Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 27 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
14
BRAND EQUITY TOWARDS CONSUMER PURCHASING DECISION OF SAMSONITE LUGGAGE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PORNPAILIN SIENGLUMLERT
;
พรไพลิน เสียงล้ำเลิศ
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15
BRAND EQUITY AND MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER BEHAVIOR TREND ON WATSONS HOUSEBRAND IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHUTIMA PREECHATHAMRAT
;
ชุติมา ปรีชาธรรมรัช
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
PRODUCT FACTORS AND BRAND EQUITY AFFECTING CONSUMER TENDENCY OF BUYING BEHAVIOR ON BIOTHERM FACAIL SKIN CARE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
WIPAWEE KANGARVUT
;
วิภาวี คลังอาวุธ
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
ELECTRONIC WORD OF MOUTH, MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVE AND BRAND EQUITY TOWARD PROPERTY PERFECT PCL. MIDDLE CLASS CONDOMINIUM PURCHASING DECISIONIN BANGKOK METROPOLIS
PHAPHATSORN CHAMSAKSIT
;
พภัสสรณ์ แช่มศักดิ์สิทธิ์
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30
BRAND EQUITY PERCEPTION AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING TO BUYING DECISION OF HIRUSCAR PRODUCT OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
UNYANEE LIMSUWAN
;
อัญญาณี ลิ้มสุวรรณ
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
MARKETING MIX IN CONSUMER PERSPECTIVE AND SATISFACTION TOWARDS QUALITY OF SERVICE RELATED TO MINISO BRAND EQUITY OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
NUCHRAWIN PHUMIRAT
;
นุชระวินท์ ภูมิรัตน
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
BRAND EQUITY RELATING TO CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF CASIO WATCHES IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SAWITREE PHOPHAMYAI
;
สาวิตรี โพธิ์ผำใหญ่
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
THE INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND CONTENT MARKETINGON SATISFACTION AND BRAND LOYALTY TOWARD NETFLIX VIDEO STREAMING SERVICE OF GENERATION Y USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
KWANCHANOK POOKMAITREE
;
ขวัญชณก ผูกไมตรี
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
SERVICE MARKETING MIX AND BRAND EQUITY INFLUENCING THE POST PURCHASE BEHAVIOR OF CONSUMERS OF ORGANIC PRODUCTS AT THE ALL ABOUT YOU SHOP IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PATCHARAPA CHERNKWANSRI
;
พัชราภา เชิญขวัญศรี
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8
BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ARADA TUANCHAEM
;
อารดา ต่วนชะเอม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
Discover
Subject
13
Brand equity
8
Brand Equity
7
การตัดสินใจซื้อ
4
ปัจจัยด้านผลิตภัณฑ์
3
Brand loyalty
3
Satisfaction
3
Wholesale and retail trade; repai...
3
ส่วนประสมทางการตลาดบริการ
3
เขตกรุงเทพมหานคร
2
Bangkok metropolitan area
.
next >
Date issued
1
2022