Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 3371-3380 of 3848 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
17ANALYSIS AND COMPARISON OF TEACHING SKILLS AND MANAGEMENT SYSTEM IN PRIVATE DANCE INSTITUTIONS IN SHIJIAZHUANG, HEBEI PROVINCEFANGFANG LU; FANGFANG LU; Phunchita Detkhrut; พัณณ์ชิตา เดชครุธ; Srinakharinwirot University; Phunchita Detkhrut; พัณณ์ชิตา เดชครุธ; phunchita@swu.ac.th; phunchita@swu.ac.th
17THE CREATION OF A TEXTBOOK FOR TEACHING THE SINGINGOF QIN SONGS AS AN INTANGIBLE CULTURAL HERITAGE FOR TEACHING IN HIGHER EDUCATIONYUQING ZHOU; YUQING ZHOU; Prapansak Pum-In; ประพันธ์ศักดิ์ พุ่มอินทร์; Srinakharinwirot University; Prapansak Pum-In; ประพันธ์ศักดิ์ พุ่มอินทร์; prapansak@swu.ac.th; prapansak@swu.ac.th
19THE APPLICATION AND DESIGN RESEARCH OF DECORATIVE STYLES OF  WESTERN HAN DYNASTY JADE ART IN CONTEMPORARYXIAOYAN MAO; XIAOYAn MAO; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; Srinakharinwirot University; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; sathit@swu.ac.th; sathit@swu.ac.th
17FACTORS AFFECTING THE DECISION TO STUDY A VOCATIONAL CERTIFICATE LEVEL OF BANGNA COMMERCIAL COLLEGE STUDENTS. BANGKOKMANAPAPON PANPET; มนปพร ปานเพ็ชร์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
17FACTORS AFFECTING CONSUMERS' BUYING DECISIONS FOR FASHION CLOTHING VIA THE TIKTOK APPLICATION IN THAILANDKRISADAKORN OPAKUL; กฤษฎากร โอภากุล; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
17A STUDY OF SATISFACTION BY COMPARING EXPECTATIONS AND PERCEPTION OF THE SERVICE MARKETING MIX : A CASE STUDY OF GUESTS USING THE SERVICE AT PARIDA RESORT, SINGBURI PROVINCEWACHIRADA KWANMUANG; วชิรดา ขวัญเมือง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
17MEASURING THE EFFECTIVENESS OF BREAD BRAND MARKETING STRATEGIES: APPLYING THE ECSI MODEL TO FARMHOUSE AND LE PANNATTAPAT DETKONG; ณัฐภัทร เดชคง; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
17COMPARISON OF LLM PERFORMANCE WITH CUSTOMER SERVICE STAFFTANAPORN PINYOYING; ธนพร ภิญโญยิ่ง; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
17SERVICE QUALITY THAT AFFECTS THE TREND OF USING DORMITORY SERVICES: A CASE STUDY OF BUNDIT DORMITORIES IN ANGTHONG PROVINCENUTTANICHA MEKSAWAN; ณัฏฐนิชา เมฆสวรรค์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
17THE FACTORS AFFECTING THE DECISION IN GANESHA WORSHIP OF WORKING-AGE PEOPLE IN BANGKOKCHAYANON BONTHAENTHIP; ชญานนท์ บนแท่นทิพย์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th