Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 341-350 of 409 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
...
32
33
34
35
36
37
38
...
41
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
19
INFLUENCES OF BRAND IMAGE AND SERVICE QUALITY TOWARD SUBSCRIPTION OF POST FAMILY BY THAILAND POST AMONG USERS IN BANGKOK AREA
PUNYISA BOONTHAI
;
ปุญญิศา บุญไทย
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
21
PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES AFFECTING BUYING DECISIONS TOWARD SMART WATCHES AMONG EXERCISE CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RATTANARUK CHATKAEWWORAWONG
;
รัตนรักษ์ ฉัตรแก้ววรวงศ์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
21
FACTORS INFLUENCING INTENTION TO USE PHUEAKHUN LOAN SERVICE OF GOVERNMENT SAVINGS BANK IN PATHUM THANI PROVINCE
PRANCHANIN SANGSAENGSAI
;
ปราณชนิน สังข์แสงใส
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
19
TECHNOLOGY PERCEPTION AND ONLINE CONSUMER BEHAVIOR TOWARD SERVICE INTENTION OF GSB METAVERSE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHANAWEE BUATANG
;
ชนวีร์ บัวแตง
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
19
E-SERVICE QUALITY, AND MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER'S PERSPECTIVES AFFECTING THE SATISFACTION FOR LINE AGENCY PARTNER OF ONLINE MERCHANTS GENERATION Y
NUTTHAPONG JUMPASRI
;
ณัฐพงศ์ จำปาศรี
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
21
PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY TOWARDS CORPORATE IMAGE OF THE GOVERNMENT SAVINGS BANK
DONYAPORN DEACHARUN
;
ดลยพร เดชอรัญ
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
21
THE TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND MOTIVATION RELATEDTO WORKING EFFICIENCY AND EMPLOYEES JOB SATISFACTIONOF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK
THAMASORN NINSAI
;
ธรรมสรณ์ นิลไทร
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
21
INFLUENCE OF SUPPORTIVE ATTITUDE AND PERCEIVED BEHAVIORAL FACTORS TOWARD WORK EFFICIENCY VIA REMOTE WORKING AMONG THE STOCK EXCHANGE OF THAILAND'S EMPLOYEES
THANAPAS PROMNOI
;
ธนาภาส พรมน้อย
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
19
QUALITY OF WORK LIFE AND WORK-LIFE BALANCE ASSOCIATEDWITH JOB SATISFACTION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENTFOR EMPLOYEES OF GENERATION Y PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK
PAMOK SUKKAPAT
;
ปาโมกข์ สุขพัฒน์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
17
FACTORS AFFECTING THE TRAINING TO EMPOWER BANK EMPLOYEES TO OFFER LIFE INSURANCE PRODUCTS AND REDUCE THE PERFORMANCE GAP THAT IS NOT SUITABLE FOR SALES
TASSANAI DEEWATTANANON
;
ทัศนัย ดีวัฒนานนท์
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
Discover
Subject
41
Marketing and advertising
31
Other service activities
30
การตัดสินใจซื้อ
28
Administrative and support servic...
27
คุณค่าตราสินค้า
23
Service quality
20
การตัดสินใจ
19
Motivation
19
รูปแบบการดำเนินชีวิต
19
แรงจูงใจ
.
next >
Date issued
23
2022
2
2020
3
2019