Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 31-40 of 58 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
19
INFLUENCES OF ATTITUDE FACTORS AND ELECTRONIC SERVICE QUALITY PERCEPTION TOWARD THE USAGE BEHAVIOR OF "THE ONE" APPLICATION
CHANANYA THONGTHAWAT
;
ชนัญญา ทองธวัช
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
16
FACTORS AFFECTING THE ADOPTION INTENTION OF TIKTOK APPLICATION
BENJAMART MUNGOUNKLANG
;
เบญจมาศ มุ่งอุ่นกลาง
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
Srinakharinwirot University
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
warinrampai@swu.ac.th
;
warinrampai@swu.ac.th
19
EDUCATION OF FARE COLLECTORS SERVICE QUALITYOF THE BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY (BMTA)
JIDAPA TABTIM
;
จิดาภา ทับทิม
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
19
CONSUMER PERCEPTION UPON SERVICE QUALITY AND MARKETING PROMOTION INFLUENCE PURCHASE INTENTION ON ELECTRIC VEHICLESIN BANGKOK METROPOLITAN REGION
LIUQING XU
;
Liuqing Xu
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
19
THE DECISION-MAKING OF GENERATION Y IN CHOOSING A NAIL SALON IN BANGKOK: CONJOINT ANALYSIS
YAMONPORN SUWANNARAT
;
ยมลพร สุวรรณรัตน์
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
19
CONJOINT ANALYSIS IN THE DECISION-MAKING FOR CHOOSING CAFE IN BANGKOK METROPOLIS
PITCHAON KASICHEEVIN
;
พิชชาอร กสิชีวิน
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
19
INFLUENCES OF BRAND IMAGE AND SERVICE QUALITY TOWARD SUBSCRIPTION OF POST FAMILY BY THAILAND POST AMONG USERS IN BANGKOK AREA
PUNYISA BOONTHAI
;
ปุญญิศา บุญไทย
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
21
MOLECULAR ISOLATION AND CHARACTERIZATION OF THE TUMOR NECROSIS FACTOR RECEPTOR-ASSOCIATED FACTOR 6 (TRAF6) FROM Macrobrachium rosenbergii
CHANITCHA CHOOLERT
;
จนิสชา ชูเลิศ
;
Parin Chaivisuthangkura
;
ปรินทร์ ชัยวิสุทธางกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Parin Chaivisuthangkura
;
ปรินทร์ ชัยวิสุทธางกูร
;
parin@swu.ac.th
;
parin@swu.ac.th
21
A STUDY OF THE SUCCESS OF SMEs IN PARTICIPATINGIN GOVERNMENT PROCUREMENT
MUTTAREEYA TAWANWONGSAKUL
;
มัทรียา ถาวรวงศ์สกุล
;
Preechaya Nakfon
;
ปรีชญาณ์ นักฟ้อน
;
Srinakharinwirot University
;
Preechaya Nakfon
;
ปรีชญาณ์ นักฟ้อน
;
preechayan@swu.ac.th
;
preechayan@swu.ac.th
21
THE CHANGES OF CULTURE OF J-POP FAN CLUB IN THAI SOCIETY FROM 1980s to 2020: A CASE STUDY OF J-POP FAN CLUB AND BNK48 FAN CLUB
JETNARONG LIKHITBANTHUN
;
เจตณรงค์ ลิขิตบัณฑูร
;
Dome Kraipakron
;
โดม ไกรปกรณ์
;
Srinakharinwirot University
;
Dome Kraipakron
;
โดม ไกรปกรณ์
;
dome@swu.ac.th
;
dome@swu.ac.th
Discover
Subject
34
Business
12
Social Sciences
11
Marketing and advertising
9
Psychology
8
Arts and Humanities
5
Travel, tourism and leisure
3
Management and administration
3
Purchasing intentions
3
คุณภาพการให้บริการ
2
Attitude
.
next >
Date issued
12
2022