Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 37 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
8
FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION FOR MENSTRUAL CUP AMONG FEMALE CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLIS
APATCHADA CHAVENGCHUTIRAT
;
อาภัชฎา เชวงชุติรัตน์
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
8
A STUDY OF WORK MOTIVATION AND WORKING ENVIRONMENT ARE RELATED TO CREATIVE BEHAVIOR FOR WORKING OF GENERATION-Y IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
JANEJIRA THIANWICHIT
;
เจนจิรา เทียนวิจิตร
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
27
DESIGN AND DEVELOPMENT FOR ORDER & INVENTORYPENGUINTORY APPLICATION
KAWINTRA BANGLUANG
;
กวินทรา บางหลวง
;
Noppadol Inchan
;
นพดล อินทร์จันทร์
;
Srinakharinwirot University
;
Noppadol Inchan
;
นพดล อินทร์จันทร์
;
noppadoli@swu.ac.th
;
noppadoli@swu.ac.th
8
MARKETING MIX FOR THAI TOURISTS TO PARTICIPATE IN TRADE FAIRS AND EXHIBITIONS, BANGKOK METROPOLIS
THANUTCHAPORN PECHLOME
;
ธนัชพร เพชรล้อม
;
Usanee Watcharaphaisankul
;
อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Usanee Watcharaphaisankul
;
อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล
;
usaneeph@swu.ac.th
;
usaneeph@swu.ac.th
19
INFLUENCES OF ATTITUDE FACTORS AND ELECTRONIC SERVICE QUALITY PERCEPTION TOWARD THE USAGE BEHAVIOR OF "THE ONE" APPLICATION
CHANANYA THONGTHAWAT
;
ชนัญญา ทองธวัช
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
16
FACTORS AFFECTING THE ADOPTION INTENTION OF TIKTOK APPLICATION
BENJAMART MUNGOUNKLANG
;
เบญจมาศ มุ่งอุ่นกลาง
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
Srinakharinwirot University
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
warinrampai@swu.ac.th
;
warinrampai@swu.ac.th
19
EDUCATION OF FARE COLLECTORS SERVICE QUALITYOF THE BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY (BMTA)
JIDAPA TABTIM
;
จิดาภา ทับทิม
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
19
CONSUMER PERCEPTION UPON SERVICE QUALITY AND MARKETING PROMOTION INFLUENCE PURCHASE INTENTION ON ELECTRIC VEHICLESIN BANGKOK METROPOLITAN REGION
LIUQING XU
;
Liuqing Xu
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
19
THE DECISION-MAKING OF GENERATION Y IN CHOOSING A NAIL SALON IN BANGKOK: CONJOINT ANALYSIS
YAMONPORN SUWANNARAT
;
ยมลพร สุวรรณรัตน์
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
19
CONJOINT ANALYSIS IN THE DECISION-MAKING FOR CHOOSING CAFE IN BANGKOK METROPOLIS
PITCHAON KASICHEEVIN
;
พิชชาอร กสิชีวิน
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
Discover
Subject
10
Marketing and advertising
4
Social Sciences
3
Management and administration
3
Purchasing intentions
3
คุณภาพการให้บริการ
3
นักท่องเที่ยวชาวไทย
2
Arts and Humanities
2
Attitude
2
Generation Y
2
Perception
.
next >
Date issued
7
2022