Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 10 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
18
FACTORS RELATED TO PURCHASING BEHAVIOR OF LED LAMPSFOR ENERGY SAVING OF INDUSTRIAL FACTORIESIN SAMUT SAKHON PROVINCE
JUTHARAD RUNGRUENGBUNCHERD
;
จุฑารัตน์ รุ่งเรืองบรรเจิด
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
BRAND EQUITY AND MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER BUYING DECISIONS ON KOHLER BRAND SANITARY WARE VIA RETAIL STORE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RUNGWIT NATTHAYAPAN
;
รุ่งวิทย์ ณัฐทยาพันธุ์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8
MARKETING MIX FACTORS EFFECTING THE DECISION IN USING BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY ELECTRONIC CARD OF THE BMTA BUS USERS IN CHATUCHAK, BANGKOK
JITTRA DUANGTAKAEW
;
จิตตรา ดวงตาแก้ว
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
19
FACTORS INFLUENCING THE PURCHASING DECISION OF COLD DISH JAPANESE FOODS AT THE CONVENIENCE STORES OF WORKING AGE CONSUMERSIN BANGKOK AND PERIMETER
PIPAK JAROONLAKKANA
;
พิภักดิ์ จรูญลักษณ์คนา
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatm@swu.ac.th
;
nattapatm@swu.ac.th
19
MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREA
JANYAPORN BUBPHAN
;
จรรยพร บุบผัน
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
27
WEBSITES QUALITY AND MARKETING MIXED FACTORS AFFECTING TOURISTS’ DECISION TO THE HOTEL SERVICE’S PURCHASING TRENDS TOWARDSTHE ONLINE SERVICE
LERLERD WANGEAKSAKUL
;
เลอเลิศ หวังเอกสกุล
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
MOTIVATION AND MARKETING MIX CORRELATINGWITH PURCHASING BEHAVIOR OF MC JEANSIN BANGKOK METROPOLITAN
ADUN WONGSOMSRI
;
อดุลย์ วงษ์สมศรี
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
FACTORS AFFECTING FINANCIAL INVESTING BEHAVIOR IN FOREIGN INVESTMENT FUNDS (EQUITY FUNDS) OF THAI INVESTORS IN BANGKOK
SUPARADA ONGSON
;
ศุภรดา องค์สรร
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
24
FACTORS AFFECTING CONSUMERS' DECISION IN PURCHASING FOOD AND BEVERAGE PRODUCTS WITH ENVIRONMENTALLY FRIENDLY PACKAGING IN BANGKOK.
KONGKITTIKARN SUBMONGKOL
;
ก้องกิตติกานต์ ทรัพย์มงคล
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
24
FACTORS AFFECTING THE CONSUMER BEHAVIOR OF USING FOOD DELIVERY APPLICATIONS IN THE NEW NORMAL AFTER THE COVID-19 CRISIS.
SIRILUCK PEEPATHUM
;
ศิริลักษณ์ ปีปทุม
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
Discover
Subject
4
Marketing and advertising
3
Motivation
3
แรงจูงใจ
2
Administrative and support servic...
2
Purchasing behavior
2
การตัดสินใจซื้อ
1
application
1
Attitude
1
Bangkok Mass Transit Authority el...
1
Bangkok metropolitan area
.
next >
Date issued
1
2022