Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 81-90 of 225 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
19EFFECTS OF RESEARCH BASED LEARNING WITH FLIPPED CLASSROOM ON CRITICAL THINKING AND LEARNING ACHIEVEMENT IN CHEMISTRY OF GRADE 12APIRADEE PANSING; อภิรดี พันธ์สิงห์; Chanyah Dahsah; จรรยา ดาสา; Srinakharinwirot University; Chanyah Dahsah; จรรยา ดาสา; chanyah@swu.ac.th; chanyah@swu.ac.th
19DEVELOPMENT OF SEVENTH GRADE STUDENTS’ CREATIVE PROBLEM-SOLVING ABILITIES IN A SPECIAL SCIENCE-MATHEMATICS CLASS USING PROBLEM-BASED LEARNINGSUPANSA KHANSUMRIT; สุพรรษา ขันสัมฤทธิ์; Navara Seetee; ณวรา สีที; Srinakharinwirot University; Navara Seetee; ณวรา สีที; suwapid@swu.ac.th; suwapid@swu.ac.th
19DEVELOPMENT OF SCIENTIFIC PROBLEM - SOLVING ABILITY OF EIGHTH GRADE STUDENTS USING ONLINEPROBLEM - BASED LEARNING JIRAYUTE RUANNAKARN; จิรายุส เรือนนะการ; Chaninan Pruekpramool; ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล; Srinakharinwirot University; Chaninan Pruekpramool; ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล; chaninan@swu.ac.th; chaninan@swu.ac.th
21THE DEVELOPMENT OF GRADE 11 STUDENTS' SCIENTIFIC LITERACY IN THE TOPIC OF FOOD USING SOCIOSCIENTIFIC ISSUE-BASED LEARNING JIRAWAN NUCHAROEN; จิรวรรณ หนูเจริญ; Chanyah Dahsah; จรรยา ดาสา; Srinakharinwirot University; Chanyah Dahsah; จรรยา ดาสา; chanyah@swu.ac.th; chanyah@swu.ac.th
19DEVELOPMENT OF 8th GRADE STUDENTS' SCIENTIFIC ARGUMENTATION SKILLS THROUGH ARGUMENT-DRIVEN INQUIRY WITH HIGHER ORDER QUESTIONS IN ENERGY RESOURCES TOPICTANYARAT SUWANNATRAI; ธัญญารัตน์ สุวรรณไตรย์; Theerapong Sangpradit; ธีรพงษ์ แสงประดิษฐ์; Srinakharinwirot University; Theerapong Sangpradit; ธีรพงษ์ แสงประดิษฐ์; theerapong@swu.ac.th; theerapong@swu.ac.th
21SCIENCE LAB ACTIVITIES IN THE SCIENCE MUSEUM USING INQUIRYAND STORYLINE APPROACH FOR ENHANCING SCIENCE LEARNING MOTIVATIONOF THAI CHILDRENPHATTRAPORN THONGKESORN; ภัทราพร ทองเกษร; Chanyah Dahsah; จรรยา ดาสา; Srinakharinwirot University; Chanyah Dahsah; จรรยา ดาสา; chanyah@swu.ac.th; chanyah@swu.ac.th
21MODEL TO ENHANCE THE POTENTIAL OF COMPUTER ENGINEERINGSTUDENTS IN ARTIFICIAL INTELLIGENCECASE STUDY: THREE PUBLIC UNIVERSITIES IN BANGKOKNATHAWUT SUKSOMANAT; ณัฐวุฒิ สุขโสมนัส; Poom Moolsilpa; ภูมิ มูลศิลป์; Srinakharinwirot University; Poom Moolsilpa; ภูมิ มูลศิลป์; poom@swu.ac.th; poom@swu.ac.th
21EFFECTS OF INTEGRATED PHYSICAL EDUCATION ACTIVITIES USING LEARNING ON FUNDAMENTAL MOVEMENT OF PRESCHOOL CHILDRENWACHIRAPORN NGAMPRADIT; วชิราภรณ์ งามประดิษฐ์; Sathin Prachanban; สาธิน ประจันบาน; Srinakharinwirot University; Sathin Prachanban; สาธิน ประจันบาน; sathin@swu.ac.th; sathin@swu.ac.th
19THE DEVELOPMENT OF A LEARNING CENTER MODEL BASED ON THE CHANTA EDUCATION TO PROMOTE LIFE SKILLS IN THE DIGITAL ERA OF THE PRIMARY SCHOOL GRADE 3 AT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY PILAIPORN WANGSAPTAWEE; พิไลพร หวังทรัพย์ทวี; Nutteerat Pheeraphan; นัทธีรัตน์ พีระพันธุ์; Srinakharinwirot University; Nutteerat Pheeraphan; นัทธีรัตน์ พีระพันธุ์; nutteerat@swu.ac.th; nutteerat@swu.ac.th
21POLICY PROPOSALS RELATED TO THE FUTUREOF MATHEMATICS EDUCATION IN THAILANDPAWANRAT WATTANA; ปวันรัตน์ วัฒนะ; Rungtiwa Yamrung; รุ่งทิวา แย้มรุ่ง; Srinakharinwirot University; Rungtiwa Yamrung; รุ่งทิวา แย้มรุ่ง; rungtiwa@swu.ac.th; rungtiwa@swu.ac.th