Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 48 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8A POLICY NETWORK ANALYSIS OF GREEN PUBLIC SPACE DEVELOPMENTIN BANGKOKPEARPLOY VATTHANACHOTE; แพรพลอย วัฒนะโชติ; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; preechayan@swu.ac.th; preechayan@swu.ac.th
8A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF INNOVATIVE WORK BEHAVIOROF EMPLOYEES WORKING IN TELECOMMUNICATIONAND INFORMATION TECHNOLOGY COMPANYKRITSANAPOL PHIWPHONG; กฤษณพล ผิวผ่อง; Sittipong Wattananonsakul; สิทธิพงศ์ วัฒนานนท์สกุล; Srinakharinwirot University; Sittipong Wattananonsakul; สิทธิพงศ์ วัฒนานนท์สกุล; sittipongw@swu.ac.th; sittipongw@swu.ac.th
8THE CAUSAL RELATIONSHIP OF ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIORSOF EDUCATIONAL PERSONNEL USING ORGANIZATIONAL COMMITMENT AS A MEDIATORARISA PESLAPUNT; อริสา เปสลาพันธ์; Rungrudee Klaharn; รุ่งฤดี กล้าหาญ; Srinakharinwirot University; Rungrudee Klaharn; รุ่งฤดี กล้าหาญ; rungrudee@swu.ac.th; rungrudee@swu.ac.th
8RELATIOSHIPS BETWEEN PERCIEVED SERVICE QUALITY, PERCEPTION,BEHAVIORAL INTENTION TOWARD TOURIST ATTRACTIONS MUSEUM IN NAKHONPHATHOMTANADECH MAHACHIRAPHAT; ธนเดช มหาจิราภัทร์; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27QUALITY OF WORK LIFE AND JOB CHARACTERISTICS ASSOCIATED WITH FRINGE BENEFITS SATISFACTION OF EMPLOYEES IN BANGKOK BANK PUBLIC COMPANY LIMITED, CORPORATE BANKING DEPARTMENTTHITIYA DATHPISUTTITUM; ธิติยา เดชพิสุทธิธรรม; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
27CONSUMER DECISION BEHAVIOUR OF USING ESSO GAS STATIONSIN BANGKOK METROPOLITANKANRAVEE SUNGWAN; กานต์รวี สังวาลย์; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; phetcharat@swu.ac.th; phetcharat@swu.ac.th
8BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREAARADA TUANCHAEM; อารดา ต่วนชะเอม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
17MOTIVATION, GOVERNMENT POLICY AND THE 4Es MARKETING MIX INFLUENCING TRAVELING DECISIONS DURING THE COVID-19 CRISIS AMONG THAI TOURISTS TRAVELING TO PHRA NAKHON SI AYUTTHAYA PROVINCE NATCHAYA THONGIN; ณัฐชยา ทองอินทร์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; aubsorn@swu.ac.th; aubsorn@swu.ac.th
27INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION (IMC) AND E-SERVICE QUALITY FACTORS AFFECTING DECISION TO USED MYMO APPLICATION BY GSBOF GENERATION X AND Y IN BANGKOKPONGKAN YIEMWATTANA; ปองกานต์ เยี่ยมวัฒนา; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
8INFORMATION PERCEPTION AND MARKETING FACTORS AFFECTING TO CONSUMER BEHAVIOR OF 7-ELEVEN APPLICATION IN BANGKOKPATSARAPORN PUNSAWAD; ภัสราภรณ์ พูลสวัสดิ์; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th