Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 22 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
24CHARACTER STARDOM IN MARKETING: A STUDY OF CHARACTER DESIGN AND BRAND SUCCESSNATTAMOL NINCHAN; ณัฐมล นิลจันทร์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
24FACTORS AFFECTING CONSUMERS' DECISION IN PURCHASING FOOD AND BEVERAGE PRODUCTS WITH ENVIRONMENTALLY FRIENDLY PACKAGING IN BANGKOK.KONGKITTIKARN SUBMONGKOL; ก้องกิตติกานต์ ทรัพย์มงคล; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
24FACTORS AFFECTING THE CONSUMER BEHAVIOR OF USING FOOD DELIVERY APPLICATIONS IN THE NEW NORMAL AFTER THE COVID-19 CRISIS.SIRILUCK PEEPATHUM; ศิริลักษณ์ ปีปทุม; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
24PURCHASING DECISION OF BANGKOK CONSUMERS IN TIKTOK APPLICATIONWARINTHORN JAIKLA; วรินธร ใจกล้า; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING DOG OWNER'S DECISION TO PURCHASEHOME-COOKED DOG FOOD IN BANGKOKSIRIPORN BANTHUWARAPHORN; ศิริพร บัณฑุวราภรณ์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
19PURCHASE INTENTIONS OF MOLTO ICE CREAM : THE ROLE OF CUSTOMER BEHAVIOR AND CHARACTERISTICSPRAPAIPAN JARUNGJIT; ประไพพรรณ จรุงจิตต์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
19THE INFLUENCE OF MARKETING MIN FACTORS AFFECTING CONSUMER'S DECISION-MAKING REGARDING VIDEO STREAMING APPLICATIONS SERVICE USAGE AMONG STUDENTS IN BANGKOK.CHONYACHAR PROMSAKA NA SAKONNAKORN; ชนญชา พรหมสาขา ณ สกลนคร; teacher01 teacher01; teacher01 teacher01; Srinakharinwirot University; teacher01 teacher01; teacher01 teacher01; ;
19FACTORS INFLUENCING CONSUMERS' DECISION TO CHOOSE CAR RENTAL IN BANGKOK AND SUBURBS.MASSALIN NOITHAI; มัสลิน น้อยไทย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
19THE CONSUMERS DECISION TO PURCHASE BRANDNAME BAGS IN THAILANDTHANITA JARIYAKUL; ฐานิตา จริยะกุล; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
17INTEGRATED  MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING TRAVELING BEHAVIOR IN VISITING ENTERTAINMENT VENUES AT T-ONE BUILDINGCHOMPHAT THAWEECHOTTANAWAT; ชมภัทร ทวีโชติธนวัฒน์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th