Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-14 of 14 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
24FACTORS AFFECTING CONSUMERS' DECISION IN PURCHASING FOOD AND BEVERAGE PRODUCTS WITH ENVIRONMENTALLY FRIENDLY PACKAGING IN BANGKOK.KONGKITTIKARN SUBMONGKOL; ก้องกิตติกานต์ ทรัพย์มงคล; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
24FACTORS AFFECTING THE CONSUMER BEHAVIOR OF USING FOOD DELIVERY APPLICATIONS IN THE NEW NORMAL AFTER THE COVID-19 CRISIS.SIRILUCK PEEPATHUM; ศิริลักษณ์ ปีปทุม; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
24PURCHASING DECISION OF BANGKOK CONSUMERS IN TIKTOK APPLICATIONWARINTHORN JAIKLA; วรินธร ใจกล้า; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
24PURCHASING DECISIONS FOR ONLINE SHOPPING CLOTHES OF CONSUMERS IN 3 SOUTHERN BORDER PROVINCES : THE CONJOINT ANALYSISNAPAT HAMA; นภัทร ฮะมะ; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th