Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 3641-3650 of 3848 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
362
363
364
365
366
367
368
...
385
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
18
HEAVY METALS IN SILT IN THE BANGPAKONG RIVER CHACHOENGSAO PROVINCE
KANITTHA BANGPRA
;
กนิษฐา บางพระ
;
Arin Ngamniyom
;
อรินทม์ งามนิยม
;
Srinakharinwirot University
;
Arin Ngamniyom
;
อรินทม์ งามนิยม
;
arin@swu.ac.th
;
arin@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING CONSUMER BUYING DECISION OF SMART PHONES IN BANGKOK
NAPASSANUN PISJAMROON
;
นภัสนันท์ พิศจำรูญ
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatma@swu.ac.th
;
nattapatma@swu.ac.th
16
BRAND EQUITY OF ANESSA SUNSCREEN INFLUENCING CONSUMER DECISION IN BANGKOK METROPOLITAN
PASUREE WADKIEN
;
ภาสุรี วาดเขียน
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
18
DECISION MAKING IN PURCHASING FASHION CLOTHING VIA TIKTOK AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK
PRIDANAN PHAKPHINIT
;
ปรีดานันท์ พักพินิจ
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
Srinakharinwirot University
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
yanapol@swu.ac.th
;
yanapol@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING FRESH FOOD PURCHASE DECISIONS VIA ONLINE CHANNELS IN MODERN TRADE IN BANGKOK.
PARICHAT PAJAREE
;
ปาริชาติ ปาจรีย์
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
18
USAGE BEHAVIOR AND PERCEIVED VALUE OF GAMIFICATION RELATED TOE-MARKETPLACE PLATFORM USAGE TRENDS
NAPASPORN ARCHANAIYANUN
;
นภัสพร อาชานัยนันท์
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING SERVICE USERS' REPURCHASE INTENTION AT PET SHOPS IN NONTHABURI PROVINCE
PUTTHACHAT SUKSAWAT
;
พุทธฉัตร สุขสวัสดิ์
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING CONSUMERS' DECISION TO PURCHASE FOOD USING ENVIRONMENTAL PACKAGING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PATCHARAPORN ANEGTANAGUL
;
พัชราภรณ์ เอนกธนกุล
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING BRAND EQUITY AND CONSUMER BEHAVIOR TREND OF BANK OF AYUDHYA PUBLIC COMPANY LIMITED IN BANGKOK
PUNNAPA KAEWKO
;
ปุณณภา แก้วโก
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING ONLINE PURCHASING BEHAVIOR OF EMPLOYEES IN AMATA CITY INDUSTRIAL ESTATE, CHONBURI PROVINCE.
NARISARA SAENCHAROENSUK
;
นริศรา แสนเจริญสุข
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
Discover
Subject
1537
Social Sciences
971
Education
640
Business
594
Arts and Humanities
530
Education science
393
Psychology
249
Human health and social work acti...
195
Arts, entertainment and recreation
146
Professional, scientific and tech...
138
Computer Science
.
next >
Date issued
276
2022
20
2020
58
2019
16
2018