Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 341-344 of 344 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
32
33
34
35
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
16
WORKING MOTIVATION AND JOB SATISFACTION RELATING TO WORKING FROM HOME EFFICIENCY OF PRIVATE ORGANIZATIONS EMPLOYEES IN BANGKOK
MAYTITIP SILPRASIT
;
เมธิทิพย์ ศีลประสิทธิ
;
Phutip Meethavornkul
;
ภูธิป มีถาวรกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Phutip Meethavornkul
;
ภูธิป มีถาวรกุล
;
phutip@swu.ac.th
;
phutip@swu.ac.th
16
INFLUENCES OF TELEWORK-SUPPORTED FACTORS TOWARD WORK-LIFE BALANCES AMONG WORKING-AGED POPULATION IN BANGKOK METROPOLIS
NATTAWEE NITTAYASOMBOON
;
ณัฐวีณ์ นิตยสมบูรณ์
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
16
MARKETING MIX FACTORS AND ONLINE MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING DECISIONS TO BUY NESTLE COFFEE MACHINES AND CAPSULES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NOPPHARAT RATTANAPILAM
;
นพรัตน์ รัตนปิลัมธน์
;
PICHAI PUSUMPUN
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
PICHAI PUSUMPUN
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
yeeyeah1977@yahoo.com
;
yeeyeah1977@yahoo.com
16
CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, AND BRAND EQUITY AFFECTINGCONSUMER TENDENCY OF BUYING BEHAVIOR ON DETTOL SHOWER GELIN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NABDUAN NIYOMWAN
;
นับเดือน นิยมวัน
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
Discover
Subject
23
Marketing and advertising
23
Other service activities
22
คุณค่าตราสินค้า
21
Service quality
21
การตัดสินใจซื้อ
18
Bangkok metropolitan area
16
Motivation
16
การตัดสินใจ
16
รูปแบบการดำเนินชีวิต
16
ส่วนประสมทางการตลาด
.
next >
Date issued
23
2022
2
2020
3
2019