Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 2521-2530 of 2931 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
15FORM OF A SUCCESSFUL Y SERIESCHAWINROJ LIKITCHAROENSAKUL; ชวินโรจน์ ลิขิตเจริญสกุล; Porawan Pattayanon; ปรวัน แพทยานนท์; Srinakharinwirot University; Porawan Pattayanon; ปรวัน แพทยานนท์; porawanp@swu.ac.th; porawanp@swu.ac.th
15INFLUENCE OF ABUTMENT CONNECTIONS ON STRAIN DISTRIBUTION FOR IMPLANT-SUPPORTED 4-UNITS BRIDGE JEKITA SIRIPRU; เจกิตาน์ ศิริปรุ; Napapa Aimjirakul; ณปภา เอี่ยมจิรกุล; Srinakharinwirot University; Napapa Aimjirakul; ณปภา เอี่ยมจิรกุล; napapa@swu.ac.th; napapa@swu.ac.th
15CUSTOMER PERCEPTION OF EXPERIENCE AND SERVICE QUALITY AFFECTING CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY ON LUXURY COSMETICS BRAND AT THE DEPARTMENT STORE IN BANGKOK METROPOLITAN AREANUTWIPALAK PHIWKLIANG; ณัฐวิภาลักษ์ ผิวเกลี้ยง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
15FACTORS AFFECTING WORK EFFICIENCY OF GENERATION Y IN ORGANIZATIONS AFTER THE COVID-19 PANDEMICTHANYAPORN WISRIYA; ธันยพร วิศรียา; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
15LIFESTYLES RELATING TO BUYING BEHAVIOR OF FACIAL SUNSCREEN PRODUCTS AMONG CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKARNRAWEE PONGPANICH; กานต์รวี พงษ์พานิช; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
15FACTORS AFFECTING DECISION-MAKING FOR WORKATION TRAVEL AMONG WORKING-AGED PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATEERAPAT WONGKAMNA; ธีรภัทร์ วงค์คำนา; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
15DOMESTIC TRAVELING BEHAVIORS AFTERWARD COVID-19 OUTBREAK AMONG INDEPENDENT GENERATION Y THAI TOURISTSJESSITA CHARUWARANGRAT; เจษฎ์สิตา จารุวรางค์รัตน์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
15EFFECTIVE MOTIVATION OF THE DECISION TO ENROLL IN VOCATIONAL CERTIFICATE IN THONBURI COMMERCIAL COLLEGESARUNRAT ISSARANGKUL NA AYUTTHAYA; ศรัณย์รัตน์ อิศรางกูร ณ อยุธยา; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
15THE FACTOR INFLUENCING SATISFACTION WITH THE USE OFOFFICE RENTAL SPACE THANAPOOM TOWERKASEMSAN KASEMSAD; เกษมสันต์ เกษมสัตย์; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatma@swu.ac.th; nattapatma@swu.ac.th
15MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLISANGKAWAN DEELERT; อังควรรณ ดีเลิศ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th