Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1631-1640 of 3061 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
...
161
162
163
164
165
166
167
...
307
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
8
FACTORS INFLUENCING CUSTOMER DECISIONS WHO CHOSE TO USE EXPRESS DELIVERY IN BANGKOK
TAPANEE KEAWSANENANI
;
ฐาปนี แก้วเสน่ห์ใน
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
27
FACTORS INFLUENCING TRAVEL DECISIONS IN NAN PROVINCE OF SINGLE WORKING WOMEN TOURISTS IN BANGKOK
CHINCHUTHA LABWANISAKUL
;
จินต์จุฑา ลาภวาณิชย์สกุล
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatm@swu.ac.th
;
nattapatm@swu.ac.th
27
AWARENESS AND FACTORS INFLUENCING GREEN PRODUCTRE-PURCHASING BEHAVIOR TREND OF CONSUMERIN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ROMYANUN CHANPANICH
;
รมยนันท์ จันทร์พานิช
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
27
A STUDY OF THE RELATIONSHIP AMONG COMMUNICATION FACTORS, EMOTIONAL INTELLIGENCE AND WORK FROM HOME EFFICIENCYOF EMPLOYEES AT PHILIPS THAILAND COMPANY.
WISCHA JANTHONG
;
วิชชา จันทร์ทอง
;
Santi Termprasertsakul
;
สันติ เติมประเสริฐสกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Santi Termprasertsakul
;
สันติ เติมประเสริฐสกุล
;
santit@swu.ac.th
;
santit@swu.ac.th
27
BRAND EQUITY AFFECTING CONSUMERS' PURCHASE INTENTIONOF UNIQLO BRAND PRODUCTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SARUNYA RAKSASRI
;
ศรัญญา รักษาศรี
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
8
BEHAVIOR IN USING PERSONAL PROTECTIVE EQUIPMENT FOR PREVENT GETTING INFECTED AND SPREADING OF NOVAL CORONAVIRUS 2019 (COVID-19) OF CONSUMERS LIVING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PHONLACHA RUNGRUANGPAISALSUK
;
พลชา รุ่งเรืองไพศาลสุข
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
kanyakit@swu.ac.th
;
kanyakit@swu.ac.th
8
ASTROLOGICAL FORECASTING BEHAVIOR OF CONSUMERS VIA E-COMMERCE INTHAILAND
SOPITA POLSA
;
โสภิตา พลสา
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
8
FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURCHASE PRODUCTS FROM GRABMART OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK
CHONPHATSORN LERTSIRITHANAKUL
;
ชลภัสสรณ์ เลิศศิริธนะกุล
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
16
A STUDY OF THE CHARACTERISTICS OF FOLLOWERS THAT INFLUENCE THE EFFICIENCY, EFFECTIVENESS AND ADAPTABILITY OF AN ORGANIZATION
AUCHARAWAN SAMARNWONG
;
อัจฉราวรรณ สมานวงศ์
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
kanyakit@swu.ac.th
;
kanyakit@swu.ac.th
8
SOCIAL MEDIA GREEN MARKET AND SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION OF THE CAFE SERVICE NAKHON PATHOM PROVINCE
JIRAPAT WANNAMONTHA
;
จิราพัชร วรรณมณฑา
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
Discover
Subject
1217
Social Sciences
626
Education
506
Business
451
Arts and Humanities
343
Education science
305
Psychology
180
Human health and social work acti...
105
Computer Science
103
Health Professions
98
Arts, entertainment and recreation
.
next >
Date issued
269
2022
20
2020
58
2019
16
2018