Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 3691-3700 of 3848 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
18TOURISM MARKETING MIX AFFECTING TO INTENSIONS TO LOW CARBON TOURISM OF THAI TOURISTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAMANASSANAN SIRIWATTHANASOMSUK; มนัสนันท์ สิริวัฒนสมสุข; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO PURCHASE PROBIOTIC SUPPLEMENTS AMONG CONSUMERS IN BANGKOKTHATIYA SUK-UDOM; ฐาฏิญาฎ์ สุขอุดม; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
18SERVICE QUALITY FACTORS AND MARKETING FOR ORGANIZATION SUSTAINABILITY INFLUENCING SATISFACTION IN USING OCEAN FREIGHT SERVICES: CASE STUDY OF K LINE (THAILAND) LTD.KAWADEE SAKKRATHOK; ควดี ศักดิ์กระโทก; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18DECISION-MAKING OF WORKING-AGE ADULTS IN PURCHASINGRESIDENTIAL CONDOMINIUMS IN BANGKOKJANTANEE SAISAMUT; จันทนี ใจสมุทร; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING PURCHASE DECISIONS OF THAI SILK  PRODUCTS AMONG CHINESE CONSUMERSSUN JINGYAO; SUN JINGYAO; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
18FACTORS  AFFECTING PURCHASE DECISIONS OF  "NaRaYa" BAG  AMONG CHINESE CONSUMERSZHUO XING; ZHUO XING; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
16THE CHARACTERISTICS OF LIVE STREAMING AND PERCEIVED VALUE AFFECTING PURCHASE INTENTION OF FASHION CLOTHING VIA LIVE STREAMINGATCHARA PATTAY; อัจฉรา ปัตเตย์; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th
18FACTORS OF SERVICE MARKETING MIX AFFECTING THE DECISION TO USE THE SERVICES OF INTERNATIONAL STUDY AGENTS IN THE WORK AND TRAVEL IN USA PROJECT OF UNDERGRADUATE STUDENTS IN BANGKOK AND ITS VICINITYSAHATSAWAT BUNSONG; สหัสวรรษ บุญส่ง; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
18LIFESTYLES AND CELEBRITY ENDORSEMENTS AFFECTING FIRST JOBBERS' DECISION TO APPLY FOR A CASH CARDANGKANA JITTAROM; อังคณา จิตตารมย์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
18COMPARISON OF FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURCHASE FINANCIAL PRODUCTS OF BANK AND NON-BANK FINANCIAL INSTITUTIONS AT THE MONEY EXPOLAPASRADA NIMNUAL; ลภัสรดา นิ่มนวล; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; yanapol@swu.ac.th; yanapol@swu.ac.th