Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 465 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
...
47
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
17
THE FACTORS RELATING TO REGISTRATION DECISIONS FOR CREDIT CARD AMONG BABY BOOMER CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NUTTHIRA BOONPAYON
;
ณัฏร์ธิรา บุญพยนต์
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
FACTORS EFFECTING OF CUSTOMER USAGE BEHAVIOR OF KERRY EXPRESS IN BANGKOK AND METROPOLITAN REGION AREA
KATANCHALEE TANKAMRAT
;
กตัญชลี ตันแขมรัตน์
;
PAIBOON ARCHARUNKROJ
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17
RELATIONSHIP BETWEEN THE TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND ORGANIZATION CLIMATE AMONG INNOVATIVE SALES WORK BEHAVIOR OF EMPLOYEES IN FINANACIAL INSTITUTIONS PROVIDING AUTO LOANS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RUTSARUN YIPPRUCKTONG
;
รัฐศรัณย์ หยิบพฤกษ์ทอง
;
SEDTAWAT PROMMASIT
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
EXPECTATION PERCEPTION AND DEVELOPMENT GUIDELINES ON SERVICE QUALITY OF ACADEMIC PROMOTION AND REGISTRATION OFFICE OF SUAN DUSIT UNIVERSITY STUDENTS
JEERAWAN BOONPITAK
;
จีรวรรณ บุญพิทักษ์
;
Karnrawee Anuntaakarakul
;
กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
MARKETING MIX FACTORS RELATED TO CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF LUXURY CAT PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
BUSSARAPORN RUANG-UTTAMANUN
;
บุษราภรณ์ เรืองอุตมานันท์
;
Thitinan Chankoson
;
ธิตินันธุ์ ชาญโกศล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
19
PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES INFLUENCING THE SERVICE USAGE BEHAVIORS OF GENERATION Y CONSUMERS AT THE AFTER YOU CAFE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
WIJITTRA TOTRONGNISAN
;
วิจิตรา ต่อตรงนิสาร
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
FACTORS INFLUENCING INVESTMENT BEHAVIOR OF MUSLIMS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PARANCHAI CHULTHIRA
;
ปรัญชัย จุลธีระ
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
INFLUENCE OF BRAND IMAGE AND SATISFACTION TO THE LOYALTY OF ZARA CUSTOMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHOMPOONUCH SOMBOONPORN
;
ชมภูนุช สมบูรณ์พร
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17
MARKETING MIX FACTORS AND LIFESTYLES INFLUENCING THE PURCHASE BEHAVIOR OF ORGANIC VEGETABLES OF CONSUMERS IN BANGKOK
DONGKMON PETPAPUN
;
ดวงกมล เพชรประพันธ์
;
Karnrawee Anuntaakarakul
;
กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, MOTIVATION AND SATISFACTION IN CHILLED READY MEAL FOOD AT BANGKOK METROPOLIS
KRISSANA MANPRAGOB
;
กฤษณา หมั่นประกอบ
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
Discover
Subject
46
Marketing and advertising
34
Other service activities
31
การตัดสินใจซื้อ
28
Administrative and support servic...
28
คุณค่าตราสินค้า
23
Service quality
21
Social Sciences
21
ส่วนประสมทางการตลาด
20
Information and communication
20
การตัดสินใจ
.
next >
Date issued
29
2022
3
2020
4
2019
2
2018