Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 2151-2160 of 3061 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
21PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES AFFECTING BUYING DECISIONS TOWARD SMART WATCHES AMONG EXERCISE CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARATTANARUK CHATKAEWWORAWONG; รัตนรักษ์ ฉัตรแก้ววรวงศ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND ELECTORNIC WORD OF MOUTH (E-WOM) AFFECT INTENTION TO USE TELEMEDICINE AND TELEPHARMACY IN BANGKOKNUTTIDA CHULADEE; ณัฐธิดา ชุละดี; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
21FACTORS INFLUENCING INTENTION TO USE PHUEAKHUN LOAN SERVICE OF GOVERNMENT SAVINGS BANK IN PATHUM THANI PROVINCEPRANCHANIN SANGSAENGSAI; ปราณชนิน สังข์แสงใส; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
19TECHNOLOGY PERCEPTION AND ONLINE CONSUMER BEHAVIOR TOWARD SERVICE INTENTION OF GSB METAVERSE  IN BANGKOK METROPOLITAN AREACHANAWEE BUATANG; ชนวีร์ บัวแตง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
19E-SERVICE QUALITY, AND MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER'S PERSPECTIVES AFFECTING THE SATISFACTION FOR LINE AGENCY PARTNER OF ONLINE MERCHANTS GENERATION YNUTTHAPONG JUMPASRI; ณัฐพงศ์ จำปาศรี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY TOWARDS CORPORATE IMAGE OF THE GOVERNMENT SAVINGS BANKDONYAPORN DEACHARUN; ดลยพร เดชอรัญ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
21THE TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND MOTIVATION RELATEDTO WORKING EFFICIENCY AND EMPLOYEES JOB SATISFACTIONOF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKTHAMASORN NINSAI; ธรรมสรณ์ นิลไทร; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21INFLUENCE OF SUPPORTIVE ATTITUDE AND PERCEIVED BEHAVIORAL FACTORS TOWARD WORK EFFICIENCY VIA REMOTE WORKING AMONG THE STOCK EXCHANGE OF THAILAND'S EMPLOYEESTHANAPAS PROMNOI; ธนาภาส พรมน้อย; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
21AN ANALYSIS OF THE INSTRUCTION USED IN ENGLISH TEACHING AS A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOMS  AT THE UNIVERSITY LEVEL IN THAILANDLIKHASIT SUWANNATRAI; ลิขสิทธิ์ สุวรรณไตรย์; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; Srinakharinwirot University; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; narathip@swu.ac.th; narathip@swu.ac.th
21CONCEPTUAL BLENDING IN THE MEANING CONSTRUCTIONOF NOUN-NOUN COMPOUNDS  IN THAIWORRALUCK WEERAYUTH; วรลักษณ์ วีระยุทธ; Nuntana Wongthai; นันทนา วงษ์ไทย; Srinakharinwirot University; Nuntana Wongthai; นันทนา วงษ์ไทย; nuntanaw@swu.ac.th; nuntanaw@swu.ac.th