn@swu.ac.th; usaporn@swu.ac.th
8UNVEILING THE RELATIONSHIP BETWEEN THE GRIT OF THAI ENGLISH LANGUAGE LEARNERS, ENGAGEMENT, AND LANGUAGE ACHIEVEMENT IN AN ONLINE SETTINGJETTAPOL KIATKEEREE; เจตพล เกียรติคีรี; Sugunya Ruangjaroon; สุกัญญา เรืองจรูญ; Srinakharinwirot University; Sugunya Ruangjaroon; สุกัญญา เรืองจรูญ; sugunya@swu.ac.th; sugunya@swu.ac.th