Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-9 of 9 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
19
SERVICE MARKETING MIX AND LOYALTY THAT ARE RELATED TO THE TREND OF BUYING BEHAVIOR OF HONDA CIVIC CARS OF HONDA CAR USERS IN BANGKOK
JULADIS SURABOTSOPON
;
จุลดิศ สุรบถโสภณ
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
LIFESTYLE AND SERVICE QUALITY AFFECTING THE BRAND LOYALTY OF CUSTOMERS OF TRAIN NIGHT MARKET RATCHADA
TASAWAN TANCHAROEN
;
ทสวรรณ ตันเจริญ
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
BRAND EQUITY PERCEPTION, SATISFACTION TOWARD SERVICE MARKETING MIX AFFECTING CUSTOMER LOYALTY FOR USING KERRY EXPRESS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
MESA RADCHAROEN
;
เมษา ราษฎร์เจริญ
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
DIGITAL MARKETING COMMUNICATION AND CUSTOMER JOURNEY MODEL RELATING TO LOYALTY IN ONLINE SHOPPING VIA ROBINSON WEBSITE
WICHAI NORADEE
;
วิชัย นรดี
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF BRAND LOYALTYIN VIDEO STREAMING SERVICE OF GEN Y CONSUMERS IN BANGKOK
NATTAWADEE JOKLEK
;
ณัฐวดี จอกเล็ก
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
THE INFLUENCE OF HOTEL SERVICE QUALITY AND HOTEL IMAGE ON THE LOYALTY OF GUESTS STAYING AT THREE-STAR HOTELS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SAOWAPHAK SRIPAORAYA
;
เสาวภาคย์ ศรีเปารยะ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
PERCEIVED QUALITY AND SATISFACTION AFFECTING LOYALTYOF KRUNGTHAI NEXT APPLICATION USERS IN BANGKOK
CHIRAPHAT MANEECHOT
;
จีรภัทร มณีโชติ
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
varintra@swu.ac.th
;
varintra@swu.ac.th
27
THE IMAGE OF THONBURI COMMERCIAL COLLEGE, RELATEDTO THE LOYALTY OF VOCATIONAL CERTIFICATE STUDENTS
PIMCHANOK SUNGWAN
;
พิมพ์ชนก สังวาลย์
;
PICHAI PUSUMPUN
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
LOYALTY TOWARDS KRUNGTHAI BANK MORTGAGE LOAN SERVICESOF CUSTOMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
JANTAKARN TANCHAROEN
;
จันทกานต์ ตันเจริญ
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
Discover
Subject
5
Loyalty
2
Brand Loyalty
2
Service Quality
2
Service quality
2
การรับรู้คุณค่าตราสินค้า
2
ความพึงพอใจ
2
คุณภาพการบริการ
2
ภาพลักษณ์
1
Application
1
BRAND EQUITY PERCEPTION
.
next >